Max Payne 2 Walktrough
Fra : usenet

Dato : 01-07-04 18:29

Ok jeg sidder lidt fast i Max Payne 2
Jeg er kommet til part 2 bane 5 tror jeg nok.
Jeg er ihvertifælde hende kvindemennesket, som så skal hjælpe Max med at
ordne nogle bandidos.
Han er faldet ned og ligger under noget stilladsværk. Der kommer så 3 gutter
og dem ordner jeg med sniperen.
Så går det stærk, for så løber Max afsted og jeg skal så prøve og hjælpe
ham, men det ender hver gang med at han bliver nakket!?
Hvordan griber jeg det an? Er jeg bare for langsom eller er der en smartere
måde??

Dan

---

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-07-04 19:03

usenet skrev i en meddelelse
> Hvordan griber jeg det an? Er jeg bare for langsom eller er der en
smartere
> måde??

En rigtig smart måde er at søge på google.com...
Generelt kan man, når det drejer sig om spil, søge på følgende måde:
walkthrough + [spillets navn]
I dit tilfælde vil det se således ud:
walkthrough + max payne 2
Så får du en masse muligheder du kan udforske:c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : usenet

Dato : 01-07-04 19:26

> [...]
> I dit tilfælde vil det se således ud:
> walkthrough + max payne 2
> Så får du en masse muligheder du kan udforske:c)

Google var det første jeg prøvede og så diverse nyhedsgrupper, bla. Boomtown
mm.
Fandt kun walktroughs vedr. MAx Payne 1.
Her i andet forsøg fandt jeg noget vedr. MP2, men her skulle man naturligvis
oprette en konto og afvente
en email.
Jeg fandt noget på http://gamespot.com

Dan

---

Fra : Jasper Norman

Dato : 01-07-04 22:36

Det er en svær bane. Men bestemt ikke umulig. Du skal såmænd "bare" være
lidt hurtigere på aftrækkeren og ryste lidt mindre på hånden

/Jasper

Fra : Gerner

Dato : 02-07-04 00:03

On Thu, 1 Jul 2004 20:26:22 +0200, "usenet" <usenet@pq.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Jeg fandt noget på http://gamespot.com

I den mission du omtaler bytter du rolle til den anden agent og den der ligger
under stiladset kommer først fri når de første banditter er nedlagt.
Den anden agent er sniperen som nedlægger alle banditterne. Først dem der skal
nedlægges så agenten kommer fri og så alle de andre som befinder sig i den anden
ende, ved at løbe igennem huset og ud på en platform hvor banditterne vrimler
rundt neden under. Man skal først skyde "de løse" banditter og så dem der kommer
fra skurerne og bygningerne. Det hjælper en del at have granater man kan smide
eller skyde.

>Dan
>

>---
Hvad betyder det der ?

Gerner
1426WU/6740hrs

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 02-07-04 00:36

scripsit "usenet"
> Ok jeg sidder lidt fast i Max Payne 2
> Jeg er kommet til part 2 bane 5 tror jeg nok.

http://www.lunabean.com/sony/ps2_max_payne_2_guide_1.html

Prøv den.
vh/Torben

Fra : usenet

Dato : 02-07-04 09:31

> Ok jeg sidder lidt fast i Max Payne 2

Takker allesammen.
Er kommet videre, det tog en del tid og man får jo ikke tid til at trække
vejret, pyha.

Dan

---