Q:Joint Operations
Fra : Billy Bob

Dato : 05-07-04 10:49

Hej Gruppe!!!!!!!!!!!!

Er spillet kun et multiplayer spil eller kan man også spille singleplayer

Vh
Jan

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-07-04 11:25

Billy Bob wrote:
> Er spillet kun et multiplayer spil eller kan man også spille
> singleplayer

Et multiplayer spil. Der er 13 træningsmissioner, men det kan man vel hardly
kalde singleplayer Du kan downloade en demo her:

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=typhoonrise

Be aware, 250MB. Hvis du har prøvet demoen, hvad synes du? Hvordan er det i
forhold til Battlefield 1942? Nogen der ved hvornår Anthology udgaven
udkommer?

Fra : Erik

Dato : 05-07-04 16:43

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Be aware, 250MB. Hvis du har prøvet demoen, hvad synes du? Hvordan er det i
> forhold til Battlefield 1942? Nogen der ved hvornår Anthology udgaven
> udkommer?

Jeg fik JO for et par dage siden og har voldsspillet det lige siden.
Det er _meget_ sværere og større end BF.
En ting jeg rigtigt holder af er JO's pointsystem.
Ud over at man får points når man dræber fjænder og erobrer baser,
så får man også points af at forsvare baser og heale teammates.
At transportere teammates sikkert til fronten i skib/heli/jeep giver også points,
hvilket virkeligt fremmer godt teamplay.
Så er der jo også lige det at spillet understøtter op til 200 spillere på samme bane

--
Erik

Fra : Larsen

Dato : 05-07-04 17:17

Hvordan er det i forhold til Battlefield 1942?

Efter min mening er det hvad BF:V burde have været
Kanon spil!!

Larsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-07-04 17:54

Per Nielsen wrote:
> Hvordan er
> det i forhold til Battlefield 1942? Nogen der ved hvornår Anthology
> udgaven udkommer?

Tak til Erik og Larsen. Har i set at der er kommet en ny patch ud til JO?
Hvordan synes i feelingen med online spil er? Jeg får aldrig demoen til at
køre helt flydende med en 1024/512 cable modem linje med normal settings.
Burde det være et problem? En af årsagerne til at jeg endnu ikke har købt
det. Er retail-versionen med tilhørende patch bedre på det område?

Og cheats? Virker Punkbuster ordentligt? Mange af demoserverne er fyldt med
cheatere, det både irriterer og keder mig langt ud af halsen efterhånden.

Patch 1.2.0.6:

http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=jointops

Fra : Erik

Dato : 05-07-04 18:18

> [...]
> Burde det være et problem? En af årsagerne til at jeg endnu ikke har købt
> det. Er retail-versionen med tilhørende patch bedre på det område?

Jeg spiller på en 1024/256 og her kører alt flydende.

> Og cheats? Virker Punkbuster ordentligt? Mange af demoserverne er fyldt med
> cheatere, det både irriterer og keder mig langt ud af halsen efterhånden.

Jeg har endnu ikke haft mistanke om at andre spillere snyder,
men jeg spiller også kun på servere med PB.

Det eneste negative jeg kan sige om JO er serverbrowseren.
Den er simpelthen dårligere end elendig (jeg er vant til at bruge All Seeing Eye).

--
Erik

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-07-04 18:37

Erik wrote:
> Jeg spiller på en 1024/256 og her kører alt flydende.

Lyder godt.

> Jeg har endnu ikke haft mistanke om at andre spillere snyder,
> men jeg spiller også kun på servere med PB.

Endnu et +.

> Det eneste negative jeg kan sige om JO er serverbrowseren.
> Den er simpelthen dårligere end elendig (jeg er vant til at bruge All
> Seeing Eye).

Det kan der være noget om Jeg har lige installeret Gamespy Arcade, den
ser heller ikke ud til at understøtte JO, ikke demoen ihvertfald. Og kigger
man på hjemmesiden er der heller ikke noget at finde.

http://www.gamespyarcade.com/games/#j

Fra : Larsen

Dato : 05-07-04 19:52

> [...]
kigger
> man på hjemmesiden er der heller ikke noget at finde.

Jeg kan kun bekræfte Erik's oplevelser (endda også med 1024/256).

Normalt foretrækker jeg også ASE, men denne understøtter ikke JO (endnu

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-07-04 20:40

Larsen wrote:
> Jeg kan kun bekræfte Erik's oplevelser (endda også med 1024/256).

Fino.

