Titel og kunstner ??
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 20-06-04 10:29

Hej!

Jeg søger med lys og lygte efter titlen og kunstner på et nummer jeg har
hørt som barn. Er du mellem 35 - 40 eller ældre kan du måske hjælpe.
Engang var der et søndagsprogram på P3 som hed Søndagskvisten. I dette
program blev bogen "Skarnbassen flyver i skumringen" læst op,
indledningsvis og afslutningsvis blev der brugt en, af den tids noget
speciel elektroniskagtig nummer, hvor ordet "Superman" indgår.

Håber nogen kan huske/hjælpe

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Jacob E.

Dato : 20-06-04 11:42

Henry Lerche Madsen wrote:
> [...]
> skumringen" læst op, indledningsvis og afslutningsvis blev der brugt
> en, af den tids noget speciel elektroniskagtig nummer, hvor ordet

Laurie Anderson - O' Superman.

Mvh Jacob Ekstrøm
--
www.defede80ere.dk