Velplejede fødder
Fra : Paul

Dato : 05-08-04 10:29

Halløjsa!

Blev godt nok lidt overrasket over mig selv i går.

Det er sjældent man ser sine kollegers fødder når man er på arbejde, det er
jo ikke altid vejret er til sandaler o.lign.

I går så jeg en af mine kollegers velplejede fødder med neglelak samt
sølvkæde omkring anklen.
Halløjsa, var ikke lige klar over jeg kunne blive ophidset over at se på
kvinde fødder, men fik bare sådan lyst til at sutte hendes tæer.

Ehem... Andre med den slags oplevelser?

M.v.h.

Paul

Fra : Per O.

Dato : 05-08-04 12:36

Paul wrote:
> [...]
> Halløjsa, var ikke lige klar over jeg kunne blive ophidset over at se
> på kvinde fødder, men fik bare sådan lyst til at sutte hendes tæer. :-

Jeg synes også fødder er dejlige, og har da selv foræret min kone en 18kt
guldkæde med et lille hjerte, som hun har om ankelen. Jeg synes det ser sødt
ud med de små kæder. Neglelak er en fin understregning af, at pigen har
gjort sig umage med sit udseende, hvilket de fleste mænd vel godt kan li'.
Jeg skal derimod tilstå at det aldrig har givet mig lyst til at sutte
hverken konens eller sndres tæer

Per O.

Fra : PerX ...

Dato : 06-08-04 03:24

In article <S5nQc.284$pJ2.38@news.get2net.dk>,
paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk says...
> [...]
> Halløjsa, var ikke lige klar over jeg kunne blive ophidset over at se på
> kvinde fødder, men fik bare sådan lyst til at sutte hendes tæer.

Ikke lige sutte, men der er nogle fødder der er så velholdte og samtidig
symmetrisk smukke at man må glæde sig et øjeblik :)

Fra : Christina

Dato : 13-08-04 14:50

PerX ... wrote:
> In article <S5nQc.284$pJ2.38@news.get2net.dk>,
> paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk says...

> Ikke lige sutte, men der er nogle fødder der er så velholdte og
> samtidig symmetrisk smukke at man må glæde sig et øjeblik :)

How cute....

Fra : PerX ...

Dato : 14-08-04 02:29

In article <411cc7ab$0$293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"