Hvem er det nu lige.....
Fra : Legacy

Dato : 19-06-04 16:51

Hej .....

Et lille spørgsmål

Sangen : "forelsket i københavn" hvem er det nu lige der har sunget den ?
Jeg tænker her på den gamle version.

på forhånd tak

Legacy

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-06-04 16:57

"Legacy" <6x107682@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Sangen : "forelsket i københavn" hvem er det nu lige der har sunget den ?
> Jeg tænker her på den gamle version.

svjh er det Henning Moritzen & Siw Malmquist

hvis at det er den fra denne film du tænker på altså
http://www.danskefilm.dk/film/133.html
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 19-06-04 16:58

> [...]
>
> Et lille spørgsmål
>
> Sangen : "forelsket i københavn" hvem er det nu lige der har sunget den ?

I filmen, "Forelsket i København", var det hovedrollerne Henning Moritzen og
Siw Malmkvist der sang. Det er Bent Fabricius-Bjerre der har lavet musikken.

Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 19-06-04 16:59

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsenFJERNDETTE@tele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:SnZAc.953$_r4.943@news.get2net.dk...
> [...]
og
> Siw Malmkvist der sang. Det er Bent Fabricius-Bjerre der har lavet

LOL, mig og Ivan svarede i samme minut :)
Rasmus Thorsø Nielsen