Stærk kvinde på jobbet - men mundlam ???
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-07-04 15:49

http://www.malka.dk/parforhold/index.html

"Sex - Sig hvad du vil ha'
Stærk kvinde på jobbet - men mundlam, når det kommer til at sige
ligeud, hvad hun vil have i sengen. Hvordan kan det være?
Psykoanalytiker Cyril Malka har et bud: Mange kvinder har ikke lært at
se sig selv som seksuelle væsener og tager derfor heller ikke ansvar
for deres lyster og behov. Lyt og giv besked, er hans råd. "

jeg fandt dette på en hjemmeside og undrede mig over om man kan snakke
sig til rette om sex - er det ikke snare noget man bygger sammen ?

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP Holm Om mig selv :
Du er syg i hovedet, spørgsmålet er kun hvor syg?
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 25-07-04 18:32

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Stærk kvinde på jobbet - men mundlam, når det kommer til at sige
> ligeud, hvad hun vil have i sengen. Hvordan kan det være?

Det kan der sandsynligvis være flere grunde til.

> Psykoanalytiker Cyril Malka har et bud: Mange kvinder har ikke lært at
> se sig selv som seksuelle væsener og tager derfor heller ikke ansvar
> for deres lyster og behov. Lyt og giv besked, er hans råd. "

Nu har jeg ikke meget respekt for Cyril Malka, og dette råd øger ikke min
respekt for ham. Det gælder sikkert også seksuelt, at det kræver erfaring at
kunne formulere sine ønsker og behov på forhånd. Da man nemt bliver bundet
af de ønsker og behov, man formulerer på forhånd, får man ingen gode
overraskelser, der ligger uden for de rammer, man selv har udstukket.

Derudover har kvinder, der er vant til at tage ansvar på jobbet, måske mest
lyst til at fralægge sig ansvar i fritiden, som sex-livet må formodes at
tilhøre.

> jeg fandt dette på en hjemmeside og undrede mig over om man kan snakke
> sig til rette om sex - er det ikke snare noget man bygger sammen ?

Uden at vide det, vil jeg da tro, man skal snakke sig til rette om sex for
at kunne bygge noget sammen. Hvordan kan man vide, hvad den anden part kan
lide, ikke kan lide og godt kunne tænke sig at gøre anderledes, hvis
vedkommende ikke siger det? Hvis det gælder for begge parter, må man
nødvendigvis snakke sammen. Det må være den bedste måde at blive klogere på
hinanden og sig selv. Det betyder selvfølgelig intet ved engangsknald.

Med venlig hilsen
Børge
som stadig ikke har praktisk erfaring med sex

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-07-04 21:16

On Sun, 25 Jul 2004 19:31:53 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>Nu har jeg ikke meget respekt for Cyril Malka,

hvorfor ikke det ?

> [...]
>af de ønsker og behov, man formulerer på forhånd, får man ingen gode
>overraskelser, der ligger uden for de rammer, man selv har udstukket.

hmm hvis man ligefrem fremføre sprogligt hvad man kunne tænke sig så
skulle man da formode at der er større chanse for at de bliver
imødekommet ind hvis man undlader dette da den anden part næppe er
tankelæser ?

> [...]
>at kunne bygge noget sammen. Hvordan kan man vide, hvad den anden part kan
>lide, ikke kan lide og godt kunne tænke sig at gøre anderledes,

man kan jo se når man rammer et heldigt punkt som den anden måske ikke
en gang var klar over han hund havde !

>Med venlig hilsen
>Børge
>som stadig ikke har praktisk erfaring med sex

du må på bordel Børge så du kan få en praktisk erfaring med hvad alt
det her drejer sig om ;)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-07-04 08:43

> hvorfor ikke det ?

Se hans og mine meningsudvekslinger i dk.livssyn.

> [...]
> skulle man da formode at der er større chanse for at de bliver
> imødekommet ind hvis man undlader dette da den anden part næppe er

Enig, men man kan jo netop kun formulere det, man kunne tænke sig. Det kan
være en begrænsning, hvis det viser sig, at man kan få noget, der er bedre,
end man kunne forestille sig. Uden at vide det, forestiller jeg mig, at man
kan "risikere" at blive berørt på steder og måder under den seksuelle akt,
som giver en større nydelse, end man kunne forestille sig på forhånd. Den
mulighed fravælger man, hvis man har defineret på forhånd, hvordan og hvor
man vil berøres.

> man kan jo se når man rammer et heldigt punkt som den anden måske ikke
> en gang var klar over han hund havde !

