Fransk negle og plateau sko!!!
Fra : Daywalker

Dato : 27-07-04 19:53

Er det bare mig der er underlig

men jeg tænder for vildt på disse 2 ting

jeg er ved at gå i limningen hver gang jeg ser en pornofilm hvor kvinderne
har det

her på

Er dette unormalt eller er der andre der har det på samme måde???

Hilsen ham den underlige!!!...

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-04 22:05

On Tue, 27 Jul 2004 20:53:10 +0200, "Daywalker"
<daywalker666@tiscali.dk> wrote:

>Er det bare mig der er underlig

Næh, bare anderledes end gennemsnittet.

>Er dette unormalt eller er der andre der har det på samme måde???

Nok ikke mere unormalt end min fetich.

Men lad være med at spekulere så meget på om det er underligt eller
unormalt. Nyd istedet din fetich, at der er noget du kan bruge i
fantasier og blive liderlig af.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-04 07:46

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Næh, bare anderledes end gennemsnittet.

Det er måske endda en forhastet konklusion. Jeg tror, de fleste mennesker
har nogle hemmelige tanker og fantasier, ikke mindst seksuelle. Da de
færreste fortæller andre om deres hemmelige fantasier, kan vi næppe vide,
hvad der er normalt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Nicolai

Dato : 28-07-04 20:50

On Wed, 28 Jul 2004 08:45:48 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>har nogle hemmelige tanker og fantasier, ikke mindst seksuelle. Da de
>færreste fortæller andre om deres hemmelige fantasier, kan vi næppe vide,

For "Daywalker" drejer det sig vel bare om at erfare at fantasierne er
i orden at have (som så mange andre der stiller den slags spørgsmål).

Og uden at kende alle menneskers fantasier, så tror jeg altså ikke -
med hensyntagen til den spændvidde der er i vores fantasier - at de
fleste har fantasier om "Fransk negle og plateau sko".

Men jeg hilser da din dybdegående dækkende undersøgelse af danskernes
sexfantasier velkommen. Jeg lover dig at jeg køber bogen når den
bliver udgivet.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : PerX ...

Dato : 31-07-04 01:08

In article <pl0gg0dpmt9s3gbrbqv6e86qq976ggarh1@4ax.com>,
nicolai@spamcop.net says...
> Men jeg hilser da din dybdegående dækkende undersøgelse af danskernes
> sexfantasier velkommen. Jeg lover dig at jeg køber bogen når den
> bliver udgivet.

Og tak til arrogant og nedladende holdning.

Fra : Nicolai

Dato : 31-07-04 11:13

On Sat, 31 Jul 2004 02:08:15 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <pl0gg0dpmt9s3gbrbqv6e86qq976ggarh1@4ax.com>,
>nicolai@spamcop.net says...
>>

>Og tak til arrogant og nedladende holdning.

Hvorledes?

Jeg gider bare ikke Børge Rabechs flueknepperi når jeg skriver at dcet
at tænde på franske negle og plateu sko er "anderledes end
gennemsnittet", så svarer han at "Det er måske endda en forhastet
konklusion"...

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : PerX ...

Dato : 02-08-04 01:47

In article <d3smg09t658v5odtnspndf0m8ipg6ilflp@4ax.com>,
nicolai@spamcop.net says...

> [...]
> at tænde på franske negle og plateu sko er "anderledes end
> gennemsnittet", så svarer han at "Det er måske endda en forhastet

Jeg tror (håber) da heller ikke flertallet tænder på plateau sko, men
det har jeg (og du vel) ret beset ikke noget at havde det i andet en
personlig preference/fordomme :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 02-08-04 07:54

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror (håber) da heller ikke flertallet tænder på plateau sko, men
> det har jeg (og du vel) ret beset ikke noget at havde det i andet en
> personlig preference/fordomme :)

Præcis min pointe. Da de færreste nok er åbne om deres præferencer, ser jeg
ingen grund til at betragte sig selv som mere anderledes end nødvendigt,
hvis man ikke kan lide at være anderledes. Når vi mangler konkret viden, kan
vi jo antage stort set hvad som helst. Hvis man ikke har lyst til at føle
sig anderledes, er man jo i sin gode ret til at antage, at mange andre har
samme fetich, som man selv har. Det kunne jo være nødvendigt for at kunne
være mere åben om den.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Nicolai

Dato : 02-08-04 11:05

On Mon, 2 Aug 2004 02:46:57 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Jeg tror (håber) da heller ikke flertallet tænder på plateau sko, men
>det har jeg (og du vel) ret beset ikke noget at havde det i andet en
>personlig preference/fordomme :)

Ja og nej. Sex har interessret mig siden jeg kunne læse, jeg hat i
mange forbindelser har diskuteret sex, præferencer og turn-ons med
rigtig mange mennesker og endelig så kan man jo se på hvilke ting der
findes i den komercielle (porno/fetish) industri for at få sig et
indtryk af udbredelsen af en given fetich.

