Sangtitel
Fra : FePe

Dato : 19-06-04 21:46

Hej NG.

Der er en sang, der ofte spilles i radioen for tiden, hvor omkvædet
indeholder sætningen: "Weapons of mass destruction". Hvad er titlen på
sangen, og hvem er det med?

Mvh. FePe.
--
"All children are artists. The problem is how to remain an artist once he
grows up." -- Pablo Picasso

Fra : Wass Up

Dato : 19-06-04 21:47

"FePe" <na@notavailable.com> wrote in message
> Hej NG.
>
> Der er en sang, der ofte spilles i radioen for tiden, hvor omkvædet
> indeholder sætningen: "Weapons of mass destruction". Hvad er titlen på
> sangen, og hvem er det med?

Det er Faithless's nye udspill

Fra : FePe

Dato : 19-06-04 21:52

Wass Up <satanc@softhome.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:GC1Bc.15251$Vf.847859@news000.worldonline.dk...

> "FePe" <na@notavailable.com> wrote in message

> Det er Faithless's nye udspill

Tak for et meget hurtigt (og korrekt) svar.

Mvh. FePe.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-06-04 22:04

Wass Up wrote:

> "FePe" <na@notavailable.com> wrote in message

> Det er Faithless's nye udspill

Er det ikke Fat Boy Slim feat. Faithless?

Fra : Michael-7500

Dato : 19-06-04 22:14

"Wass Up" <satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse

> Det er Faithless's nye udspill

Ret tit iøvrigt at studieværterne (P3) ikke kan udtale navnet. Det bliver
tit til Faitless....
Faith og fait er ikke helt det samme.

Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Peter Risager

Dato : 19-06-04 22:32

> Faith og fait er ikke helt det samme.

Lidt ligesom med Alicia Keys debutalbum.
Det udtales tit som "Songs in a minor" hvilket må siges at være en NOGET
anden titel end den egentlige som er "Songs in A minor", altså "Sange i A
mol" (eller dur, whatever), og ikke "Sange i en mindreårig".

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : Ralph

Dato : 20-06-04 10:11

"Peter Risager" <prr03@GIRAFstud.auc.dk> skrev i en meddelelse
> anden titel end den egentlige som er "Songs in A minor", altså "Sange i A
> mol" (eller dur, whatever), og ikke "Sange i en mindreårig".

Mindreårig? De har s´gu da ikke lavet Morris 1000 siden 1973!

--
venligst
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-04 22:33

Michael-7500 wrote:

> "Wass Up" skrev...

> Ret tit iøvrigt at studieværterne (P3) ikke kan udtale navnet. Det bliver
> tit til Faitless....
> Faith og fait er ikke helt det samme.

For slet ikke at tale om "fate".

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Michael-7500

Dato : 19-06-04 22:56

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> skrev i en
meddelelse news:40D4B100.2539EDEE@daimi.au.dk...

> For slet ikke at tale om "fate".

Hmm.....det var vist _det_ jeg tænkte på. )

Fra : Lars Berg

Dato : 20-06-04 16:39

On Sat, 19 Jun 2004 23:32:48 +0200, Karsten Strandgaard Jørgensen
<karstenLOVELYSPAM@daimi.au.dk> wrote:

>For slet ikke at tale om "fate".

De er nu også sjove dem der siger Faceless :)