Det ved du bedre, end jeg gør.

> du må på bordel Børge så du kan få en praktisk erfaring med hvad alt
> det her drejer sig om ;)

Det har du sikkert gode erfaringer med, men du vil jo heller ikke blande
følelser med sex, og du har penge nok.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-07-04 12:41

On Mon, 26 Jul 2004 09:43:27 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Se hans og mine meningsudvekslinger i dk.livssyn.

de er gået tabt på denne news server ...

>Enig, men man kan jo netop kun formulere det, man kunne tænke sig. Det kan
>være en begrænsning, hvis det viser sig, at man kan få noget, der er bedre,
>end man kunne forestille sig.

ja man må jo operere med det man kan forestille sig - hvad der så
måske følger med sener kan man jo ikke gøre fra eller til da det jo i
sagens natur ikke har fundet sted !

> [...]
>mulighed fravælger man, hvis man har defineret på forhånd, hvordan og hvor

hvorfor dog det ?
da jeg var 21 voldtog jeg min daværende kærste i leg - hun var elle
vild med det - det havde jeg f.eks ikke forestillet mig

>Det har du sikkert gode erfaringer med,

Yeps !

>men du vil jo heller ikke blande
>følelser med sex,

sex har ikke ubetinget noget med følser at gøre min erfaring byder mig
de kan være i vejen for ens/min sande drift - erfaringer byder mig nu
også at de fleste prostituerede er meget hjertlige mennesker - hvis
man behandler dem med respekt

>og du har penge nok.

så er det sgu ikke dyre i den lette ende med bare hånden når du et
stykke for 300 kr og du kan altid få et knald til 500 kr og det er sgu
ikke dyrt oplevelsen taget i betragtning - hvis du tænker over hvor
meget tid du bruger på at skrive om sex så må det også ligge dig på
sinde nok til at det var sligt en invastering værd

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-07-04 13:16

> de er gået tabt på denne news server ...

Så må du jo finde dem via groups.google.com i tråden "Kan man ændre en
gruppe til 'modereret'" i dk.livssyn.

> ja man må jo operere med det man kan forestille sig

Det er da en mulighed. En anden mulighed er at vente og se, hvad der sker.

> - hvad der så
> måske følger med sener kan man jo ikke gøre fra eller til da det jo i
> sagens natur ikke har fundet sted !

Jo flere krav, man stiller, des større er sandsynligheden for, at der ikke
sker noget nyt.

> da jeg var 21 voldtog jeg min daværende kærste i leg - hun var elle
> vild med det - det havde jeg f.eks ikke forestillet mig

Bad hun om det? I modsat fald bekræfter det min pointe. I andre sammenhænge
har jeg prøvet adskillige gange, at nogle af mine behov blev tilfredsstillet
på en helt anden måde, end jeg havde forestillet mig. Andre gange har jeg
oplevet, at mine behov viste sig at være anderledes, end jeg havde
forventet, da jeg havde fået det, som jeg troede, jeg havde behov for. Det
er temmelig ubehageligt, fordi man nærmest er forpligtet til at være
tilfreds, når man har fået opfyldt de behov, man selv har formuleret.

> [...]
> de kan være i vejen for ens/min sande drift - erfaringer byder mig nu
> også at de fleste prostituerede er meget hjertlige mennesker - hvis

Som jeg har skrevet utallige gange, har det ikke meget med mine følelser at
gøre. For mig er en prostitueret bare et engangseventyr mod betaling, og det
gider jeg ikke spilde følelser på. Sandsynligvis vil jeg bare tænke på, at
hun kun gider være sammen med mig og være sød ved mig, fordi hun bliver
betalt for det. Som jeg har skrevet før, behøver jeg strengt taget ikke en
kvinde for at tilfredsstille min seksuelle drift. Det er kun nødvendigt,
hvis der skal udveksles kærlige følelser.

Sådan er jeg altså indrettet, og det irriterer mig voldsomt, når det
åbenbart er _mindre_ accepteret at have den type følelsesliv end tilhøre en
seksuel minoritet. Det var en væsentlig grund til mine udfald i debatten om
homoseksualitet.

> så er det sgu ikke dyre i den lette ende med bare hånden når du et
> stykke for 300 kr og du kan altid få et knald til 500 kr og det er sgu
> ikke dyrt oplevelsen taget i betragtning

Jeg vil hellere bruge mine penge på noget andet. Blandt andet bruger jeg
mange penge på aktiviteter, hvor jeg kan møde eller kigge på søde piger, og
nogle gange køber jeg billeder på internettet, som jeg kan bygge seksuelle
fantasier på.

> - hvis du tænker over hvor
> meget tid du bruger på at skrive om sex

Hvor meget tid er det helt præcis? Det tager da max. 5 min. pr. indlæg.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-07-04 14:01

On Mon, 26 Jul 2004 14:15:47 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"

>Det er da en mulighed. En anden mulighed er at vente og se, hvad der sker.

Ja det er klart - men der skal jo også ske noget !

>Jo flere krav, man stiller, des større er sandsynligheden for, at der ikke
>sker noget nyt.

hvad gir dig den ide ?

>Bad hun om det?

nope ....det udviklede sig så at sige bare fra en bryde kamp til det
bedre

>I modsat fald bekræfter det min pointe.

hvad mener du ?

> da jeg havde fået det, som jeg troede, jeg havde behov for. Det
>er temmelig ubehageligt, fordi man nærmest er forpligtet til at være
>tilfreds, når man har fået opfyldt de behov, man selv har formuleret.

f.eks ?

> [...]
>kvinde for at tilfredsstille min seksuelle drift. Det er kun nødvendigt,
>hvis der skal udveksles kærlige følelser.

man kan jo også vende den om og sige du ved ikke hvad du går glip af
før du har smagt den virkelige frugt !

>Sådan er jeg altså indrettet, og det irriterer mig voldsomt, når det
>åbenbart er _mindre_ accepteret at have den type følelsesliv end tilhøre en
>seksuel minoritet.

jo men du er jo ikke tilfreds ?

>Jeg vil hellere bruge mine penge på noget andet. Blandt andet bruger jeg
>mange penge på aktiviteter, hvor jeg kan møde eller kigge på søde piger

jamen det sker der jo ikke noget ved ???
i forhold til en håndgribelig oplevelse !

>, og
>nogle gange køber jeg billeder på internettet, som jeg kan bygge seksuelle
>fantasier på.

hent dem gratis i de binaere erotik grupper der 1000 vis af dem !

>Hvor meget tid er det helt præcis? Det tager da max. 5 min. pr. indlæg.

jo men du må da have tænkt over det før du skrev det ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-07-04 15:58

> On Mon, 26 Jul 2004 14:15:47 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> <brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> Ja det er klart - men der skal jo også ske noget !

Hvem siger det?

> hvad gir dig den ide ?

En kombination af erfaring og logik.

> nope ....det udviklede sig så at sige bare fra en bryde kamp til det
> bedre

> hvad mener du ?

Der skete da noget, der ikke var forudset, og som ingen dermed havde ønsket.

> man kan jo også vende den om og sige du ved ikke hvad du går glip af
> før du har smagt den virkelige frugt !

Det kan man jo sige om alt. Jeg kender smerten ved at tage afsked og smerten
ved at vide, at andre kun accepterer mig, fordi de bliver betalt for det.
For mig svarer en prostitueret til en psykolog eller psykiater, hvor den
prostituerede bare tilbyder sex i stedet for psykologens og psykiaterens
samtaler. I begge tilfælde betaler man for en kærlig opmærksomhed, som man
ellers ikke ville få.

> jo men du er jo ikke tilfreds ?

Jeg er da udmærket tilfreds med mit følelsesliv. Hvad får dig til at tro
andet? Jeg er ked af ensomheden og ikke at føle mig elsket.

> jamen det sker der jo ikke noget ved ???

Jo, da. Det er bare ikke seksuelle oplevelser.

> i forhold til en håndgribelig oplevelse !

Hvad mener du med en håndgribelig oplevelse?

> hent dem gratis i de binaere erotik grupper der 1000 vis af dem

Det er rigtigt, men jeg valgte altså noget andet. Jeg kan ikke overskue de
mange binære erotik-grupper, og de få gange, jeg har kigget på dem, blev jeg
skuffet. Da jeg er temmelig blufærdig og gerne vil overlade noget til
fantasien, ønsker jeg ikke at kigge på kønsorganer. I stedet foretrækker jeg
at søge mere målrettet efter billeder, som kan pirre mine erotiske
fantasier, og enkelte gange køber jeg altså billeder. Sådan er jeg altså
indrettet.

> jo men du må da have tænkt over det før du skrev det ?

Så meget har jeg altså ikke tænkt over det, jeg skrev.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-07-04 17:29

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hvem siger det?

erfaring forudsætter handling !