> Normalt foretrækker jeg også ASE, men denne understøtter ikke JO
> (endnu

Næ, lad os da håbe at det kommer

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre jer to om i på et tidspunkt har
prøvet demoen? Mere for at sammenligne lidt. Købeversionen kører
gnidningsfrit hos jer (er det med patch 1.2.0.6?) med 1024/256. Demoen kører
ikke gnidningsfrit hos mig med 1024/512. Det bekymrer mig lidt. Med mindre i
har oplevet noget af det samme med demoen, og at overgangen til
købeversionen var en helt anden oplevelse?

Settings i spillet er normal og hardwaren er:

Athlon Barton XP 2500+ (overclocked til 2800+)
2x512MB PC3200 DDR RAM
Abit NF7-S rev2.0
GeForce 4 Ti 4400 (overclocked fra 275/550 til 275/645)
Driver 61.40 - opløsning 1024x768x32
Cable Modem 1024/512
DirectX9.0c

Fra : Larsen

Dato : 05-07-04 21:15

> [...]
> 2x512MB PC3200 DDR RAM
> Abit NF7-S rev2.0
> GeForce 4 Ti 4400 (overclocked fra 275/550 til 275/645)

Har ikke prøvet demo'en, desværre.

Mit HW er:

P4 3,2@3,2
2GB
Radeon 9800XT 256mb
Opløsning i JO: 1600x1200 alle settings maxed out (AA er dog off fordi efter
seneste patch var alle baner pludselig nat!
Patch er skam 1.0.2.7 (kom i dag

Mon ikke dine spec. skulle kunne afvikle JO på fornuftig vis? (gfx kortet er
vel det næste du overvejer at udskifte, eller holder det endnu?

mvh

Larsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-07-04 22:35

Larsen wrote:
> Har ikke prøvet demo'en, desværre.

Øv

> [...]
> Opløsning i JO: 1600x1200 alle settings maxed out (AA er dog off
> fordi efter seneste patch var alle baner pludselig nat!

Så jeg godt, men der stod den ikke rigtigt betød noget

> Mon ikke dine spec. skulle kunne afvikle JO på fornuftig vis? (gfx
> kortet er vel det næste du overvejer at udskifte, eller holder det
> endnu?

Skulle jeg jo egentlig mene. Grafikkortet holder til det meste på
1024x768x32. Men med Doom3 og andet godt på vej....efter sommerferien
opgraderer jeg sandsynligvis (næsten 100%) til et ATI X800. Og måske lidt
senere en Barton XP 3200+ (og overclocke). Jeg tror det er max hvad
bundbrædtet kan snuppe.

Fra : Erik

Dato : 05-07-04 21:27

> [...]
> har oplevet noget af det samme med demoen, og at overgangen til
> købeversionen var en helt anden oplevelse?

Jeg spillede demoen i en uges tid før jeg købte den fulde version.
Rent ydelsesmæssigt har jeg ikke kunnet mærke den store forskel.
Jeg spiller i 1280x1024 med nyeste patch.

Specs:
Athlon64 3500+
1GB pc3200 ram
Radeon 9800XT

--
Erik

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-07-04 22:47

Erik wrote:
> [...]
> Rent ydelsesmæssigt har jeg ikke kunnet mærke den store forskel.
> Jeg spiller i 1280x1024 med nyeste patch.

Takker. Selvom jeg selvfølgelig havde håbet at der var en forskel, fordi jeg
ikke synes det kører helt som det skal hos mig med den samme down- og lidt
hurtigere up-forbindelse

Jeg vil lige overveje om XP Pro trænger til en reinstallering. Jeg prøver
også med en anden gfx-driver. Jeg er nok blevet spoilet af MoHAA, som jeg
syntes kørte p*ssegodt. Damn Der _skal_ være noget af det samme "feel" i
et online spil før det kan fastholde min interesse. Ellers begynder det at
irritere mig grænseløst på et eller andet tidspunkt. Håber jeg får løst
problemet. Kunne jeg få den garanti, købte jeg spillet i dag At jeg
bruger det indbyggede netkort på Abit NF7-S bundkortet skulle vel ikke have
nogen betydning? Ellers må jeg jo have fat i noget andet.

Fra : Ding-Dong

Dato : 06-07-04 08:08

Lidt info.
Såfremt i ikke har været på nogen danske servere kan jeg anbefale Danish
Arena:c)
Ja ja, det var lidt reklame...men det er nu sjovere at spille med/mod sine
'egne';c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong -AH-
www.anisheroes.dk