Back up af Outlook Express samt Explorer -~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-05-01 16:16

Der skal gøres hovedrent på en Mac senere i aften og da jeg ved at
brugeren benytter subject til surf og mail, vil jeg gerne lave en back
up af hans bookmarks, e-mails samt adresse kartotek inden vi formaterer
HD. Hvad skal kopieres over på en anden Mac ?

Jeg ved ikke hvilken version af subject han beytter, men kan man ikke
bare erstatte de respektive mapper på samme måde som i Netscape ?

Såfremt han gerne vil fortsætte med at benytte Explorer vil jeg hente
5.0'eren, men hvad Entourage ? Er det kun til post og kan man på samme
måde kopiere e-mails og adresse kartotek tilbage selvom det muligvis
kommer fra Outlook Express ?

Jeg er selv Netscape bruger og kender desværre ikke Microsofts mail
produkter så godt.

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-05-01 20:12

I artikel <1et3m8s.16rfbsp1f40u0qN%jesper@gylling.net>, skrev
jesper@gylling.net :

> [...]
> up af hans bookmarks, e-mails samt adresse kartotek inden vi formaterer
> HD. Hvad skal kopieres over på en anden Mac ?

Exploder:

/system folder/preferences/Explorer/

OE:

/Documents/Microsoft User Data/Identities/

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-05-01 21:30

In article <9d9fgb$iou$1@nidhug.netcetera.dk>, Janus Sandsgaard
<janus@netcetera.dk> wrote:

> Hvad skal kopieres over på en anden Mac ?
>
> Exploder:
>
> /system folder/preferences/Explorer/
>
> OE:
>
> /Documents/Microsoft User Data/Identities/

Husk også /system folder/preferences/Internet Preferences (dk:
internet Indstillinger). IE gemmer de fleste af sine indstillinger i
denne.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-05-01 22:13

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) writes:

> [...]
> hente 5.0'eren, men hvad Entourage ? Er det kun til post og kan man
> på samme måde kopiere e-mails og adresse kartotek tilbage selvom det

Entourage (der i modsætning til OE og IE er købe-software) håndterer
post, nyhedsgrupper, kalender - og er integereret med de øvrige
Office-programmer. Eksempelvis kan du få Entourage til at huske dig på
en slags bogmærker i Word-dokumenter. Altsammen synkroniserbart med en
Palm.

Det burde være problemfrit at importere adresser og post fra Outlook
Express til Entourage; programmet rummer en import-funktion til
formålet. Dog er det ikke noget, jeg har praktisk erfaring med. Kig
evt. forbi

   http://www.microsoft.com/

hvor der er en del flere oplysninger at hente.

-j