Filmes mens man har sex
Fra : Paul

Dato : 31-07-04 18:35

Hej allesammen!

Sidder og spekulerer over hvor mange af jer derude, som har erfaringer med
enten at filme eller blive filmet mens du/I har sex.

Tanken strejfede mig i går da jeg købte et video redigerings program, som
jeg skal bruge til at redigere en hel del Video8 film.

Har du/I erfaringer med at filme andre?

Har du/I erfaringer med at blive filmet?

Var det med/af bekendte eller helt fremmede?

Hvordan forebyggede du/I sådan rent praktisk, at filmen blev i din/jeres
egen besiddelse?

Har du/I filmet andre have sex uden de vidste det?

Just curious.

M.v.h.

Paul

Fra : Samsara

Dato : 31-07-04 22:55

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> egen besiddelse?
>
> Har du/I filmet andre have sex uden de vidste det?

En tidligere kæreste og jeg legede med kamera i ny og næ. Det var ham
som filmede mig eller kameraet blev sat, så det kunne filme os begge
i aktion.

Jeg syntes det var enormt underligt at se mig selv på den måde og var
egentlig ikke særlig begejstret for det, men han elskede at se på det.

Da vi ikke længere var kærester, fik jeg båndet af ham (bad om det).

Venligst
Samsara

Fra : Anita

Dato : 31-07-04 23:00

Samsara wrote:
> Da vi ikke længere var kærester, fik jeg båndet af ham (bad om det).

Kan du være sikker på at han ikke har en kopi?

Venligst Anita

Fra : Samsara

Dato : 01-08-04 22:38

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du være sikker på at han ikke har en kopi?
>
> Venligst Anita

Selvfølgelig kan jeg ikke være sikker, men jeg vælger at tro på hans
ord. Jeg kan jo alligevel ikke gøre noget ved det, vel ?

Desuden var han ikke forberedt på mit "krav" og derfor tror jeg ikke,
at han har lavet en kopi - måske naivt ?

Hvis han mod forventning alligevel har en kopi liggende, kan jeg jo
kun håbe på, at det kun er ham som ser den og det kan jeg godt leve
med.

Venligst
Samsara

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-08-04 22:39

Anita skrev:

> Kan du være sikker på at han ikke har en kopi?

Hvis han er som mig så har han ingen kopi.

Jeg har en del (100+) billeder af min kæreste som ikke er egnede for
børn og den dag vi måske går fra hinanden så bliver de slettet.

Hvorfor? Jo fordi jeg nok ikke gider se på dem til den tid + hun gerne
ser dem slettet. Den respekt har hun fortjent.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 02-08-04 07:00

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvorfor? Jo fordi jeg nok ikke gider se på dem til den tid + hun gerne
> ser dem slettet. Den respekt har hun fortjent.

Ja det er jo nemt nok at sige nu her i en situation hvor du stadig
respektere hende. Man hvad nu den dag hvor hun dumper dig for en anden fyr
(som selvfølgelig i dine øjne er et dumt svin)? Så kommer jalousien, vreden
og bitterheden op i dig, og pludselig reagere du ikke helt så rationelt, og
USP så ligger de pludselig i en binær nyhedsgruppe, eller på en website.

Man skal aldrig sige aldrig...

Lars

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-08-04 19:05

Lars Wagner Hansen skrev:

> [...]
> vreden og bitterheden op i dig, og pludselig reagere du ikke helt så
> rationelt, og USP så ligger de pludselig i en binær nyhedsgruppe, eller

Jeg har været i situationen med min pige engang og daværende billeder
blev prompte slettet. Nu har jeg så en ny samling som vi nyder

Når det så er sagt så kan jeg godt følge dig i ovenstående men at
gøre det du fremstiller der er så _ledt_ i mine ører/øjne og jeg vil
ikke gøre det.

For en ting er helt sikkert... når vreden, jalouxien og det der er værre
har lagt sig så fortryder man at man gjorde det og så er det
no-turning-back.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-08-04 20:33

On Mon, 02 Aug 2004 20:05:11 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

> [...]
>
>For en ting er helt sikkert... når vreden, jalouxien og det der er værre
>har lagt sig så fortryder man at man gjorde det og så er det

Har været i den situation og vil aldrig skaffe mig af med nøgenbilleder
jeg selv har "fremskaffet" af mine kæreste og ex kærester, men til
gengæld kunne jeg aldrig finde på at ligge dem ud på nettet eller
deslige.

