server kick
Fra : MuLLe

Dato : 30-06-04 01:01

Sig mig engang, hvor skal man klage.
Nå der sidder en total idiot, som Amin.
Jeg sidder og spiller Battlefield DC, på boomtowns server.
Jeg bliver skudt ned, over fjendens base.
Med det samme, bliver jeg kicket.
Jeg logger på igen, og spøger hvorfor.
svar: du må ikke være i fjendes base.
Jeg siger så at jeg blev skudt ned, og han siger OG.....

Hvor skal man klage?

MvH MuLLe

Fra : Nic

Dato : 30-06-04 01:46

> Hvor skal man klage?

Ikke her?

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-06-04 09:13

"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse

> Ikke her?

Find andre server end boomtowns server..
Kurt

Fra : MuLLe

Dato : 30-06-04 11:35

> Find andre server end boomtowns server..
> Kurt

Det har jeg gjort, gider ikke spille på de skod server.
MuLLe

Fra : Doc

Dato : 30-06-04 12:37

Der må være en over-admin eller noget du kan klage til. Gå ind på boomtown
og se om de ikke har en admin liste. Der plejer som regl også at stå på
hjemmesiderne, hvem man kan klage til hvis en admin misbruger sin magt,
eller bare ikke kan finde ud af at holde ordentlig styr på tingene.

/Doc [Rebels]
REBELS - WE ARE THE REVOLUTION!
Official Danish DOD Clan

Fra : Kay

Dato : 30-06-04 02:36

MuLLe wrote to everybody in dk.spil.computer :

> Sig mig engang, hvor skal man klage.
> Nå der sidder en total idiot, som Amin.

Ja kender ham godt!

> [...]
> Jeg logger på igen, og spøger hvorfor.
> svar: du må ikke være i fjendes base.
> Jeg siger så at jeg blev skudt ned, og han siger OG....

www.jm.dk oplyser følgende som en mulighed

Tajmer Booking på 46153700

Fra : Nic

Dato : 30-06-04 12:47

> www.jm.dk oplyser følgende som en mulighed
LOL

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 30-06-04 13:22

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg logger på igen, og spøger hvorfor.
> svar: du må ikke være i fjendes base.
> Jeg siger så at jeg blev skudt ned, og han siger OG.....

gameservers@boomtown.net mener jeg det er

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Flare

Dato : 30-06-04 23:39

> [...]
> Jeg logger på igen, og spøger hvorfor.
> svar: du må ikke være i fjendes base.
> Jeg siger så at jeg blev skudt ned, og han siger OG.....

Kan simpelthen ikke lade være da jeg lå flad af grin over denne flash for 5
timer siden.

http://www.pwned.nl/

Anders