/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
hunde slikker pik
Fra : ole holte


Dato : 10-08-04 22:43

var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador) er meget slikken
og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge sagde at hunden kunne
prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg synes det er
dyreplageri.
Hvad synes I
Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
Efter sigende "lapper" den væsken til sig



 
 
 
Johnny Andersen (10-08-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 10-08-04 23:06


"ole holte" <ole@holte.dk> skrev i en meddelelse
news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador)
er meget slikken
> og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge sagde
at hunden kunne
> prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg
synes det er
> dyreplageri.
> Hvad synes I
> Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> Efter sigende "lapper" den væsken til sig


Efter min menig er du så klam, at du ikke er et svar værdig........


/Johnny



ThomasB (11-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 11-08-04 12:14


"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:cfbgrk$1e2t$1@news.cybercity.dk...
>
> "ole holte" <ole@holte.dk> skrev i en meddelelse
> news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador)
> er meget slikken
> > og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge
sagde
> at hunden kunne
> > prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg
> synes det er
> > dyreplageri.
> > Hvad synes I
> > Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> > Efter sigende "lapper" den væsken til sig
>
>
> Efter min menig er du så klam, at du ikke er et svar værdig........

Styr dine fordomme!



vadmand (11-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 11-08-04 15:59


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:4119ff81$0$266$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:cfbgrk$1e2t$1@news.cybercity.dk...
> >
> > "ole holte" <ole@holte.dk> skrev i en meddelelse
> > news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > > var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden
(labrador)
> > er meget slikken
> > > og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge
> sagde
> > at hunden kunne
> > > prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg
> > synes det er
> > > dyreplageri.
> > > Hvad synes I
> > > Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> > > Efter sigende "lapper" den væsken til sig
> >
> >
> > Efter min menig er du så klam, at du ikke er et svar værdig........
>
> Styr dine fordomme!
>
I betragtning af, at det ikke ville være muligt at få en hund til det, hvis
den ikke syntes, det var sjovt/spændende, er der ingen grund til bekymring
for hundens ve og vel - hvorimod man nok kan gøre sig sine tanker om den
menneskelige "halvdel" af parret. Psykiatrisk hjælp tilrådes. Ikke af
forargelse, men af bekymring.

Per V.



Helle (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Helle


Dato : 11-08-04 20:55

> I betragtning af, at det ikke ville være muligt at få en hund til det,
hvis
> den ikke syntes, det var sjovt/spændende, er der ingen grund til bekymring
> for hundens ve og vel - hvorimod man nok kan gøre sig sine tanker om den
> menneskelige "halvdel" af parret. Psykiatrisk hjælp tilrådes. Ikke af
> forargelse, men af bekymring.
>
> Per V.
>
>

Ja det víl jeg faktisk give dig 100% ret i.

Mvh Helle




ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 01:52

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> > > Efter min menig er du så klam, at du ikke er et svar værdig........
> >
> > Styr dine fordomme!
> >
> I betragtning af, at det ikke ville være muligt at få en hund til det,
hvis
> den ikke syntes, det var sjovt/spændende, er der ingen grund til bekymring
> for hundens ve og vel - hvorimod man nok kan gøre sig sine tanker om den
> menneskelige "halvdel" af parret. Psykiatrisk hjælp tilrådes. Ikke af
> forargelse, men af bekymring.

Ahhh, vadmand, det ligner sgu da ikke dig :)

Psykiatrisk hjælpe er nok ikke nødvendigt, i modsat fald skulle mange søge
hjælp.

Dyresex er ret udbredt og almineligt, hvis man skal tro google, som giver
2.300.000 hits på "animalsex".




vadmand (12-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-08-04 08:58


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411abf33$0$235$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> > > > Efter min menig er du så klam, at du ikke er et svar værdig........
> > >
> > > Styr dine fordomme!
> > >
> > I betragtning af, at det ikke ville være muligt at få en hund til det,
> hvis
> > den ikke syntes, det var sjovt/spændende, er der ingen grund til
bekymring
> > for hundens ve og vel - hvorimod man nok kan gøre sig sine tanker om den
> > menneskelige "halvdel" af parret. Psykiatrisk hjælp tilrådes. Ikke af
> > forargelse, men af bekymring.
>
> Ahhh, vadmand, det ligner sgu da ikke dig :)
>
> Psykiatrisk hjælpe er nok ikke nødvendigt, i modsat fald skulle mange søge
> hjælp.
>
> Dyresex er ret udbredt og almineligt, hvis man skal tro google, som giver
> 2.300.000 hits på "animalsex".
>
Prøv at søg på "pædofili" og se, hvor mange hits du får. Kvantitet kan ikke
bruges som bevis på noget som helst.

Per V.



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 14:19


"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > > Psykiatrisk hjælp tilrådes. Ikke af
> > > forargelse, men af bekymring.
> >
> > Ahhh, vadmand, det ligner sgu da ikke dig :)
> >
> > Psykiatrisk hjælpe er nok ikke nødvendigt, i modsat fald skulle mange
søge
> > hjælp.
> >
> > Dyresex er ret udbredt og almineligt, hvis man skal tro google, som
giver
> > 2.300.000 hits på "animalsex".
> >
> Prøv at søg på "pædofili" og se, hvor mange hits du får. Kvantitet kan
ikke
> bruges som bevis på noget som helst.

Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.

På landet, har man i alle tider fået tilfredsstillet sin sexlyst på dyr.

Man er ikke "syg" så længe man ikke er til "fare" for sig selv, eller
andre - og slet ikke når alle parter er glade og tilfredse.

Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?




Johnny Andersen (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 12-08-04 14:45


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411b6e4a$0$245$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.

Rigtig - det er kun mega klamt...

> På landet, har man i alle tider fået tilfredsstillet sin sexlyst på dyr.

Er det førstehåndsviden Thomas?

> Man er ikke "syg" så længe man ikke er til "fare" for sig selv, eller
> andre - og slet ikke når alle parter er glade og tilfredse.

Den defintion må vis stå for din egen regning. Du mener måske ikke man er
"syg", hvis man bare ligger i sengen og kigger apatisk op i loftet?


/Johnny



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 15:45

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> > Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.
>
> Rigtig - det er kun mega klamt...

Fortæl HVORFOR.

> > På landet, har man i alle tider fået tilfredsstillet sin sexlyst på dyr.
>
> Er det førstehåndsviden Thomas?

Nej, kun noget jeg har læst adskillige gange.

> > Man er ikke "syg" så længe man ikke er til "fare" for sig selv, eller
> > andre - og slet ikke når alle parter er glade og tilfredse.
>
> Den defintion må vis stå for din egen regning. Du mener måske ikke man er
> "syg", hvis man bare ligger i sengen og kigger apatisk op i loftet?

Hvis man bare ligger i sengen og kigger op i loftet, er man da om end ikke
til fare, men så til skade for sig selv.



vadmand (12-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-08-04 14:58


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411b6e4a$0$245$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>
> Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.

Det turde være noget af en tilsnigelse. Men den nævnte form med slikkene
hunde er det vist ikke. Men det er bestemt ulovligt (og nok ret farligt!) at
røvpule en kat.

> På landet, har man i alle tider fået tilfredsstillet sin sexlyst på dyr.

Sådan går myterne, ja. Det er nu ret sjældent.

> Man er ikke "syg" så længe man ikke er til "fare" for sig selv, eller
> andre - og slet ikke når alle parter er glade og tilfredse.

