Tegnefilmsfigurer/dukker
Fra : Some Guy

Dato : 05-08-04 01:15

Hej!
Nu må jeg vide det.
Jeg undrer mig tit om jeg er en total perve,men jeg kan altså godt tænde på
kvindelige tehnefilmsfigurer.
Kan I også det,eller er det bare mig?
Selv om Leela fra Futurama kun har et øje,er hendes krop og bryster utrolig
vellavede,
plus jeg elsker hendes lilla hår og den måde det er sat på.Kald mig bare
mærkelig.Jeg ved det.
Snehvide gav mig i min tidlige ungdom brand i bukserne,
det samme gjorde min storesøsters påklædningsdukker iøvrigt,da hun holdt op
med at klæde dem på,og jeg begyndte at klæde dem af og studere dem grundigt.
I mine gamle Sølvpilblade kunne jeg sidde og savle over Månestråle's
krop,det samme med Jane i mine Tarzan blade.
Kunne/kan I drenge og også jer piger gøre det samme?
Jeg kunne selvfølgelig snakke med mine venner om det hvis vi i min
vennekreds talte om sex overhovedet.Men det er ikke tilfældet,hvilket er OK.
Og stadig den dag i dag,voksen mand som jeg er kan en dejlig velformet
animeret kvinde tiltale mig sexuelt.
Mærkeligt.

Mvh some product of sex.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 05-08-04 08:07

"Some Guy" <counter@culture.eco> wrote in message

> Og stadig den dag i dag,voksen mand som jeg er kan en dejlig velformet
> animeret kvinde tiltale mig sexuelt.

Har du set Hercules? Hende Megara er en lækker sild...

-Michael.

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 05-08-04 09:04

Og pocahontas?

Fra : vadmand

Dato : 05-08-04 09:17

"Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og pocahontas?

For slet ikke at tale om Jessica Rabbit...

Per V.

Fra : Landsbytossen

Dato : 05-08-04 11:09

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in

Eller Andersine..... vildt sexede ben.

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 05-08-04 21:38

Landsbytossen wrote:
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in
>
> Eller Andersine..... vildt sexede ben.

Århh, Pelle gris siger jeg bare :D

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-08-04 22:34

vadmand wrote:
> For slet ikke at tale om Jessica Rabbit...

Hun er jo lissom' tegnet sådan med vilje. Og tæller det så?

--
Peter Knutsen

Fra : vadmand

Dato : 05-08-04 23:57

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hun er jo lissom' tegnet sådan med vilje. Og tæller det så?

"I'm not a bad girl - I was just drawn that way..."

Per V.

Fra : Jimmy

Dato : 07-08-04 13:15

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hun er jo lissom' tegnet sådan med vilje. Og tæller det så?

Jeg faldt over en historie, som stod på bagsiden af jyllandsposten..en
udgave for mange år siden.

Det var denne ungkarl som var flyttet på landet for at dyrke sin hobby i
landmandslivet.
Kreaturer, heste og svin havde altid interesseret ham, og nu ville han være
landmand.
Han flyttede i midlertid ind hos et ældre ægtepar, som manglede hjælp på
slægtsgården.
Nu var det jo så langt ude på landet, så det med at tage til byen og
fraternisere med pigerne, var der ikke mulighed for.
Efter en periode kørte han en tur i området på en gammel lånt cykel, som
stod i laden.
Under vejs på sin tur fik han sig dog nogle gevaldige overraskelser. Midt
ude på en mark havde han observeret en anden karl fra en af nabogårdene være
i fuld gang med at bedække en ko. Han var nær kørt i grøften, da han så
dette. Og for at det ikke skulle være løgn, så kunne han observere flere af
egnens karle gøre det samme. Han tænkte "nej", nu må jeg have stillet min
nysgerrighed. Han gik ud på marken til en af de omtalte karle og sprurgte,
hvad det var, han havde gang i.
Jo, ser du, svarede karlen. Som du nok selv har erfaret, så er der jo ikke
mange piger her på egnen, så vi må klare os med det, vi kan finde.
Jo, sagde den forundringsfulde nyankommende. Jamen det kunne da være, at man
skulle prøve. Som sagt - så gjort. En tidlig morgen efter morgenmaden gik
han i marken for at få lettet trykket. Under arrmen med en taburet bevægede
han sig hen til en af kreaturene, som stod og tyggede drøv. han stod og
tænkte lidt, før han tog taburetten, stillede den bag koen, stillede sig op
og trak bukserne ned. Der gik ikke lang tid, før han var igang, og efter et
stykke tid kunne man se et veltilfreds smil på ungkarlens ansigt. Ikke så
snart han havde gjort sig færdig, kom karlen fra dagen før forbi. Han slog
en skraldlatter op og kunne næsten ikke tale et ord. Nu har jeg godt nok
aldrig..., sagde han. Hvad mener du med det, spurgte vores ungersvend.
Gjorde jeg noget forkert?. Nej, svarede den unge tilskuer, men af alle køer
på marken vælger du den grimmeste.