Jeg har prøvet at være offentligt udstillet med et mindre heldigt
billede og jeg har stadig lyst til at smadre personen ned der stod bag
den dag i dag!.
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-08-04 07:11

Thunderbird [7100] skrev:

> [...]
> jeg selv har "fremskaffet" af mine kæreste og ex kærester, men til
> gengæld kunne jeg aldrig finde på at ligge dem ud på nettet eller

Egentlig kunne jeg godt beholde dem men efter et brud ønsker jeg som
regel ikke at se på pigen mere så væk med dem

> Jeg har prøvet at være offentligt udstillet med et mindre heldigt
> billede og jeg har stadig lyst til at smadre personen ned der stod bag den
> dag i dag!.

Forståeligt!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 03-08-04 23:36

On Tue, 03 Aug 2004 08:11:07 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>Egentlig kunne jeg godt beholde dem men efter et brud ønsker jeg som
>regel ikke at se på pigen mere så væk med dem

>Forståeligt!

Jeg blev sat op til "spot" på min egen skole, samt 2 andre skoler i
byen, og udfra hvad jeg kendte til så røg " jeg også en tur til nabo
byerne og dette tiltrods så kunne eller ville skolen ikke gøre noget ved
det og påstod at de ikke kunne se noget i deres system selvom at
billedet op til flere gange havde været sendt via deres systtem.

Dette har så medført idag at jeg er meget påpasseligt med hvem der får
lov til at tage nøgen billeder af mig.
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-08-04 18:15

Thunderbird [7100] skrev:

> [...]
> påstod at de ikke kunne se noget i deres system selvom at billedet op til
> flere gange havde været sendt via deres systtem.

Pinligt og rigtig LEDT gjort af dine "kammerater".

> Dette har så medført idag at jeg er meget påpasseligt med hvem der får
> lov til at tage nøgen billeder af mig.

Det forstår man jo ikke... (ironi)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-08-04 20:10

On Wed, 04 Aug 2004 19:14:47 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>Pinligt og rigtig LEDT gjort af dine "kammerater".

Det værste var at ingen ville ud med hvem det var, men mange vidste det
godt. Men fik da presset et par stykker op i en krog og de indrømmede så
at det var en ven til en af dem jeg gik i klasse med de havde fået til
det.

Den dag mistede jeg den smule respekt jeg havde tilbage for dem og
nægtede fremover at tilbringe tid sammen med dem andet end det jeg
skulle tvinges til at vær sammen med dem (Ergo kun i skolen).
Flemming Jacobsen

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-04 01:49

In article <410c1599$0$8688$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
anita@*SLET*stofanet.dk says...

> Kan du være sikker på at han ikke har en kopi?

Skulle spørgsmålet ikke nærmere være: Har han et website?

Fra : Henning

Dato : 06-08-04 20:26

Samsara wrote:

> [...]
>
> Jeg syntes det var enormt underligt at se mig selv på den måde og var
> egentlig ikke særlig begejstret for det, men han elskede at se på det.

Jeg har også brugt camera i forbindelse med en partner, hun hadede at
se sig selv bag efter, men hun syntes det var fantastisk spændende
at agere model, sminke sig, lave striptease, blive instrueret i at indtage
diverse stillinger, hun kunne også godt lide at dyrke sex foran spejle
og tog tit initeritativ til netop det.
Jeg har stadig nogle få sorthvide fotos fra den gang, som jeg synes
er fantastiske, det er fotos af hendes ansigt, ingen kan se det, men
jeg ved jo, at de er taget medens hun var fuldstændig opslugt af sin
nydelse
( tusinde gange bedre end "pornobilleder")

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-08-04 22:29

[Paul | Sat, 31 Jul 2004 19:35:23 +0200]

>Har du/I erfaringer med at filme andre?

Jada, det kan faktisk blive en ret sjov oplevelse - især hvis dem man filmer
har lidt exhibitionist i sig.

>Har du/I erfaringer med at blive filmet?

Kun ganske lidt; ikke noget jeg tænder på.

>Var det med/af bekendte eller helt fremmede?

Vi leger kun med folk vi kender, så ja - det var venner.

>Hvordan forebyggede du/I sådan rent praktisk, at filmen blev i din/jeres
>egen besiddelse?

At selv stå fopr optagelserne, men ellers at det er folk som man har helt
tillid til (hvilket jo opgså er en grundleregl for sex).

>Har du/I filmet andre have sex uden de vidste det?

Naturligvis IKKE.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk