Prikket guitar
Fra : Morten Guldager

Dato : 19-06-04 18:57

Aloha!

Jeg har et billede af en sort mand med en sort Fender guitar med
hvide prikker circa på størelse med en femmer.

Hvem er han?

/Morten

Fra : Carl Drud

Dato : 19-06-04 19:11

On Sat, 19 Jun 2004 17:57:07 GMT, Morten Guldager wrote:

> Jeg har et billede af en sort mand med en sort Fender guitar med
> hvide prikker circa på størelse med en femmer.
>
> Hvem er han?

Formodentlig Buddy Guy.

http://buddyguy.hansdrost.com/photos/onstage/1990/99/graphics/ph184.jpg

http://www.buddyguy.net/bio.html

Carl

Fra : Morten Guldager

Dato : 19-06-04 19:36

Sat, 19 Jun 2004 at 18:11 GMT Carl Drud wrote

> Formodentlig Buddy Guy.

Ah ja, naturligvis. Har selv en flok CD'ere med ham.
Og på Heavy Love er prikkerne endda på forsiden...

Storslået.

/Morten