Need for Speed Underground- Installationsp~
Fra : J.Hedetoft

Dato : 03-07-04 14:07

HJÆLP !
Jeg kan ikke starte NFS Underground efter installationen, som er foretaget
på en maskine med XP.
NFS vil overhovedet ikke lade sig starte ??

Tak

Fra : Vega

Dato : 03-07-04 14:12

"J.Hedetoft" <j.hedetoft@mail.dk> skrev i en meddelelse
> HJÆLP !
> Jeg kan ikke starte NFS Underground efter installationen, som er foretaget
> på en maskine med XP.
> NFS vil overhovedet ikke lade sig starte ??

Ændre sprogindstillinger til Engelsk(Australien) i kontrolpanelet.

Mvh. Vega.

Fra : Janni Frederiksen

Dato : 03-07-04 14:16

jeps det virker ved at gøre dette

Fra : Pipeline

Dato : 03-07-04 16:48

> [...]
> på en maskine med XP.
> NFS vil overhovedet ikke lade sig starte ??

Hent den officielle opdatering inden du starter spillet. Så kører det.

Fra : J.Hedetoft

Dato : 04-07-04 19:30

Ingen af forslagne virker ! Det kan da ikke være rigtigt at der skal bruges
flere timer på at få et originalt spil til at virke - nu får forhandleren
det i hovedt