> En kombination af erfaring og logik.

jamen du siger jo du ingen erfaring har , hvordan hænger det så sammen ?

> Der skete da noget, der ikke var forudset, og som ingen dermed havde
> ønsket.

Det var da eller wildt for os begge jeg har som 21 år ig ikke nogen ide om
at en kvinde gerne ville voldtages
det var faktisk det bedste der skete os begge

> [...]
> psykologens og psykiaterens samtaler. I begge tilfælde betaler man
> for en kærlig opmærksomhed, som man ellers ikke ville få.

sådan er det jo nu en gang - man forventer jo heller ikke maler elsker en
fordi han / hun maler en del af ens hjem !
men derfor kan man jo godt have en munter tid sammen og jeg kan ikke se
hvorfor sex eller teapi adskilder sig væsentligt fra andre erhverv der er et
behov og et udbud - orker man ikke eller formår at gå naturens vej - så er
det da oplagt at sætte profesionelle folk på sagen - en psykolog er jo
heller ikke på sagen for at elske sin klient men for at rede de problemer ud
der nu måtte være.

> Jeg er da udmærket tilfreds med mit følelsesliv. Hvad får dig til at
> tro andet? Jeg er ked af ensomheden og ikke at føle mig elsket.

jamen det er da også trist - men man kan jo ikke få alt eller klare det hele
aflene !

> Jo, da. Det er bare ikke seksuelle oplevelser.

det er formålet med at konsultere en prostitueret !

> Hvad mener du med en håndgribelig oplevelse?

at gøre sig forestillinger der ikke udspringer af praktisk erfaring

> [...]
> billeder, som kan pirre mine erotiske fantasier, og enkelte gange
> køber jeg altså billeder. Sådan er jeg altså indrettet.

fair nok !

> Så meget har jeg altså ikke tænkt over det, jeg skrev.

Nå ...!!!!
Mv.
Bo MM

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-07-04 18:31

> erfaring forudsætter handling !

Egentlig ikke. Erfaring kan også stamme fra passive oplevelser.

> jamen du siger jo du ingen erfaring har , hvordan hænger det så sammen ?

Jeg har ingen seksuel erfaring bortset fra den, jeg kan få alene. Til
gengæld har jeg erfaring med så meget andet, som jeg forudsætter, jeg kan
overføre til det seksuelle område.

> Det var da eller wildt for os begge jeg har som 21 år ig ikke nogen ide om
> at en kvinde gerne ville voldtages
> det var faktisk det bedste der skete os begge

Det bekræfter da bare, at de bedste oplevelser kan være umulige at forudsige
og formulere på forhånd.

> sådan er det jo nu en gang - man forventer jo heller ikke maler elsker en
> fordi han / hun maler en del af ens hjem !

Det har intet med sagen at gøre.

> men derfor kan man jo godt have en munter tid sammen og jeg kan ikke se
> hvorfor sex eller teapi adskilder sig væsentligt fra andre erhverv

Det tillader jeg mig at tilskrive, at du mangler erfaring med
følelsesmæssige behov.

> [...]
jo
> heller ikke på sagen for at elske sin klient men for at rede de problemer

Tilsvarende lejes en prostitueret for at opfylde kundens fysiske behov for
sex og måske et socialt behov.

> det er formålet med at konsultere en prostitueret !

Det har jeg forstået, men det er altså følelsesmæssige behov, jeg har mest
brug for at få tilfredsstillet. I mine øjne er det en illusion at forvente
at finde kærlighed hos en prostitueret, og det er nok heller ikke realistisk
at leje en prostitueret hver dag. I mine øjne svarer ét besøg hos en
prostitueret om måneden til at give en alkoholiker én øl. Det forventer jeg
nu ikke, du nogensinde vil forstå.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-07-04 18:10

On Mon, 26 Jul 2004 19:31:06 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"

>Egentlig ikke. Erfaring kan også stamme fra passive oplevelser.

MHT sex må det komme fra blade film & måske noveller - men jeg synes
ikke det kan samenlignes - selv kan jeg da erindre fra min barndoms
præpubatære fase , hvordan jeg fandt lager af pornoblade og erotiske
beretninger - det havde nu ikke noget samnhæng med da jeg endeligt kom
til the real thing !
jeg tror sgu ikke man kan forestille sig sex på samme måde som det er
også er det så forskeligt fra partner til partner !

>Jeg har ingen seksuel erfaring bortset fra den, jeg kan få alene. Til
>gengæld har jeg erfaring med så meget andet, som jeg forudsætter, jeg kan
>overføre til det seksuelle område.