/J.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 03-01-05 17:25

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Nielsen / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en
> meddelelse
>
> For slet ikke at tale om Jessica Rabbit...
>
> Per V.

Jessica Rabbit slår ALT. Selv jeg, som kvinde, gad godt at være en toon i
hendes seng.

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-01-05 17:43

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message news:nleCd.79435

> Jessica Rabbit slår ALT. Selv jeg, som kvinde, gad godt at være en toon i
> hendes seng.

Og så siger hun endda noget klogt om seksualitet og tiltrækning, da hun
bliver spurgt, hvad hun ser i Roger: "He makes me laugh."

Per V.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 03-01-05 23:05

> Og så siger hun endda noget klogt om seksualitet og tiltrækning, da hun
> bliver spurgt, hvad hun ser i Roger: "He makes me laugh."
>
> Per V.

Ja, det er måske det mest heldige ved hende (ud over hendes
figur/hår/bryster/røv/lækkermås) At hun faktisk elsker sin Roger, også
selvom han er en kanin, g endda en grim en af slagsen. Ej... Det er fedt at
hun ikke er max bimbo. Jeg syntes hun er en af de mest sexede kvinder ever.
Selv om hun ikke findes irl.

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-01-05 23:48

> [...]
> selvom han er en kanin, g endda en grim en af slagsen. Ej... Det er fedt
> at hun ikke er max bimbo. Jeg syntes hun er en af de mest sexede kvinder
Jeg elske lyden (boinnnnggg), når nogen strejfer hendes barm!

Per V.

Fra : HeHE

Dato : 05-08-04 22:50

det er da det mest normale i verden..
og jeg forstår da heller ikke hvorfor der ikke er animeret porno, nu hvor
der er animeret spiderman og Spawn...!
jeg har da set pornoblade, hvor en kvinde bliver bollet ihjel (altså død!)
af en centaur.. lidt sygt, men sandt!
hvilken mand kan frasige sig lidt seksuel tiltrækning af Lara Croft fra Tomb
Raider, (Angeline Jolie er alt for naturlig.. bvadr!)

Fra : Henning

Dato : 06-08-04 08:03

HeHE wrote:
> det er da det mest normale i verden..
> og jeg forstår da heller ikke hvorfor der ikke er animeret porno, nu
> hvor der er animeret spiderman og Spawn...!

Fritz the cat er en tegnet film, ligeså Snehvide og de 7 små dværge
findes som tegnefilm, sikkert mange flere

MVH
Henning

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-08-04 21:28

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message
HeHE wrote:
> [...]

Fritz the cat er en tegnet film, ligeså Snehvide og de 7 små dværge
findes som tegnefilm, sikkert mange flere

OT__ OT__ OT OT o vee---------
Tænk hvis Bo Wamling havde skrevet det indlæg for 1 år siden, så havde der
været en del klager
MkH Steen
Som verden dog forandre sig! Har det noget at skaffe med 11/9 ????

Fra : Henning

Dato : 11-08-04 03:58

Steen Johansen wrote:
> [...]
> havde der været en del klager
> MkH Steen
> Som verden dog forandre sig! Har det noget at skaffe med 11/9 ????

Du er da et særdeles uvidende bæst kære Steen
Begge ovenævnte film er tegnede pornofilm

Jumper du stadig på motorcyklen på rastepladssen i Vissenbjerg?
Er udstødningsrøret ikke godt snasket til efterhånden

MVH
Henning

Fra : Soliema

Dato : 06-08-04 12:03

> det er da det mest normale i verden..
> og jeg forstår da heller ikke hvorfor der ikke er animeret porno, nu hvor
> der er animeret spiderman og Spawn...!

thi hi... det kan man også godt, man skal bare vide hvad man skal lede efter
*G*
prøv at kigge efter nogen film som hedder porn Anime, som er for det meste
noget japanske tegnet film... men de er også veludviklet *G*

MVH
MIG selv

Fra : Anita

Dato : 06-08-04 13:21

Soliema wrote:

> [...]
> prøv at kigge efter nogen film som hedder porn Anime, som er for det
> meste noget japanske tegnet film... men de er også veludviklet *G*

Må de da vise "det hele" med tegninger? På film må de ikke - alt er
censureret bort.

Venligst Anita

Fra : Soliema

Dato : 06-08-04 15:55

> Må de da vise "det hele" med tegninger? På film må de ikke - alt er
> censureret bort.

nej, de må vist heller ikke viste det hele med tegninger, men gør det
alligevel.. så det er sådan slags underground film, som er meget ulovlig i
japan men stadig bliver lavet *SS*

jeg kom lige i tanke om at det hedder helt præcis Anime Hentai, altså det
er tegnet på samme måde som dragon ball og digimon *GG* som mange unger ser
*G*

Anne Mette

Fra : Henning

Dato : 06-08-04 20:32

Soliema wrote:

> [...]
>
> jeg kom lige i tanke om at det hedder helt præcis Anime Hentai,
> altså det er tegnet på samme måde som dragon ball og digimon *GG* som

For nogle år siden havde jeg flere tusinde Anime tegninger og serier,
de var bare SÅ godt lavet, måske var det de store "baby-øjne" der
gjore det, jeg er nu engang øjne fan

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-08-04 21:59

Det plejer kun at være kønsbehåringen. Af mystiske årsager.

> nej, de må vist heller ikke viste det hele med tegninger, men gør det
> alligevel.. så det er sådan slags underground film, som er meget
> ulovlig i japan men stadig bliver lavet *SS*

Det tror jeg du har ret i.

Mark
Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without

Fra : Anita

Dato : 08-08-04 20:30

Mark Thomas Gazel wrote:

> Det plejer kun at være kønsbehåringen. Af mystiske årsager.

Så glatbarberede misser må godt vises?

Venligst Anita

Fra : vadmand

Dato : 08-08-04 23:22

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så glatbarberede misser må godt vises?

Det er sgu da ulækkert - og dyrplageri!

Per V.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-08-04 23:36

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sgu da ulækkert - og dyrplageri!

Hehe...Hørt!

Fra : Peter Holm

Dato : 07-08-04 07:39

tag et kig på denne side:
www.pinknippon.dk
Måske kunne et manga-maleri friste.

Mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 11:30

jeg kender skam godt anime hentai. men det er jo ikke "animeret" i den
forstand...
jeg skulle måske have skrevet ordet "computer-animeret" i mit indlæg, men
jeg har jo set det Spider-man og spawn, og så regner jeg jo også med at alle
andre har.. ;)

VH HeHE!

Fra : Peter Knutsen

Dato : 07-08-04 11:44

XENTiNEL wrote:
> [...]
> jeg har jo set det Spider-man og spawn, og så regner jeg jo også med at alle

Der går nogle år endnu, før det bliver tilstrækkeligt billigt at
lave realistiske computeranimerede film. F.eks. er det jo
vigtigt at et par store bryster (a'la Lara Croft) bevæger sig
realistisk, elers ser de grotesk plastagtige ud (sådan som i
f.eks. Tomb Raider III, men okay, det er også 6-7 år gammelt).

Men det skal nok komme. Der *vil* være et marked for
computeranimerede pornofilm, også i det stadie hvor
skuespillerne kun ser 95% realistiske ud.

For et stykke tid siden var der en dansk forsker, der fik en
præmie fordi han have udviklet en metode til at få
computeranimeret hud til at se mere realistisk ud. Det var noget
med at lys jo ikke altid reflekteres fra hudens absolut øverste
lag, men at noget af det i stedet trænger en brøkdel af en
millimeter ind i huden, før det reflekteres. Den slags løsninger
er der god brug for, også i mainstreamfilm (Gollum render jo
rundt og er halvnøgen i LOTR).

--
Peter Knutsen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 07-08-04 11:38

Soliema wrote:
> [...]
> prøv at kigge efter nogen film som hedder porn Anime, som er for det meste
> noget japanske tegnet film... men de er også veludviklet *G*

Det er ikke altid at japanske pornotegnefilmsstjerner ser
specielt "veludviklede" ud. Det skal man lige være opmærksom på.

Producenterne garanterer dog at de, alle som en, er fyldt 18 år
på det tidspunkt hvor de bliver tegnet.

--
Peter Knutsen