Har jeg påstået det?

> Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?

Kun, hvis de har problemer.

Per V.
>
>



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 15:47

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.
>
> Det turde være noget af en tilsnigelse. Men den nævnte form med slikkene
> hunde er det vist ikke. Men det er bestemt ulovligt (og nok ret farligt!)
at
> røvpule en kat.

Det er ikke ulovligt at røvpule en kat, med mindre den lider overlast.
Men farligt et det nok ja :)


> > På landet, har man i alle tider fået tilfredsstillet sin sexlyst på dyr.
>
> Sådan går myterne, ja. Det er nu ret sjældent.

Ja, sådan går myterne. Det er nu ret tit.

> > Man er ikke "syg" så længe man ikke er til "fare" for sig selv, eller
> > andre - og slet ikke når alle parter er glade og tilfredse.
>
> Har jeg påstået det?

Nej..

> > Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?
>
> Kun, hvis de har problemer.

Skal man så gå til psykiater, hvis man ikke har problemer med at en hund
slikker sin pik?



Feeling 102, acting ~ (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 12-08-04 16:14

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
news:411b82f2$0$207$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > > Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?
> >
> > Kun, hvis de har problemer.
>
> Skal man så gå til psykiater, hvis man ikke har problemer med at en hund
> slikker sin pik?

Selvfølgelig skal de det. At de ikke kan/vil indse, at de har et problem, er
et problem.



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 16:18


"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> > > > Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?
> > >
> > > Kun, hvis de har problemer.
> >
> > Skal man så gå til psykiater, hvis man ikke har problemer med at en hund
> > slikker sin pik?
>
> Selvfølgelig skal de det. At de ikke kan/vil indse, at de har et problem,
er
> et problem.

FORKLAR hvorfor det er et problem.



vadmand (12-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-08-04 22:18


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411b82f2$0$207$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>
> Det er ikke ulovligt at røvpule en kat, med mindre den lider overlast.
> Men farligt et det nok ja :)
>
Og hvordan ville du undgå, at den led overlast? Pas på, hvad du svarer, for
svaret kunne give mistanker om din anatomi

Per V.


>
> Skal man så gå til psykiater, hvis man ikke har problemer med at en hund
> slikker sin pik?
>
>



ThomasB (13-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 13-08-04 11:01

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > Det er ikke ulovligt at røvpule en kat, med mindre den lider overlast.
> > Men farligt et det nok ja :)
> >
> Og hvordan ville du undgå, at den led overlast? Pas på, hvad du svarer,
for
> svaret kunne give mistanker om din anatomi

Min anatomi er ikke hemmelig

Iøvrigt er det helt almindeligt at en dyrlæge stikker en finger eller to, op
i røven på en kat. Til syneladende lider den ingen overlast.

Du har stadig ikke svaret mig på dette:

> > Skal man så gå til psykiater, hvis man ikke har problemer med at en hund
> > slikker sin pik?



vadmand (13-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 13-08-04 11:23


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411c9151$0$210$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > > Det er ikke ulovligt at røvpule en kat, med mindre den lider overlast.
> > > Men farligt et det nok ja :)
> > >
> > Og hvordan ville du undgå, at den led overlast? Pas på, hvad du svarer,
> for
> > svaret kunne give mistanker om din anatomi
>
> Min anatomi er ikke hemmelig
>
> Iøvrigt er det helt almindeligt at en dyrlæge stikker en finger eller to,
op
> i røven på en kat. Til syneladende lider den ingen overlast.
>
> Du har stadig ikke svaret mig på dette:
>
> > > Skal man så gå til psykiater, hvis man ikke har problemer med at en
hund
> > > slikker sin pik?
>
Jo, det har jeg. En hund må vel slikke sin pik så tit, den har lyst.

Per V.



Thunderbird [7100] (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 12-08-04 23:58

On Thu, 12 Aug 2004 16:47:14 +0200, "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote:

>"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> > Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.
>>
>> Det turde være noget af en tilsnigelse. Men den nævnte form med slikkene
>> hunde er det vist ikke. Men det er bestemt ulovligt (og nok ret farligt!)
>at
>> røvpule en kat.
>
>Det er ikke ulovligt at røvpule en kat, med mindre den lider overlast.
>Men farligt et det nok ja :)

man skeler imellem om dyret går med til selve agten eller bliver tvunget
til det. i de tilfælde hvor at dyret gør det af egen fri vilje der er
det ikke ulovligt iog tæller heller ikek som dyremishandling. Mern så
snart at dyret bliver tvunget ud i akten så er sagen noget helt andet.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

ThomasB (13-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 13-08-04 11:05

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> >> > Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.
> >>
> >> Det turde være noget af en tilsnigelse. Men den nævnte form med
slikkene
> >> hunde er det vist ikke. Men det er bestemt ulovligt (og nok ret
farligt!)
> >at
> >> røvpule en kat.
> >
> >Det er ikke ulovligt at røvpule en kat, med mindre den lider overlast.
> >Men farligt et det nok ja :)
>
> man skeler imellem om dyret går med til selve agten eller bliver tvunget
> til det. i de tilfælde hvor at dyret gør det af egen fri vilje der er
> det ikke ulovligt iog tæller heller ikek som dyremishandling. Mern så
> snart at dyret bliver tvunget ud i akten så er sagen noget helt andet.


Uddrag af Dyreværnsloven kapitel 1:
§ 1. Dyr skal behandles forsvarligt og beskyttes bedst muligt mod smerte,
lidelse, angst, varigt men og væsentlig ulempe.
§ 2. Enhver, der holder dyr, skal sørge for, at de behandles omsorgsfuldt.

Dyresex er kendt fra Bibelen, hvor befolkningen i Sodoma & Gomorra havde sex
med alt - også familie og husdyr. Men da de begyndte at forgribe sig på Guds
udsendte engle, blev det Herren nok, og han udslettede byen. Navnet sodomi
(dyresex) stammer derfra og er holdt ved siden.



Feeling 102, acting ~ (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 12-08-04 16:12

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message
news:411b7760$0$235$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> > Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?
>
> Kun, hvis de har problemer.

Det har de jo også. De er homoseksuelle.
Det er ikke normal opførsel.



Anita (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 12-08-04 16:25

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message
> news:411b7760$0$235$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>>> Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?
>>
>> Kun, hvis de har problemer.
>
> Det har de jo også. De er homoseksuelle.
> Det er ikke normal opførsel.

Det er heller ikke normal opførsel du viser herinde. Derfor siger vi jo ikke
at du er sindssyg.

Heldigvis er vi ikke alle "normale".

Venligst Anita



Feeling 102, acting ~ (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 12-08-04 19:48

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
news:411b8aea$0$25958$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Feeling 102, acting 17 wrote:
> > "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message
> > news:411b7760$0$235$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >>
> >>> Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?
> >>
> >> Kun, hvis de har problemer.
> >
> > Det har de jo også. De er homoseksuelle.
> > Det er ikke normal opførsel.
>
> Det er heller ikke normal opførsel du viser herinde.

Jo!

> Derfor siger vi jo ikke at du er sindssyg.

Det er jeg jo heller ikke.

> Heldigvis er vi ikke alle "normale".

Hvis "normal" betyder, at man prøver med al sin vilje ikke at give efter for
kødest lyster, så er jeg uenig.



Johnny Andersen (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 12-08-04 20:07


"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
news:411bbb4e$0$284$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvis "normal" betyder, at man prøver med al sin vilje ikke at give efter
for
> kødest lyster, så er jeg uenig.


Hvorfor skifter du alias så tit "ironi"?

/Johnny



vadmand (12-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-08-04 22:22


"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:cfgf4o$28m$1@news.cybercity.dk...
>
> "Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> news:411bbb4e$0$284$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Hvis "normal" betyder, at man prøver med al sin vilje ikke at give efter
> for
> > kødest lyster, så er jeg uenig.
>
>
> Hvorfor skifter du alias så tit "ironi"?
>
Fordi han ikke kan holde sig væk. Det er sådan en sær lyst, han har...

Per V.



vadmand (12-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-08-04 22:22


"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
news:411bbb4e$0$284$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message
>
> Hvis "normal" betyder, at man prøver med al sin vilje ikke at give efter
for
> kødest lyster, så er jeg uenig.
>
Det ville jeg ikke kalde "normalt." Fornægtelse af lyst, der ikke skader
andre, er usundt og skadeligt.

Per V.



Feeling 102, acting ~ (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 12-08-04 16:10

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
news:411b6e4a$0$245$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > > > Psykiatrisk hjælp tilrådes. Ikke af
> > > > forargelse, men af bekymring.
> > >
> > > Ahhh, vadmand, det ligner sgu da ikke dig :)
> > >
> > > Psykiatrisk hjælpe er nok ikke nødvendigt, i modsat fald skulle mange
> søge
> > > hjælp.
> > >
> > > Dyresex er ret udbredt og almineligt, hvis man skal tro google, som
> giver
> > > 2.300.000 hits på "animalsex".
> > >
> > Prøv at søg på "pædofili" og se, hvor mange hits du får. Kvantitet kan
> ikke
> > bruges som bevis på noget som helst.
>
> Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.
>
> På landet, har man i alle tider fået tilfredsstillet sin sexlyst på dyr.

Det tror jeg ikke på.

> Man er ikke "syg" så længe man ikke er til "fare" for sig selv, eller
> andre - og slet ikke når alle parter er glade og tilfredse.
>
> Skal homoseksuelle også søge psykoligisk hjælp?

Ja!



Bhatu Peter (13-08-2004)
Kommentar
Fra : Bhatu Peter


Dato : 13-08-04 08:18

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
> news:411b6e4a$0$245$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>>>> Psykiatrisk hjælp tilrådes. Ikke af
>>>>> forargelse, men af bekymring.
>>>>
>>>> Ahhh, vadmand, det ligner sgu da ikke dig :)
>>>>
>>>> Psykiatrisk hjælpe er nok ikke nødvendigt, i modsat fald skulle
>>>> mange søge hjælp.
>>>>
>>>> Dyresex er ret udbredt og almineligt, hvis man skal tro google,
>>>> som giver
>>>> 2.300.000 hits på "animalsex".
>>>>
>>> Prøv at søg på "pædofili" og se, hvor mange hits du får. Kvantitet
>>> kan ikke bruges som bevis på noget som helst.
>>
>> Men pædofili er ulovligt, det er seksuel omgang med dyr ikke.
>>
>> På landet, har man i alle tider fået tilfredsstillet sin sexlyst på
>> dyr.
>
> Det tror jeg ikke på.

Da jeg boede i skotland, lærte jeg en fåreopdrætter at kende, som ikke var
bleg for at fortælle om at hvis konen ikke ville, så var det almindeligt, at
bruge et af fårene istedet. Han var fra området omkring Aberdeen og sagde at
det var meget almindelig praksis deroppe.

Jeg har dog kun hans ord for det.

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."



Kim (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 12-08-04 11:58

On Wed, 11 Aug 2004 16:58:44 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>- hvorimod man nok kan gøre sig sine tanker om den
>menneskelige "halvdel" af parret. Psykiatrisk hjælp tilrådes.
>Ikke af forargelse, men af bekymring.

Hvad forhindrer dig i at modtage denne hjælp ?

--
Kim


vadmand (12-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-08-04 12:16


"Kim" <x@x..x> skrev i en meddelelse
news:b9jmh0dqog2q2l5lsfi8210v1kfnfq51go@4ax.com...
> On Wed, 11 Aug 2004 16:58:44 +0200, "vadmand"
> <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:
>
> >- hvorimod man nok kan gøre sig sine tanker om den
> >menneskelige "halvdel" af parret. Psykiatrisk hjælp tilrådes.
> >Ikke af forargelse, men af bekymring.
>
> Hvad forhindrer dig i at modtage denne hjælp ?
>
Jeg får den hjælp, jeg har brug for. Desværre (?) har den ikke helbredt min
udtalte gynækofili.

Per V.



Jens Bruun (18-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 18-08-04 09:24

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
news:4119ff81$0$266$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> > Efter min menig er du så klam, at du ikke er et svar værdig........
>
> Styr dine fordomme!

Det er vel ikke udtryk for fordomme, at man finder det klamt, at nogle får
slikket pik af hunde? Jeg finder det f.eks. også ganske klamt. Jeg kunne dog
ikke drømme om at dømme andre, selvom de gør ting, der i mine øjne er klamt.
For min skyld kan folk få slikket pik af regnorme, hvis de tænder på dét.
Bare jeg ikke skal overvære eller bifalde det.

Jeg er sikker på, at der også er ting, som du finder klamt.

--
-Jens B.



ThomasB (18-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 18-08-04 12:38

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> > > Efter min menig er du så klam, at du ikke er et svar værdig........
> >
> > Styr dine fordomme!
>
> Det er vel ikke udtryk for fordomme, at man finder det klamt, at nogle får
> slikket pik af hunde?

Nej, du har ret. Det er klamt at få slikket pik af en hund, ihvertfald hvis
klamt betyder fugtigt.

> Jeg finder det f.eks. også ganske klamt. Jeg kunne dog
> ikke drømme om at dømme andre, selvom de gør ting, der i mine øjne er
klamt.
> For min skyld kan folk få slikket pik af regnorme, hvis de tænder på dét.
> Bare jeg ikke skal overvære eller bifalde det.
>
> Jeg er sikker på, at der også er ting, som du finder klamt.

Ja, men det er nu mere måden det bliver sagt på - i foragt.



Jens Bruun (18-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 18-08-04 15:18

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
news:41233f8b$0$274$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Ja, men det er nu mere måden det bliver sagt på - i foragt.

Det er svært ikke at udvise foragt, når man oplever adfærd fra andre, som
man selv finder klam og ulækker. Også selvom man ikke dømmer andre. Når man
ligefrem skriver et indlæg om at få slikket pik af hunde på usenet, så må
man også være forberedt på, at andre udviser foragt for ens adfærd.

Og så er det ulækkert alene af hygiejniske årsager: Hunde slikker sig selv,
andre hunde, drikker af lokummet og spiser ofte fækalier. Lækkert, ikke?

Lur mig, om ikke det oprindelige indlæg blot var en provokation eller
ligefrem udtryk for, at en eller anden tænder på tanken om at skrive den
slags i fuld offentlighed.

Under alle omstændigheder finder jeg det foragteligt og ikke mindst
ynkeligt, at man har behov for at delagtigggøre den ganske verden i sine
seksuelle afvigelser - også selvom man får stådreng derved.

--
-Jens B.