Øhh hvad f.eks ?

>Det bekræfter da bare, at de bedste oplevelser kan være umulige at forudsige
>og formulere på forhånd.

det gik fint i forvejen det blev bare bedre !

>Det har intet med sagen at gøre.

jo det er bydnes nødvendigt at erkende der er sager der vedrøre sjæl
og psyke der er for nogen af os ting vi bare ikke kan klare selv om
det er en væg der skal males en depresion der skal kureres eller en
drift der skal erfareres eller mættes - så koster det sgu hvis man
ikke kan klare det på egen hånd.

ikke der med sagt jeg ikke har respekt for din beslutning om at vente
på den eneste ene - jeg begriber den bare ikke men sådan er der jo så
meget !!!

>Det tillader jeg mig at tilskrive, at du mangler erfaring med
>følelsesmæssige behov.

på ingen måde jeg har min teaput famille venner og selvfølig freYa der
tager vare på det !!

> [...]
>sex og måske et socialt behov.

>Det har jeg forstået, men det er altså følelsesmæssige behov, jeg har mest

tro det eller ej men det kan man også få dægget i mod betaling det
kommer jo an på hvordan man oplever den givne konsultasion om det er
sex eller teapi - det er jo levende mennesker man har med at gøre -
man vil på et eller andet plan altid korspondere.
jeg har faktisk en gang været ved at gifte mig en luder vi var da
kærster i ½ år - men sled så hianden op af årsager der må vente til en
anden gang men det havde nu ikke noget med hendes erhvev at gøre !

> [...]
>at leje en prostitueret hver dag. I mine øjne svarer ét besøg hos en
>prostitueret om måneden til at give en alkoholiker én øl. Det forventer jeg

ja nu er jeg jo alkoholiker så ... men det er da sandt hvis man falder
for en dansk luder så vil det blive en kostelig afære hvis man vil ha
en emotionel relation ud af det på hverdags plan - men der tror jeg
trixet er at leve i mellem øjeblikkene - hvilket da er en del bedre
ind at leve helt foruden !

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-07-04 23:00

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]

meget tid du bruger på at skrive om sex så må det også ligge dig på
sinde nok til at det var sligt en invastering værd

Bo M Mogensen giv Børge en skærv så han kan komme med i gruppen af kusse
købere?
MvH Steen

Fra : Andropov

Dato : 27-07-04 09:24

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in message news:>

> du må på bordel Børge så du kan få en praktisk erfaring med hvad alt
> det her drejer sig om ;)

Man kan læse på teksttv at 23% af de prostituerede starter på
drømmejobbet efter flere års overvejelse når de når 30 årsalderen

Så måske prostituerede ikke er så lidende som kvinder uden for faget,
gerne vil gøre det til :)

DR 1 S116 tir 27 jul 08:06:15

ÆLDRE-BOOM
BLANDT MASSAGEPIGER

Et betydeligt antal prostituerede er
helt oppe i 40-50-års-alderen, når de
sælger sig selv første gang.

Det viser en undersøgelse fra massage-
klinikker i København, Vejle og Århus.

Undersøgelsen konkluderer, at 23 pct.,
er over 30 år, når de første gang
prostituerer sig, og at flere
debuterer, når de nærmer sig 50 år.

- Det kommer bag på mig, at flere af
kvinderne starter så sent. Når de har
flere år på bagen, skulle man tro, at
de var sværere at lokke, siger cand.
psych. Hanne Pedersen, der har stor
erfaring i at rådgive prostituerede.
110 OVERSIGT I N D L A N D 02:14

Fra : Paul

Dato : 25-07-04 22:49

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Med venlig hilsen
> Børge
> som stadig ikke har praktisk erfaring med sex

Når man tager dine evner til at skriftlig formidling samt det, at du har
holdninger til mangt og meget, så undrer det mig altså MEGET, at du slet
ingen praktisk erfaring har med sex. Hvis man læser lige netop din besked,
som jeg hermed reflekterer på, så er det jo ikke fordi DU er "mundlam" - så
du ER i stand til at formulere hvad du selv ønsker af kvinder. Spørgsmålet
er så bare lige hvad der holder dig tilbage? Et godt gæt må være
præstationsangst, da du lader til at være en person med hang til
(gennem)analysering af problemstillinger (som du mange gange sikkert stiller
op uden REEL hold i virkeligheden).

M.v.h.

Paul

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-07-04 08:57

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> Når man tager dine evner til at skriftlig formidling samt det, at du har
> holdninger til mangt og meget, så undrer det mig altså MEGET, at du slet
> ingen praktisk erfaring har med sex.

Sandsynligvis tænker og skriver jeg meget, fordi jeg er meget alene, og jeg
dyrker også kun sex alene.

> Hvis man læser lige netop din besked,
> som jeg hermed reflekterer på, så er det jo ikke fordi DU er "mundlam" -

> du ER i stand til at formulere hvad du selv ønsker af kvinder.

Tja, men jeg kan jo ikke vide, om de kan give mig noget bedre end det, jeg
tror, jeg ønsker mig. Det er heller ikke sikkert, at det, jeg tror, jeg
ønsker mig, er så godt, hvis jeg endelig får det.

> Spørgsmålet er så bare lige hvad der holder dig tilbage?

Det er formodentlig begrænset selvtillid og manglende viden om hvilke
reaktioner, der kan være relevante på hvilke signaler. Derudover er dit gæt
om præstationsangst sikkert meget godt.

Som jeg ser det, er jeg simpelthen 20-25 år for gammel til min usikkerhed
over for det modsatte køn, som de fleste overvinder som teenagere. Dermed
frastøder jeg typisk dem, der ikke direkte enten anbefaler mig professionel
hjælp eller forsøger at manipulere mig for at tilpasse mig til deres
forventninger.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 29-07-04 16:09

> [...]
> begge parter, må man nødvendigvis snakke sammen. Det må være den
> bedste måde at blive klogere på hinanden og sig selv. Det betyder

Skal snakke? må nødvendigvis?
Nej, skal og må ikke nødvendigvis

Det kan udmærket være som en leg, der udvikler sig efterhånden
sålænge som forholdet varer, uden der bliver snakket om det, nærmest
som at danse, man starter med at forholde sig til partnerens signaler
og reaktioner på de ting der sker, kan hun/han følge med? Ok så
prøver man at lave nogle variationer, lægger flere improvisisationer
til hvis partneren kan følge ens ideer.
Snak kan gøre sex så klinisk og uinteressant, at man ikke får lyst, eller
taber den lyst man måske har.

Som grundregel er det nok bare at starte med at kysse, kramme og
kæle og så følge hende/ham i "dansen" ud fra den respons man
får på de ting man gør, det er ikke min opgave at tilfredsstille min
partner, det er hendes eget ansvar at blive tilfredsstillet!
Enhver er egenansvarlig for at få det ud af et seksuelt forhold, som
vedkommende har brug for!
Man kan ikke give hinanden orgasme, men man kan give den
opmærksomhed, med og modspil der skal til for at partneren opnår
den seksuelle tilfredsstillelse.

> Med venlig hilsen
> Børge
> som stadig ikke har praktisk erfaring med sex

Du har vel onaneret i ny og næ?
De tanker/fantasier man bruger i den forbindelse, siger jo
en masse om de ønsker til et sexliv man har og så er det op
til den enkelte at spille op til en partner, så responsen bliver
som man ønsker.

MVH
Henning

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-07-04 14:51

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Skal snakke? må nødvendigvis?
> Nej, skal og må ikke nødvendigvis

Ok. Det har jeg ellers lært, men nu kan jeg godt se, det var en stor fejl.

> Snak kan gøre sex så klinisk og uinteressant, at man ikke får lyst, eller
> taber den lyst man måske har.

Det gælder vist ikke kun for sex.

> Du har vel onaneret i ny og næ?

Ih, ja. Indtil flere gange i døgnet. Det tæller bare ikke med.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paul

Dato : 27-07-04 00:17

> [...]

> se sig selv som seksuelle væsener og tager derfor heller ikke ansvar
> for deres lyster og behov. Lyt og giv besked, er hans råd. "

Jo, jo... Kvinder ved godt de er seksuelle væsener (eller langt de fleste
ved det godt).
Men, der er mange forskellige årsager til hvorfor kvinder ikke lader deres
seksualitet løbe af med dem.

Når kvinder er stærke på jobbet, så er det får at opnå noget - når de er
"mundlamme" omkring sex, så er det min påstand, at de også er ude på at opnå
noget. For det er jo ikke nogen slet skjult sandhed at langt de fleste mænd
er "lettere" end kvinder når det kommer til sex, og det har kvinder i
tusinder af år formået at bruge til deres fordel - så hvorfor skulle der
laves om på det nu?

M.v.h.

Paul