At købe CARMAGEDDON: TDR 2000
Fra : Casper Bang

Dato : 29-06-04 20:55

Jeg har ledt efter subj. på spilpriser.dk, men har ikke kunnet finde det.
Jeg spillede meget carmageddon 2 i sin tid, og kunne godt tænke mig at prøve
det nyeste skud på stammen.

Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvor man kan købe det? Helst
online.

På forhånd tak!
~Casper Bang

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-06-04 22:26

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote in message news:40e1c90f$0$934$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvor man kan købe det?

Hér, måske?

http://www.realgames.dk/catalog/product_info.php?products_id=46806

Mvh

Brian

Fra : Casper Bang

Dato : 01-07-04 09:08

> Hér, måske?
>
> http://www.realgames.dk/catalog/product_info.php?products_id=46806

Ok, jeg har bestilt det dd :)
Tak for hjælpen.

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-07-04 16:23

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote in message news:40e3c677$0$243$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> Tak for hjælpen.

Så lidt...
God fornøjelse med det.

Mvh

Brian

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-06-04 22:58

Casper Bang wrote:
> [...]
> mig at prøve det nyeste skud på stammen.
>
> Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvor man kan købe det? Helst

Du kan købe det af mig for 75 kroner plus porto. Mint condition med æske
og alting, kun brugt få gange.

Eller måske har du noget godt at bytte med?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Casper Bang

Dato : 30-06-04 09:34

> Du kan købe det af mig for 75 kroner plus porto. Mint condition med æske
> og alting, kun brugt få gange.

Når man tager i betragtning at jeg kan købe det nyt til 79 kroner (iflg.
Brian Hansen), vil jeg tilbyde 50 kr. plus porto.
Send mig en mail hvis du er interesseret. Du skal redigere lidt i min
emailadresse for at sende, men den burde være åbenlys :)

> Eller måske har du noget godt at bytte med?

Hmm, har ikke umidelbart nogle spil jeg er interesseret i at komme af med.

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-06-04 12:20

Casper Bang wrote:

> Når man tager i betragtning at jeg kan købe det nyt til 79 kroner
> (iflg. Brian Hansen),

Ikke i pap-æske...

Jeg gider næsten ikke ulejlige mig med at gå på posthuset..Bor du i
København?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Casper Bang

Dato : 30-06-04 13:14

> Ikke i pap-æske...
>
> Jeg gider næsten ikke ulejlige mig med at gå på posthuset..Bor du i
> København?

Nej, det gør jeg desværre ikke.
At det er en papæske er ikke et plus for mig; det fylder bare :p

Men jeg kan godt forstå at det er for meget arbejde for en halvtredser :)
~Casper