ThomasB (18-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 18-08-04 16:18

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > Ja, men det er nu mere måden det bliver sagt på - i foragt.
>
> Det er svært ikke at udvise foragt, når man oplever adfærd fra andre, som
> man selv finder klam og ulækker. Også selvom man ikke dømmer andre. Når
man
> ligefrem skriver et indlæg om at få slikket pik af hunde på usenet, så må
> man også være forberedt på, at andre udviser foragt for ens adfærd.

Men hvad får folk til at have et behov, for udtrykke sin foragt så markant?

> Og så er det ulækkert alene af hygiejniske årsager: Hunde slikker sig
selv,
> andre hunde, drikker af lokummet og spiser ofte fækalier. Lækkert, ikke?

Hundes tunger er mere bakteriefri end menneskers.

> Lur mig, om ikke det oprindelige indlæg blot var en provokation eller
> ligefrem udtryk for, at en eller anden tænder på tanken om at skrive den
> slags i fuld offentlighed.

Garanteret!

> Under alle omstændigheder finder jeg det foragteligt og ikke mindst
> ynkeligt, at man har behov for at delagtigggøre den ganske verden i sine
> seksuelle afvigelser - også selvom man får stådreng derved.

Der er ingen grund til at udvise foragt for andre menneskers seksualitet, jo
hvis man har behov for at fremhæve sig selv som værende bedre, hvilket man
ikke kan tale om vedr. seksualitet.



Bhatu Peter (18-08-2004)
Kommentar
Fra : Bhatu Peter


Dato : 18-08-04 17:48

Jens Bruun wrote:
> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
> news:41233f8b$0$274$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>
> Og så er det ulækkert alene af hygiejniske årsager: Hunde slikker sig
> selv, andre hunde, drikker af lokummet og spiser ofte fækalier.
> Lækkert, ikke?
>

Er der ikke også mennesker som tænder på at drikke urin og spise fæces?

Jeg kunne nok ikke få mig selv til det. Alene tanken om det får det til at
vende sig i min mave, men det udelukker da ikke at andre skal have lov til
det, hvis de syntes det er fedt.
Forøvrigt tror jeg at en afvigelse er noget man skifter ud med en anden
afvigelse, når den er blevet kedelig. Ligesom at skifte sexlegetøj eller
bil.

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."



Dr.Ralph (10-08-2004)
Kommentar
Fra : Dr.Ralph


Dato : 10-08-04 23:09

> var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador) er meget slikken
> og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge sagde at hunden kunne
> prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg synes det er
> dyreplageri.
> Hvad synes I
> Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> Efter sigende "lapper" den væsken til sig

Ja lad du blot den labre dore slikke din pik, men husk lige at passe på med
at sprøjte den i snuden eller øjnene - hunden vil få et chock og måske bide
i din pik :)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph
Mail: dr.ralph@removesol.dk

Martin Johansen [600~ (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 11-08-04 18:54

Dr.Ralph skrev:

> med at sprøjte den i snuden eller øjnene - hunden vil få et chock og
> måske bide i din pik :)

Shh ikke så højt

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Martin Nielsen / Får~ (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 11-08-04 09:54

Ja jeg håber sgu den bider den af



ThomasB (11-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 11-08-04 12:14


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja jeg håber sgu den bider den af

Hvorfor?



Martin Nielsen / Får~ (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Nielsen / Får~


Dato : 11-08-04 14:29


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:4119ff91$0$244$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>

>
> Hvorfor?
>

Du har sgu for syg en tankegang til jeg overhovedet gider argumentere.



ThomasB (11-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 11-08-04 15:04


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411a1f33$0$230$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> news:4119ff91$0$244$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
>
> >
> > Hvorfor?
> >
>
> Du har sgu for syg en tankegang til jeg overhovedet gider argumentere.

HVORFOR er det sygt, at lade en hund slikke sin pik?

At du og jeg ikke selv har lyst til det, gør da ikke andre der har de lyster
syge - eller hvad?




Henrik B. (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 11-08-04 15:13


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411a1f33$0$230$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > Hvorfor?
> >
>
> Du har sgu for syg en tankegang til jeg overhovedet gider argumentere.

Hvorfor det? Slikker du fisse?

<Ironi on>

For hvis du gør skal du vide at jeg synes at det er total klamt....

<Ironi off>

M.v.h.



PerX ... (14-08-2004)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 14-08-04 23:34

In article <411a2966$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk says...
>
> "Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:411a1f33$0$230$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > >
> > > Hvorfor?
> > >
> >
> > Du har sgu for syg en tankegang til jeg overhovedet gider argumentere.
>
> Hvorfor det? Slikker du fisse?

Så så, han er kun 12!


vadmand (11-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 11-08-04 15:59


"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
news:411a1f33$0$230$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> news:4119ff91$0$244$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
>
> >
> > Hvorfor?
> >
>
> Du har sgu for syg en tankegang til jeg overhovedet gider argumentere.
>
Du virker ret ophidset. Gad vide, hvad det betyder?

Per v.



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 02:18


"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:411a3443$0$252$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en
meddelelse
> news:411a1f33$0$230$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> > news:4119ff91$0$244$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > >
> >
> > >
> > > Hvorfor?
> > >
> >
> > Du har sgu for syg en tankegang til jeg overhovedet gider argumentere.
> >
> Du virker ret ophidset. Gad vide, hvad det betyder?

Erkendelses-disharmoni, er det ikke det det hedder?



Helle (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Helle


Dato : 11-08-04 10:05


"ole holte" <ole@holte.dk> wrote in message
news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador)
er meget slikken
> og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge sagde
at hunden kunne
> prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg
synes det er
> dyreplageri.
> Hvad synes I
> Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> Efter sigende "lapper" den væsken til sig
>
>

Hvor er du dog klam! Tænk at du overhovedet kan OVERVEJE at lade hunden gøre
det. Fy for satan hvor er det dog forfærdentligt. Og stakkels hund...hvad er
det dog for nogle ejere den har...

Men jeg håber da at hunden bider den af dig.

/Helle



ThomasB (11-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 11-08-04 12:15

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> > var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador)
> er meget slikken
> > og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge
sagde
> at hunden kunne
> > prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg
> synes det er
> > dyreplageri.
> > Hvad synes I
> > Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> > Efter sigende "lapper" den væsken til sig
> >
> >
>
> Hvor er du dog klam! Tænk at du overhovedet kan OVERVEJE at lade hunden
gøre
> det. Fy for satan hvor er det dog forfærdentligt. Og stakkels hund...hvad
er
> det dog for nogle ejere den har...

Stakkels hund? Den slikker vel ikke hvis den ikke vil?

> Men jeg håber da at hunden bider den af dig.

Hvor er du plat...



Jens (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 12-08-04 02:53

ThomasB wrote:
> "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
>>> var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden
>>> (labrador) er meget slikken og dens tunge kan gøre underværker, jeg
>>> spurgte mine venner og begge sagde at hunden kunne prøve den af på
>>> mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg synes det er
>>> dyreplageri.
>>> Hvad synes I
>>> Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
>>> Efter sigende "lapper" den væsken til sig
>>>
>>>
>>
>> Hvor er du dog klam! Tænk at du overhovedet kan OVERVEJE at lade
>> hunden gøre det. Fy for satan hvor er det dog forfærdentligt. Og
>> stakkels hund...hvad er det dog for nogle ejere den har...
>
> Stakkels hund? Den slikker vel ikke hvis den ikke vil?
>
>> Men jeg håber da at hunden bider den af dig.
>
> Hvor er du plat...

og du er latterlig når du prøver at forsvare sådan noget svineri.