For eksempel er der mig bekendt ingen blade, film eller lign.
fremstillet for antenne fetischister - det fortæller mig at det er en
meget lidt udbredt fetich. Dermed er den også unormal - men IMO ikke
underlig.

Wet-and-messy findes der derimod masser af film, billeder og historier
om - det indikerer jo også at det er en smule mere almindelig. (For
dem der ikke ved det - Wet-And-Messy handler om at smøre / blive smurt
ind i noget vådt, klistert, blødt osv. F.eks. madvarer (kage,
flødeskum, syltetøj osv), maling eller mudder.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : PerX ...

Dato : 03-08-04 14:16

In article <e54sg01s5dui8jp2kvech3m51bvdatn758@4ax.com>,
nicolai@spamcop.net says...
> [...]
> findes i den komercielle (porno/fetish) industri for at få sig et
> indtryk af udbredelsen af en given fetich.

Ack, så er der mange med dårlig smag ;)

> [...]
> fremstillet for antenne fetischister - det fortæller mig at det er en
> meget lidt udbredt fetich. Dermed er den også unormal - men IMO ikke

Heeeh - antenne fetischister.

Men stadigvæk, jeg taler også med mange og de fleste jeg har talt med
fx, syntes at de amerikanske skuespillerinder generelt er alt for tynde.
Men da man kun (99% af tiden) ser sådan nogen så må vi gå ud fra alle
vil have det sådan?

Fra : Nicolai

Dato : 03-08-04 16:47

On Tue, 3 Aug 2004 15:16:02 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Heeeh - antenne fetischister.

Bare lige for at understrege: Det er ikke noget tænkt eksempel. Jeg
har talt med hende ved flere lejligheder ;)

> [...]
>fx, syntes at de amerikanske skuespillerinder generelt er alt for tynde.
>Men da man kun (99% af tiden) ser sådan nogen så må vi gå ud fra alle

Der er jo tale om et efter min mening noget misskabt mainstream ideal,
men det er vel også skabt fordi flertallet af mænd helst vil have
åleslanke kvinder at kigge på?

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : PerX ...

Dato : 06-08-04 03:39

In article <jncvg0dv33n6rmavunktek7ccm94d8tkr2@4ax.com>,
nicolai@spamcop.net says...

> [...]
>
> Der er jo tale om et efter min mening noget misskabt mainstream ideal,
> men det er vel også skabt fordi flertallet af mænd helst vil have

Er du sikker? Måske blandt unge mænd fordi mange forbinder tynd med
ungdom - og medierne forsøger at sælger ideen om ungdom er lykke.

Fra : PerX ...

Dato : 27-07-04 23:10

In article <4xxNc.27702$Vf.1577766@news000.worldonline.dk>, daywalker666
@tiscali.dk says...
> [...]
> har det her på
>
> Er dette unormalt eller er der andre der har det på samme måde???

Så længe det ikke er ulovligt så glem hvad andre mener :)

(Personligt hader jeg plateau sko, men så er der andre sko jeg kan lide

Fra : #2066

Dato : 28-07-04 01:42

"Daywalker" <daywalker666@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> har det
>
> her på
>
> Er dette unormalt eller er der andre der har det på samme måde???

Plateau-sko kender jeg, men hvad er "franske negle"?

Fra : Anita

Dato : 28-07-04 09:47

#2066 wrote:

> Plateau-sko kender jeg, men hvad er "franske negle"?

Jeg er ikke sikker, men mon ikke denne søgning giver en idé om det?

http://images.google.dk/images?q=french+manicure&ie=UTF-8&hl=da

Venligst Anita

Fra : Per O.

Dato : 28-07-04 14:44

> Jeg er ikke sikker, men mon ikke denne søgning giver en idé om det?
>
> http://images.google.dk/images?q=french+manicure&ie=UTF-8&hl=da
>
> Venligst Anita

Google er vores ven ... men jeg blev en smule skuffet ... var det ikke andet
??
Men tak for hjælpen Anita

Per O.

Fra : Nette

Dato : 29-07-04 09:02

"Anita" skrev

> Jeg er ikke sikker, men mon ikke denne søgning giver en idé om det?
>
> http://images.google.dk/images?q=french+manicure&ie=UTF-8&hl=da

Jamen du kan være helt sikker

Fransk manicure er tre lag neglelak: En gennemsigtig, en hvid og en lyserød.
Man starter selvfølgelig altid med at presse neglebåndene godt ned. Så
sætter man et tilklippet klisterbånd over neglen sådan kun det hvide yderst
bliver farvet. Dernæst tager man båndet af og lader lakken tørre lidt. Så
dækker man hele neglen med den klare lak, ladet det tørre og dækker over med
den lyserøde.
Det giver nogle negle, som ser meget velplejet ud. Det hvide yderst på
neglen er ikke gulligt, og alligevel ser det ud, hvis det er lavet rigtigt,
som om man kun har kært noget klart lak over neglen.

Et af de bedre billerder er det her.
http://website.lineone.net/~fiona.andy/firstset.jpg

Jeg holdte selv op med at bide negle ved hjælp af fransk manicure. Hver gang
jeg fik fingerene på til munden, kom jeg til at tænke på at min fine
manicure ville blive ødelagt, hvis jeg bed. *G*

Nette

Fra : Alex Linaa

Dato : 03-08-04 12:42

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Et af de bedre billerder er det her.
> http://website.lineone.net/~fiona.andy/firstset.jpg

Her er et billede mere, for husaren http://ansigtet.dk/negle.htm

/Alex

Fra : Per O.

Dato : 27-07-04 21:38

Daywalker wrote:
> [...]
> kvinderne har det
>
> her på
>
> Er dette unormalt eller er der andre der har det på samme måde???

Tjaeee.... sådan har vi vel hver især vores favorit-ting. Hvad er franske
negle ? Plateau skoene kender jeg. Er mere til almindelige højhælede sko med
ankelrem.

Per O.

Fra : kvaerulant

Dato : 29-07-04 17:36

Per O. wrote:

> [...]
>negle ? Plateau skoene kender jeg. Er mere til almindelige højhælede sko med

Jeg har fundet ud af at de er dyre og kunstige acrylnegle.

Fra : Dorthe

Dato : 29-07-04 20:57

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er franske > negle ?

Per O.

Fransk manicure er, når der er lagt hvid neglelak på det yderste på neglene
og klarlak på resten

/dorthe

Fra : PerX ...

Dato : 31-07-04 00:41

In article <ce79u8$s6u$1@news.net.uni-c.dk>, digital@NEJTAK-osterbo-
net.dk says...
> Tjaeee.... sådan har vi vel hver især vores favorit-ting. Hvad er franske
> negle ? Plateau skoene kender jeg. Er mere til almindelige højhælede sko med
> ankelrem.

ankelrem er også smukt :)

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 28-07-04 13:29

> [...]
>har det
>her på
>Er dette unormalt eller er der andre der har det på samme måde???

Hvis dét gør dig underlig, så tør jeg sgu ikke tænke på, hvad jeg er
*GG*.

G-streng
Lange negle (ikke nødvendigvis fransk manicure)
Højhælede sko og støvler (plateau er jeg ikke megafan af, men de går
an)
G-streng
Smykker (især øreringe)
Makeup

Jeg kan også koge det ned til: "Alt feminint"!

Og jeg får det på samme måde, når jeg ser en pige med ovennævnte, som
du får med sko og negle. Så jeg får MEGET tit åndenød *GG*. Men
øreringe og højhælede støvler er det, der har allerstørst affekt på
mig.

Velkommen i klubben af de "underlige"

Mange hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15883547

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-07-04 17:37

On Tue, 27 Jul 2004 20:53:10 +0200, "Daywalker"
<daywalker666@tiscali.dk> wrote:

>Hilsen ham den underlige!!!...

det virker nu rigmligt hamløst :)

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP Holm Om mig selv :
Du er syg i hovedet, spørgsmålet er kun hvor syg?
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-07-04 21:29

[Daywalker | Tue, 27 Jul 2004 20:53:10 +0200]

>Er det bare mig der er underlig

Nope, du har blot fundet noget som alle ikke tænder på :)

Det fede her er blot at du har fundet ud af, ganske konkret, hvad der tænder
dig - og du er helt sikkert ikke alene.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk