3D skydespil
Fra : Lars T

Dato : 05-07-04 08:14

Hej.
Hvad er det bedste 3D skydespil i øjeblikket?

--
Venlig hilsen
Lars

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 05-07-04 08:48

"Lars T" <larsthrane@hotmail.com> wrote in message
> Hej.
> Hvad er det bedste 3D skydespil i øjeblikket?
>
> --
> Venlig hilsen
> Lars

Nok Far Cry...

/Rasmus

Fra : S3N80R

Dato : 05-07-04 08:50

On Mon, 5 Jul 2004 09:13:58 +0200, someone who claims to be "Lars T"
<larsthrane@hotmail.com> wrote:

>Hej.
>Hvad er det bedste 3D skydespil i øjeblikket?

Hejsa Lars T,

Så vidt jeg ved er det Far Cry:
http://www.farcry-thegame.com/uk/home.php

Greetings/ Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Lars T

Dato : 05-07-04 09:18

Hej S3N80R

Ja, det ser godt ud på billederne. Desvære kunne jeg ikke se trailerne fordi
jeg sidder ved en computer på en skole der åbenbart ikke kan vise
filmformatet.

Venlig hilsen Lars T.

Fra : GHOST

Dato : 05-07-04 08:53

Hej Lars
Call of Duty
Medal of Honor Allied Assault
Battlefield 1942
Counter-Strike
det var mit bud.
MVH Jan

Fra : Bobby Olsen

Dato : 05-07-04 09:44

"GHOST" <ghost@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lars
> Call of Duty
> Medal of Honor Allied Assault
> Battlefield 1942

Hent den fedeste demo her
http://www.eagames.com/official/battlefield/1942/us/secretweapons/features.jsp
(SWW2 164mb). Der er altid gang i serverne og efter at have spillet det
3-4mdr. som totalt begynder har jeg nu købt bf1942, vietnam og farcry. Men
jeg spiller ofte demoen aligevel, så hvis du vil gå direkte i heftig kamp
prøv demoen først.

Mvh Bobby

Fra : Morten

Dato : 05-07-04 09:28

"Lars T" <larsthrane@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvad er det bedste 3D skydespil i øjeblikket?

Painkiller er fedt...

Morten

---

Fra : MicJen

Dato : 05-07-04 12:24

Hej!

Jeg mener det bedste er BF1942 med DesertCombat Mod.
www.desertcombat.com

Det kræver altså BF1942, men selve moddet Desert Combat er gratis at hente
på nettet.

Bare min mening.

Mvh
Michael

Fra : Zalza

Dato : 05-07-04 14:16

> Hej.
> Hvad er det bedste 3D skydespil i øjeblikket?

Grafisk? .. Så er FarCry nok et god bud..

Underholdne ?...
Jeg holder mig til
Counter-Strike: Condition-Zero - det er top underholdning :D

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Jim

Dato : 06-07-04 21:18

Farcry er ganske godt, men da programørerne har været meget dovne, er det
også Meget tungt at køre...

Unreal Tournament 2004 er også et udemærket bud, hvis man er til den slags.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 09-07-04 15:57

"Jim" <migselv_6@spammail.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Farcry er ganske godt, men da programørerne har været meget dovne, er det
> også Meget tungt at køre...

Hvad er dét for en udtalelse?!!?

Tværtimod, programmørerne har været ganske aktive: Der er græs, blade på
træerne, fugle i luften og fisk i vandet, som for øvrigt er det mest
livagtige hidtil set.

Dertil ganske detaljerede modstandere, med en god taktik for lejesoldaternes
vedkommende, biler du kan køre, både du kan sejle og hangglidere du kan
flyve i.

Læg dertil et vidspredt landskab, med kilometers sigt, højt detaljeniveau,
og brug af stort set alt hvad pixel shaders m.m. kunne levere på daværende
tidspunkt, så er det sgu da klart du får et tungt spil!

Men hold da op en udsigt man får undervejs

VH
Henrik

Fra : Henrik

Dato : 09-07-04 23:56

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> tidspunkt, så er det sgu da klart du får et tungt spil!
>
> Men hold da op en udsigt man får undervejs

Ja, jeg glæder mig til, at jeg får råd til et Nvidia 6800 GT kort. Jeg gider
sgu ikke at spille Far Cry, når jeg kun har et Geforce 3 Ti200 siddende i
min nye selvbyggede A64 makine!

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-07-04 22:56

Lars T wrote:
> Hej.
> Hvad er det bedste 3D skydespil i øjeblikket?

(Farcry er fedt men..) Tron 2.0!

Er der ingen andre end mig der synes Tron 2.0 er helt suverænt?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Larsen

Dato : 07-07-04 08:16

> Er der ingen andre end mig der synes Tron 2.0 er helt suverænt?
>
> -Sune

Tron er et rigtig godt (og undervurderet) spil, og fanger stemningen fra
filmen temmelig godt.
I øjeblikket spilder jeg dog mest min tid på Joint Operations: Typhoon
Rising - se dét er et super online spil!!

mvh

Larsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-07-04 16:20

Larsen wrote:

> Tron er et rigtig godt (og undervurderet) spil, og fanger stemningen
> fra filmen temmelig godt.

Jeg er helt enig, stemningen er godt fanget, plus der er så mange ting i
det man aldrig har set før. Våbnene og grafikstilen f.eks. Og meget
andet.

> I øjeblikket spilder jeg dog mest min tid på Joint Operations: Typhoon
> Rising - se dét er et super online spil!!

Lyder som et taktisk FPS, ikke lige min kop te.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Frost

Dato : 07-07-04 15:00

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> (Farcry er fedt men..) Tron 2.0!
>
> Er der ingen andre end mig der synes Tron 2.0 er helt suverænt?

> [...]

Jeg købte Tron 2.0 som et impuls-køb, og det var da helt sikkert et fedt
spil. Ikke en blockbuster syntes jeg, men det var klart pengene værd.
Jeg fremskaffede så filmen bagefter, som jeg til gengæld syntes var noget
bras...

--
Frost

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-07-04 16:15

Frost wrote:
> [...]
> fedt spil. Ikke en blockbuster syntes jeg, men det var klart pengene
> værd. Jeg fremskaffede så filmen bagefter, som jeg til gengæld

Tja, den bliver bedre hvis man lader som om det er 1980. Jeg synes den
er meget fed men jeg er jo også så enormt retro altid.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : webhiker

Dato : 08-07-04 12:22

"Frost" <dsl13738@vip.cybercityNOSPAM.dk> wrote in news:ccgvl4$fho$1
@news.cybercity.dk:

> [...]
> spil. Ikke en blockbuster syntes jeg, men det var klart pengene værd.

> Jeg fremskaffede så filmen bagefter, som jeg til gengæld syntes var

Filmen er også fra før du selv blev født. ! 8)
Holder heller ikke tidens standdard , men var et hit
dengang filmen kom frem.
Aldrig før havde man benyttet så maget grafik i en film.

Webhiker.......