--
Jens.



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 14:20

"Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >>> var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden
> >>> (labrador) er meget slikken og dens tunge kan gøre underværker, jeg
> >>> spurgte mine venner og begge sagde at hunden kunne prøve den af på
> >>> mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg synes det er
> >>> dyreplageri.
> >>> Hvad synes I
> >>> Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> >>> Efter sigende "lapper" den væsken til sig
> >>>
> >>>
> >>
> >> Hvor er du dog klam! Tænk at du overhovedet kan OVERVEJE at lade
> >> hunden gøre det. Fy for satan hvor er det dog forfærdentligt. Og
> >> stakkels hund...hvad er det dog for nogle ejere den har...
> >
> > Stakkels hund? Den slikker vel ikke hvis den ikke vil?
> >
> >> Men jeg håber da at hunden bider den af dig.
> >
> > Hvor er du plat...
>
> og du er latterlig når du prøver at forsvare sådan noget svineri.

Lige så latterlig som den der forsvarer homoseksualitet?




salli (11-08-2004)
Kommentar
Fra : salli


Dato : 11-08-04 20:09


"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
news:4119e1a5$0$309$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "ole holte" <ole@holte.dk> wrote in message
> news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador)
> er meget slikken
> > og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge
sagde
> at hunden kunne
> > prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg
> synes det er
> > dyreplageri.
> > Hvad synes I
> > Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> > Efter sigende "lapper" den væsken til sig
> >
> >
>
> Hvor er du dog klam! Tænk at du overhovedet kan OVERVEJE at lade hunden
gøre
> det. Fy for satan hvor er det dog forfærdentligt. Og stakkels hund...hvad
er
> det dog for nogle ejere den har...
>
> Men jeg håber da at hunden bider den af dig.


Helt ærligt Helle synes du selv at du har et NORMALT forhold til dyr -
jævnfør din hjemmeside hellenielsen.dk -- Det er lige før jeg synes det er
mere normalt at få dilleren slikket af en hund end at omgå og omtale dyr på
den måde du gør, men jeg fordømmer ingen.



Helle (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Helle


Dato : 11-08-04 20:56

> Helt ærligt Helle synes du selv at du har et NORMALT forhold til dyr -
> jævnfør din hjemmeside hellenielsen.dk -- Det er lige før jeg synes det er
> mere normalt at få dilleren slikket af en hund end at omgå og omtale dyr

> den måde du gør, men jeg fordømmer ingen.
>
>

Øh hvor kom den lige fra? jeg interesserer mig for katte men det betyder
ikke jeg har sex med dem!

Helle



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 02:08

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> > Helt ærligt Helle synes du selv at du har et NORMALT forhold til dyr -
> > jævnfør din hjemmeside hellenielsen.dk -- Det er lige før jeg synes det
er
> > mere normalt at få dilleren slikket af en hund end at omgå og omtale dyr
> på
> > den måde du gør, men jeg fordømmer ingen.
> >
> >
>
> Øh hvor kom den lige fra? jeg interesserer mig for katte men det betyder
> ikke jeg har sex med dem!

Nej, men du bliver tilfredsstillet af dem.




Helle (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Helle


Dato : 12-08-04 08:41

> Nej, men du bliver tilfredsstillet af dem.
>
Øh hvad mener du?






ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 13:50


"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
news:411b1f63$0$253$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Nej, men du bliver tilfredsstillet af dem.
> >
> Øh hvad mener du?

Jeg mener at dine katte tilfredsstiller dig!



Johnny Andersen (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 12-08-04 16:01


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411b676d$0$301$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg mener at dine katte tilfredsstiller dig!

Du vrøvler som et sindsygehospital Thomas.....

/Johnny



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 16:16

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> > Jeg mener at dine katte tilfredsstiller dig!
>
> Du vrøvler som et sindsygehospital Thomas.....

Jeg har svaret på mit indlæg, der kan du læse hvad det ikke er du forstår.

Forklar mig HVORFOR det er "sygt", at få slikket pik af en hund.
Kom nu Johnny, du kan stå inde for dine udtalelser ikke?



Johnny Andersen (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 12-08-04 16:28


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411b89c0$0$278$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Forklar mig HVORFOR det er "sygt", at få slikket pik af en hund.
> Kom nu Johnny, du kan stå inde for dine udtalelser ikke?

Nu har jeg ikke brugt ordet sygt - men klam....
Jeg syntes tanken om sex med dyr er ulækker.

Syntes det er tankevækkende, så meget energi du bruger på, at forsvare sex
med en hund.......

/Johnny



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 17:57

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> > Forklar mig HVORFOR det er "sygt", at få slikket pik af en hund.
> > Kom nu Johnny, du kan stå inde for dine udtalelser ikke?
>
> Nu har jeg ikke brugt ordet sygt - men klam....
> Jeg syntes tanken om sex med dyr er ulækker.

HVORFOR?

> Syntes det er tankevækkende, så meget energi du bruger på, at forsvare sex
> med en hund.......

Jeg forsvarer ikke sex med en hund, jeg forsvarer at man kan have sexlyster
uden at skulle høre på fordomsfunlde menneskers platte udtalelser.



Johnny Andersen (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 12-08-04 19:07


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411ba156$0$201$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> HVORFOR?

Kan det ikke være ligegyldig..? Det er min holdning til problemstillingen


> Jeg forsvarer ikke sex med en hund, jeg forsvarer at man kan have
sexlyster
> uden at skulle høre på fordomsfunlde menneskers platte udtalelser.

Fordi man har en anden holdning til tingene, behøver man ikke, at være
fordomsfunld..
Men du er måske en af de personer, som bare SKAL have ret.....?

P.S du behøver ikke, at råbe, kan sagtens læse hvad du skriver.

/Johnny



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 21:47

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> > HVORFOR?
>
> Kan det ikke være ligegyldig..? Det er min holdning til problemstillingen

Nej, det er da bestemt ikke ligemeget. Det kunne være at du kunne komme med,
et eller andet intelligent svar på hvorfor det er klamt. Noget videnskabligt
måske?

> > Jeg forsvarer ikke sex med en hund, jeg forsvarer at man kan have
> sexlyster
> > uden at skulle høre på fordomsfunlde menneskers platte udtalelser.
>
> Fordi man har en anden holdning til tingene, behøver man ikke, at være
> fordomsfunld..

Nej, ikke altid.

> Men du er måske en af de personer, som bare SKAL have ret.....?

Hellere have ret, end at få ret.

> P.S du behøver ikke, at råbe, kan sagtens læse hvad du skriver.

Ok.

Husk det i øvrigt selv.




Johnny Andersen (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 12-08-04 22:51


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411bd752$0$315$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Nej, det er da bestemt ikke ligemeget. Det kunne være at du kunne komme
med,
> et eller andet intelligent svar på hvorfor det er klamt. Noget
videnskabligt
> måske?

En holdning er en mening...Hvis du skulle argumentere for alle dine meninger
ville du sgu hurtig køre træt..

Bare for, at vise dig hvor tåbeligt din argumentation er...:

Hvorfor syntes du det er ok. at have sex med en hund?

> Hellere have ret, end at få ret.

Siger alt om dig...Har du et lavt selvværd?

