Formodet forhudsforsnævring
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 26-07-04 11:25

Ja, hvad gør jeg med det?
Jeg er 16.
Når jeg trækker forhuden tilbage (så langt som jeg kan) begynder det at gøre
ondt - inden den er nået ned bag penishovedet.
Når penis er rigtig stiv er det simpelthen umuligt.

På forhud tak!

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Corax

Dato : 26-07-04 11:30

"Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@hotmail.com> wrote in message
> Ja, hvad gør jeg med det?

Du snakker med din læge om det. Andet er der næppe at gøre. Hvis der er et
problem, så skal du nok under kniven på et sygehus.

- Corax

Fra : Klaus G.

Dato : 26-07-04 11:38

> [...]
gøre
> ondt - inden den er nået ned bag penishovedet.
> Når penis er rigtig stiv er det simpelthen umuligt.

Hvor længe har "øvet" dig på det? Min forhud var også jævn snæver i starten,
men med træning(onani), så er der ikke noget problem mere. Men ellers så må
du et smut til lægen.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Svend Poulsen

Dato : 26-07-04 11:50

"Jonas Schmeltz Aaberg" <julledyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gøre
> ondt - inden den er nået ned bag penishovedet.
> Når penis er rigtig stiv er det simpelthen umuligt.

Når det er så slemt er der kun en vej, en tur til lægen.
Hvis det er strengen, tager det et par minutter, og det gør ikke ondt at få
lavet.
Har selv prøvet det.

Hilsen Svend

Fra : Henrik B.

Dato : 26-07-04 11:58

> [...]
gøre
> ondt - inden den er nået ned bag penishovedet.
> Når penis er rigtig stiv er det simpelthen umuligt.

Som Klaus G. skriver, er det et spørgsmål om f.eks. ved onani, stille og
roligt at trække forhuden længere og længere tilbage. Det vil langsomt kunne
trækkes længere og længere tilbage over det næste halve til hele år. Glem
lægen indtil videre.

M.v.h.

Fra : Søren R

Dato : 26-07-04 12:02

On Mon, 26 Jul 2004 12:24:36 +0200, "Jonas Schmeltz Aaberg"
> [...]

>ondt - inden den er nået ned bag penishovedet.
>Når penis er rigtig stiv er det simpelthen umuligt.

Snak med din læge. Det kan evt. "helbredes" med noget salve, som mører
huden. Men ellers skal der lægges et lille snit.
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 27-07-04 09:03

Tak skal I have allesammen!
Jeg kigger på det!

Mange venlige hilsner Jonas (aka Juke)

Fra : Henning

Dato : 29-07-04 16:28

Jonas Schmeltz Aaberg wrote:
> Tak skal I have allesammen!
> Jeg kigger på det!
>
> Mange venlige hilsner Jonas (aka Juke)

Lige for at nævne, at du skal gøre et eller andet ved det,
for hvis du ikke kan trække forhuden helt tilbage når du
vasker dig, kan du risikere en ret så kraftig infektion på
grund af det sekret der samler sig i fordybningen bag din
glans.
Ved rengøring af kønsorganer er det nok at bruge rent vand,
at bruge almindelig sæbe, kan øge talgproduktionen, så
dette naturens beskyttelseslag går amok og overproduserer
sekret,

Glans og kvinders små skamlæber er slimhinder, man
kommer jo heller ikke sæbe i øjnene.

MVH
Henning

Fra : Klaus G.

Dato : 29-07-04 19:19

> [...]
> dette naturens beskyttelseslag går amok og overproduserer
> sekret,
>
> Glans og kvinders små skamlæber er slimhinder, man

Jeg har aldrig haft problemer med at bruge parfume fri sæbe på min
tissetrold. Man kan også købe intimsæbe med en PH på 4, det indeholde
mælkesyre så hut jeg visker, begge virker rigtigt godt.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-07-04 20:34

Hej,

> Jeg har aldrig haft problemer med at bruge parfume fri sæbe på min
> tissetrold. Man kan også købe intimsæbe med en PH på 4, det indeholde
> mælkesyre så hut jeg visker, begge virker rigtigt godt.

Hvad er begrundelsen for at bruge andet end vand?

Til slimhinderne osv. er vand da det bedste.

mange hilsner

Fra : Klaus G.

Dato : 02-08-04 03:30

> Hvad er begrundelsen for at bruge andet end vand?
Har ikke nogen speciel begrundelse, men når jeg er igang med at vaske
kroppen, så er det over det hele...

Fra : Henning

Dato : 05-08-04 07:21

nusle nuslesen wrote:
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Hvad er begrundelsen for at bruge andet end vand?
>
> Til slimhinderne osv. er vand da det bedste.

Ja, men man kan godt alligevel synes at den virker renere
hvis man lige bruger intimsæben, når damen ligger inde
i sengen og er lige så forførende, forventningsfuld som
fru Onslow, lige som et pust i armhulerne med deodoranten
og tandbørstning kan få een til at føle sig godt tilpas og klar
til at opfylde fruens (og egne ) hede forventninger

MVH
Henning