Gamespy sell out?
Fra : Silver

Dato : 29-06-04 23:51

Hvad er det for noget pis med gamespy siden, jeg besøger tit gamespot for at
se hvordan det ser ud med nye spil osv osv, så jeg ville lige prøve at se
hvad gamespy kunne tilbyde af nyheder i forhold til gamespot og god damn jeg
blev hurtigt træt af gamespy, HVER evigt eneste gang man klikkede på et link
eller billede kom der en fucking reklame for det der lorte America's Army
pis, hver gang!. Er det en amerikansk hjemmeside hvor dem som styrer den er
vildt patriotiske? eller frit oversat pathetics...

Silver.

Fra : preben nielsen

Dato : 30-06-04 05:57

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
klikkede på et link
> eller billede kom der en f*cking reklame for det der lorte
America's Army
> pis, hver gang!.

Hos mig kommer der max EEN klik-væk reklame pr. gang jeg besøger
gamespy. Det skyldes sikkert cookie-indstillinger.

> Silver

Vel ikke Silver DK ? Mængden af bandeord passer ellers.....

-infreq

Fra : Silver

Dato : 05-07-04 15:50

> Vel ikke Silver DK ? Mængden af bandeord passer ellers.....

Nope, aner ikke hvem han er.

Silver.