/Johnny



ThomasB (13-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 13-08-04 10:58

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> > Nej, det er da bestemt ikke ligemeget. Det kunne være at du kunne komme
> med,
> > et eller andet intelligent svar på hvorfor det er klamt. Noget
> videnskabligt
> > måske?
>
> En holdning er en mening...Hvis du skulle argumentere for alle dine
meninger
> ville du sgu hurtig køre træt..

Prøv mig.

Du kan vel svare på, hvorfor du synes at sex med en hund er klamt?

Er der noget videnskabeligt du har kendskab til, som jeg ikke har?

Hvis en kollega sagde at han synes du var dum, ville du så ikke spørge
hvorfor?
Ville du acceptere et svar som "En holdning er en mening...Hvis du skulle
argumentere for alle dine meninger ville du sgu hurtig køre træt.."?

> Bare for, at vise dig hvor tåbeligt din argumentation er...:

Hvis man ikke kan argumentere for sine holdninger, så er man fordomsfuld.

> Hvorfor syntes du det er ok. at have sex med en hund?`

Der er flere grunde:
1. Ingen lider overlast.
2. Der er intet fysisk farligt i at have sex med en hund.
3. Det er ikke ulovligt.

> > Hellere have ret, end at få ret.
>
> Siger alt om dig...

Er det ikke vigtigere at have ret, end at få ret?

> Har du et lavt selvværd?

Nej.



Johnny Andersen (13-08-2004)
Kommentar
Fra : Johnny Andersen


Dato : 13-08-04 11:25


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
news:411c90bf$0$209$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Du kan vel svare på, hvorfor du synes at sex med en hund er klamt?

Fordi jeg syntes det er ulækkert..

> Hvis en kollega sagde at han synes du var dum, ville du så ikke spørge
> hvorfor?

Jo ville jeg da - men hvis han bare mener jeg er dum, er det jo hans
problem.


> Der er flere grunde:
> 1. Ingen lider overlast.

Og hvordan ved du det - du har måske spurgt hunden?`

> 2. Der er intet fysisk farligt i at have sex med en hund.

Faren for, at få bidt pikken af, er vel tilstede?
..

> > Har du et lavt selvværd?
>
> Nej.

Måske ikke...Men du er et påståligt menneske, som ikke kan tåle, at andre er
uening med dig.

/Johnny



ThomasB (13-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 13-08-04 15:40

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> > Du kan vel svare på, hvorfor du synes at sex med en hund er klamt?
>
> Fordi jeg syntes det er ulækkert..

Du må da kunne komme med bare ét argument for, hvorfor du synes at det er
klamt og ulækkert.
Ellers er du fordomsfuld.

> > Hvis en kollega sagde at han synes du var dum, ville du så ikke spørge
> > hvorfor?
>
> Jo ville jeg da - men hvis han bare mener jeg er dum, er det jo hans
> problem.

Ok, men du ville selv spørge, er min argumentation så stadig tåbelig, når
man forventer at folk kan give et svar på hvorfor man har en holdning?

> > Der er flere grunde:
> > 1. Ingen lider overlast.
>
> Og hvordan ved du det - du har måske spurgt hunden?

Den gør det frivilligt.

> > 2. Der er intet fysisk farligt i at have sex med en hund.
>
> Faren for, at få bidt pikken af, er vel tilstede?

Ja, hvis man har eb bidsk hund, så gør lader man den heller ikke slikke sin
pik.

> > > Har du et lavt selvværd?
> >
> > Nej.
>
> Måske ikke...Men du er et påståligt menneske, som ikke kan tåle, at andre
er
> uening med dig.

Jeg tåler sagtens at folk er uenige med mig.

Påståelig, fordi jeg holder fast i at du bør kunne forklare, hvorfor du
synes hundepikkeslikning er klamt og ulækkert.




Bo Warming (14-08-2004)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 14-08-04 02:42

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
news:411cd2b0$0$213$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Du må da kunne komme med bare ét argument for, hvorfor du synes at det er
> klamt og ulækkert.
> Ellers er du fordomsfuld.
>
> > > Hvis en kollega sagde at han synes du var dum, ville du så ikke spørge
> > > hvorfor?
> >
> > Jo ville jeg da - men hvis han bare mener jeg er dum, er det jo hans
> > problem.
>
> Ok, men du ville selv spørge, er min argumentation så stadig tåbelig, når
> man forventer at folk kan give et svar på hvorfor man har en holdning?
>
> > > Der er flere grunde:
> > > 1. Ingen lider overlast.
> >
> > Og hvordan ved du det - du har måske spurgt hunden?
>
> Den gør det frivilligt.
>
> > > 2. Der er intet fysisk farligt i at have sex med en hund.
> >
> > Faren for, at få bidt pikken af, er vel tilstede?
>
> Ja, hvis man har eb bidsk hund, så gør lader man den heller ikke slikke
sin
> pik.

> > > > Har du et lavt selvværd?
> > >
> > > Nej.
> >
> > Måske ikke...Men du er et påståligt menneske, som ikke kan tåle, at
andre
> er
> > uening med dig.
>
> Jeg tåler sagtens at folk er uenige med mig.
>
> Påståelig, fordi jeg holder fast i at du bør kunne forklare, hvorfor du
> synes hundepikkeslikning er klamt og ulækkert.

Kun ondskabsfulde sadister blander sig i hvad der ikke rager dem og hvad de
ikke forstår.
Dyreværnsfolk er IKKE GODE MENNESKER

Forholdet mellem kæledyr, der slikker ejer til orgasme, og ejer, er ikke
noget som udenforstående behøver tage stilling til. Der er ikke stærke
indicier på dyremishandling. Vanetænkning bør ikke styre retsafgørelser.

Tilsvarende er tyrefægtning en sag for spaniere og ikke udlændinge. At have
dyr i fangenskab er måske altid tortur og altid i samme grad. Man kan ikke
påstå at et fanget dyr gør noget "frivilligt".
Måske det giver mindsket tortur, at få lov at udkæmpe en meningsfuld,
spændende (om end smertende) kamp mod toreadoren i den sidste time før
døden, fremfor at stå i en stald og kede sig.
Mens man kæmper, har man ikke smerte, siger sportsfolk.



Bhatu Peter (13-08-2004)
Kommentar
Fra : Bhatu Peter


Dato : 13-08-04 14:21

Johnny Andersen wrote:
> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> news:411c90bf$0$209$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Du kan vel svare på, hvorfor du synes at sex med en hund er klamt?
>
> Fordi jeg syntes det er ulækkert..

Hvilket jo så er et /personligt/ argument. Ikke et der kan bruges i generelt
perspektiv.
Det er selvfølgeligt fair nok at du har det som du har det og der er ingen
der prøver at få dig til at ændre den holdning

Med viden, opbygges tolerance, og tolerance er sundt for alle

>> Der er flere grunde:
>> 1. Ingen lider overlast.
>
> Og hvordan ved du det - du har måske spurgt hunden?`
>

Man finder lynhurtigt ud af om hunden ikke kan lide noget man gør ved den
(gælder hunde af begge køn).
Dette giver sig til udtryk i både leg & træning. Træder du en hund over
poterne, skal den nok give udtryk for, at den ikke kan lide det. Hunde /har/
et nervesystem. Hunde /kan/ føle smerte. Hunde /vil/ reagere hvis de
udsættes for noget de ikke kan lide.


--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 16:04


"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> > Jeg mener at dine katte tilfredsstiller dig!
>
> Du vrøvler som et sindsygehospital Thomas.....

Er det svært at forstå det jeg skriver?

Skal jeg hjælpe dig med at forstå?



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 16:15

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> > > Nej, men du bliver tilfredsstillet af dem.
> > >
> > Øh hvad mener du?
>
> Jeg mener at dine katte tilfredsstiller dig!

Johnny kunne ikke forstå denne simple sætning, så jeg skal gerne forklare
hvad jeg mener:

Hvorfor har vi alminelige mennesker dyr?

Før i tiden, og i mindre grad nu, har vi brugt dyrene som hjælpemidler til
forskellige opgaver.
(mest i landbrug)

Men hvad får et mennesker til at anskaffe sig en hund/kat, uden at have et
reelt behov for arbejdshjælp, og så ovenikøbet i en lejlighed, hvor dyret
ikke har mulighed for at komme ud hvor det hører til?

Det er ikke for dyrets skyld vel?

Nej, det er for ens egen skyld. Underholdning, samværd, ensomhed - kald det
hvad du vil.

Derfor tilfredsstiller Helles katte hende, de dækker et behov hos Helle.

Hvad er mest "sygt"; at få et dyr for underholdningens skyld, eller for at
få dækket et seksuelt behov?

Jeg skal lige nævne at underholdning ikke er en basal drift, som f.eks
seksualitet er det.








Claudio (13-08-2004)
Kommentar
Fra : Claudio


Dato : 13-08-04 19:07


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
news:411b898d$0$291$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
[SNIP]
> Derfor tilfredsstiller Helles katte hende, de dækker et behov hos Helle.
> Hvad er mest "sygt"; at få et dyr for underholdningens skyld, eller for at
> få dækket et seksuelt behov?

Du drager ret hurtigt dine egne konklusioner, hva ? Er du psykolog eller
noget derhenaf ? Helle har 2 katte, som hun ikke ligger skjul på at hun er
glad for. Hvordan fanden får du det til at være et sygeligt seksuelt behov,
som Helle får dækket via sine katte ?! Det er ikke Helle, som er langt ude
her, det er sgu dig !


Claudio



ThomasB (13-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 13-08-04 23:38

"Claudio" <no@spamhere.dk> skrev i en meddelelse
> [SNIP]
> > Derfor tilfredsstiller Helles katte hende, de dækker et behov hos Helle.
> > Hvad er mest "sygt"; at få et dyr for underholdningens skyld, eller for
at
> > få dækket et seksuelt behov?
>
> Du drager ret hurtigt dine egne konklusioner, hva ?

Hvilket er du uenig i?

> Er du psykolog eller
> noget derhenaf ?

Ja.

> Helle har 2 katte, som hun ikke ligger skjul på at hun er
> glad for.

Korrekt.

At være glad for = tilfredsstille?

> Hvordan fanden får du det til at være et sygeligt seksuelt behov,
> som Helle får dækket via sine katte ?!

Hvor har jeg skrevet det?

> Det er ikke Helle, som er langt ude
> her, det er sgu dig !

Har jeg skrevet at Helle er langt ude? Hvor?

Har du overhovedet læst mit indlæg?



Christina (14-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina


Dato : 14-08-04 21:49

ThomasB wrote:
> "Claudio" <no@spamhere.dk> skrev i en meddelelse
>> [SNIP]
>>> Derfor tilfredsstiller Helles katte hende, de dækker et behov hos
>>> Helle. Hvad er mest "sygt"; at få et dyr for underholdningens
>>> skyld, eller for at få dækket et seksuelt behov?
>>
>> Du drager ret hurtigt dine egne konklusioner, hva ?
>
> Hvilket er du uenig i?
>
>> Er du psykolog eller
>> noget derhenaf ?
>
> Ja.
>
>> Helle har 2 katte, som hun ikke ligger skjul på at hun er
>> glad for.
>
> Korrekt.
>
> At være glad for = tilfredsstille?
>
>> Hvordan fanden får du det til at være et sygeligt seksuelt behov,
>> som Helle får dækket via sine katte ?!
>
> Hvor har jeg skrevet det?
>
>> Det er ikke Helle, som er langt ude
>> her, det er sgu dig !
>
> Har jeg skrevet at Helle er langt ude? Hvor?
>
> Har du overhovedet læst mit indlæg?'

Selvfølgelig får man kæledyr for at tilfredsstille et behov hos en selv, det
siger da sig selv. Hvorfor ellers påtage sig det ansvar og det "besvær" med
pleje, udgifter til mad, rensning af kattebakke, hundelufninger, rense
fuglebure osv. ? Tilfredstillelse af behovet for selskab, kælen, nussen,
nærhed, at give omsorg, en der altid er glad for at se én, tryghed, at give
og få "kærlighed"...osv. osv. Og der er ida kke noget galt i at indrømme, at
det selvfølgelig forholder sig sådan...har man kun kæledyr for "dyrets
skyld" for at give det et godt og trygt hjem, så er det stadig fordi det er
det "behov" man har "behov" for at få tilfredsstillet, igennem den
handling.....no big deal




ThomasB (16-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 16-08-04 10:12

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig får man kæledyr for at tilfredsstille et behov hos en selv,
det
> siger da sig selv. Hvorfor ellers påtage sig det ansvar og det "besvær"
med
> pleje, udgifter til mad, rensning af kattebakke, hundelufninger, rense
> fuglebure osv. ? Tilfredstillelse af behovet for selskab, kælen, nussen,
> nærhed, at give omsorg, en der altid er glad for at se én, tryghed, at
give
> og få "kærlighed"...osv. osv. Og der er ida kke noget galt i at indrømme,
at
> det selvfølgelig forholder sig sådan...har man kun kæledyr for "dyrets
> skyld" for at give det et godt og trygt hjem, så er det stadig fordi det
er
> det "behov" man har "behov" for at få tilfredsstillet, igennem den
> handling.....no big deal

Præcis!

Lige så no big deal, må det være at man bruger dyret til seksuel
tilfredsstillelse, hvis man har de lyster.




Claudio (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Claudio


Dato : 11-08-04 22:18


"salli" <nospam@spam.dk> wrote in message
news:i9uSc.5000$r35.1212@news.get2net.dk...
> > Hvor er du dog klam! Tænk at du overhovedet kan OVERVEJE at lade hunden
> gøre
> > det. Fy for satan hvor er det dog forfærdentligt. Og stakkels
hund...hvad
> er
> > det dog for nogle ejere den har...
> >
> > Men jeg håber da at hunden bider den af dig.
>
>
> Helt ærligt Helle synes du selv at du har et NORMALT forhold til dyr -
> jævnfør din hjemmeside hellenielsen.dk -- Det er lige før jeg synes det er
> mere normalt at få dilleren slikket af en hund end at omgå og omtale dyr

> den måde du gør, men jeg fordømmer ingen.


Hvad mener du egentlig lige med den salve ? Såvidt jeg kan se på Helle's
hjemmeside, så er der sgu da ikke noget odiøst i den ? Så hvad fabler du
egentlig om ?Derimod er det *ret* så ulækkert at lade en hund slikke sin
pik. Og ja, det er min mening, og den vil jeg sgu have lov til at have. Så
kan folk kalde mig indskrænket,
gammeldags og hvad de ellers kan finde på. Folk's seksualitet er
selvfølgelig deres egen sag, men alle har en grænse. Min blev nået via ole's
indlæg.

Claudio





Jens (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 12-08-04 02:51

Helle wrote:
> "ole holte" <ole@holte.dk> wrote in message
> news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden
>> (labrador) er meget slikken og dens tunge kan gøre underværker, jeg
>> spurgte mine venner og begge sagde at hunden kunne prøve den af på
>> mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg synes det er
>> dyreplageri.
>> Hvad synes I
>> Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
>> Efter sigende "lapper" den væsken til sig
>>
>>
>
> Hvor er du dog klam! Tænk at du overhovedet kan OVERVEJE at lade
> hunden gøre det. Fy for satan hvor er det dog forfærdentligt. Og
> stakkels hund...hvad er det dog for nogle ejere den har...
>
> Men jeg håber da at hunden bider den af dig.
>
> /Helle

enig.


--
Jens.



ThomasB (11-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 11-08-04 12:14


"ole holte" <ole@holte.dk> skrev i en meddelelse
news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador)
er meget slikken
> og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge sagde
at hunden kunne
> prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg
synes det er
> dyreplageri.
> Hvad synes I
> Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> Efter sigende "lapper" den væsken til sig


Hvis hunden er med på den, og du synes det er ok - så gør det da.

Det er heller ikke ulovligt så længe hunden ikke lyder overlast



lover (11-08-2004)
Kommentar
Fra : lover


Dato : 11-08-04 19:57

Hejsa

Sikke fordomme i dog har,man skulle ikke tro vil levede i 2004.
Lad dog manden få suttet den hunden har helt sikkert ikke noget imod det,ja
og hvor ved jeg så det fra? så luk bare i snerper.

Hejsa


"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message
news:4119ff6e$0$252$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "ole holte" <ole@holte.dk> skrev i en meddelelse
> news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador)
> er meget slikken
> > og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge
sagde
> at hunden kunne
> > prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg
> synes det er
> > dyreplageri.
> > Hvad synes I
> > Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> > Efter sigende "lapper" den væsken til sig
>
>
> Hvis hunden er med på den, og du synes det er ok - så gør det da.
>
> Det er heller ikke ulovligt så længe hunden ikke lyder overlast
>
>



Andropov (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 11-08-04 20:25

Martin skrev:

> med at sprøjte den i snuden eller øjnene - hunden vil få et chock og
> måske bide i din pik :)

>Shh ikke så højt

Der skal måske ikke så meget til, før din kamphund bider tænderne sammen :)

Martin Johansen [600~ (11-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 11-08-04 21:08

Andropov skrev:

> Martin skrev:
>
>> med at sprøjte den i snuden eller øjnene - hunden vil få et chock og
>> måske bide i din pik :)
>
>>Shh ikke så højt
>
> Der skal måske ikke så meget til, før din kamphund bider tænderne
> sammen :)

Nok ikke lige det jeg mente...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


B (12-08-2004)
Kommentar
Fra : B


Dato : 12-08-04 00:09


"ole holte" <ole@holte.dk> skrev i en meddelelse

synes du lyder betænkelig meget som Bo warming



Jan Hansen (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Jan Hansen


Dato : 12-08-04 13:59


"ole holte" <ole@holte.dk> skrev i en meddelelse
news:41194139$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
Klip

Tja jeg tror ikke du kan tvinge hunden til noget den ikke vil !
Så forholdet må vel betragtes som frivilligt !

Men jeg kan se længere nede i tråden at du bliver fordømt af en masse
skribenter.
Pudsigt at man reagerer så stærkt på dyre sex, når man gennemgående i denne
gruppe er særdeles parate til at acceptere pædofili og pædofiles rettigheder
!



vadmand (12-08-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 12-08-04 14:55


"Jan Hansen" <jahans@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:411b6987$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Pudsigt at man reagerer så stærkt på dyre sex, når man gennemgående i
denne
> gruppe er særdeles parate til at acceptere pædofili og pædofiles
rettigheder
> !
Det er en kendt sag, at mange dyreelskere er menneskehadere.

Per V.



Rene' Hjorth (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 12-08-04 13:16

[ole holte | Tue, 10 Aug 2004 23:43:17 +0200]

>Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?

Ja, naturligvis hvis du har lyst. Der er jo ingen tvang. Jeg har prøvet
det nogle få gange, og selvom det langtfra kan konkurrere med en fyr der
slikker, er det ganske sjovt at prøve.

>Efter sigende "lapper" den væsken til sig

Ja, det gør nogle af dem nemlig - de må kunne li' det.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Feeling 102, acting ~ (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Feeling 102, acting ~


Dato : 12-08-04 16:17

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
news:donmh0pkst9n8o6pl4cdrhojlo61gm2dik@4ax.com...
> [ole holte | Tue, 10 Aug 2004 23:43:17 +0200]
>
> >Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
>
> Ja, naturligvis hvis du har lyst. Der er jo ingen tvang. Jeg har prøvet
> det nogle få gange, og selvom det langtfra kan konkurrere med en fyr der
> slikker, er det ganske sjovt at prøve.

Med al respekt, så synes jeg altså, at du er ulækker.



ThomasB (12-08-2004)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 12-08-04 16:21

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> > >Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
> >
> > Ja, naturligvis hvis du har lyst. Der er jo ingen tvang. Jeg har
prøvet
> > det nogle få gange, og selvom det langtfra kan konkurrere med en fyr der
> > slikker, er det ganske sjovt at prøve.
>
> Med al respekt, så synes jeg altså, at du er ulækker.

FORKLAR hvorfor du har den holdning..



Rene' Hjorth (12-08-2004)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 12-08-04 21:56

["Feeling 102, acting 17" <@> | Thu, 12 Aug 2004 17:17:10 +0200]

>Med al respekt, så synes jeg altså, at du er ulækker.

Det overrasker mig ikke...

Jeg kan jo heller ikke udelukke at der findes punkter hvor jeg synes at du
er tilsvarende eller betydeligt mere ulækker, men jeg kan ikke konkretisere
det ... jeg kender jo ikke dine lyster...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

TheWhale (18-08-2004)
Kommentar
Fra : TheWhale


Dato : 18-08-04 01:19

On Tue, 10 Aug 2004 23:43:17 +0200, "ole holte" <ole@holte.dk> wrote:

>var hos nogle bekendte i weekenden og "fandt ud af" at hunden (labrador) er meget slikken
>og dens tunge kan gøre underværker, jeg spurgte mine venner og begge sagde at hunden kunne
>prøve den af på mig, for det kan den rigtig godt lide, jeg afviste jeg synes det er
>dyreplageri.

Dyreplageri er der vel ikke tale om hvis den ellers gør det
frivilligt.

>Hvad synes I

Jeg synes ikke det lyder som noget jeg har lyst til - faktisk lyder
det ret ulækkert, men en stor støtte fra mig til ThomasB for at
forsvare retten til at sætte sig ud over normaliteten.

>Skal jeg lade hunden slikke min til udløsning ?
Hvis både du og hunden har lyst, så hvorfor ikke? Jeg har svært ved at
tro at hunden får nogen tilfredsstillelse af det, men på den anden
side:

>Efter sigende "lapper" den væsken til sig
>

Det lyder som om andre har erfaringer på området - jeg må selv melde
hus forbi, men skriv endelig tilbage om eventuelle erfaringer. Det kan
være der er flere skabshunde der læser med og bliver inspireret :)

Go' fornøjelse
/TheWhale


Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste