Dodo og Dodo'erne
Fra : Thomas H.

Dato : 19-06-04 13:10

Får bare lige lyst til at skrive, at jeg var inde at se/høre 'Dodo and the
Dodos' i Tivoli i går aftes - hold kæft hvor var det dog et fedt gensyn !!
Hun synger jo stadig pisse godt, bandet spiller skide godt, alle de gamle
numre var suveræne, og ikke et øje var tørt da de lagde ud med at spille
Re-Sepp-ten (hvor hun stadig tager det høje G perfekt

....hvorfor bliver kvinder med sådan en stemme ikke verdensberømte, frem for
alt det lort der er populært worldwide i dag

--
Thomas H. - www.thhe.dk
PS Danmark vinder EM i år!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-06-04 14:52

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
for
> alt det lort der er populært worldwide i dag

Hej Thomas

Mit gæt, hun synger de rigtige melodier, på det forkerte sprog.
Det kan selvfølgelig også være, at hendes ambitioner ikke rækker så langt.
Hun har vist sine egne ideer om hvad der skal ske. Jeg ved ikke om hun er
kommet hjem igen, for at blive. Var der ikke noget med, at hun flyttede til
Sweitz, og skulle være der mindst 1 år.

M.V.H.....Benny..

Fra : Thomas H.

Dato : 19-06-04 15:05

"Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Mit gæt, hun synger de rigtige melodier, på det forkerte sprog.

Ja ja, det er jeg selvfølgelig klar over, det var mere ment som et suk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-06-04 00:24

> "Benny Mortensen" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Ja ja, det er jeg selvfølgelig klar over, det var mere ment som et suk

Hej igen Thomas

Det var jeg klar over, for hun har, lige som Elten, en kanon stemme, som kan
tåle at der lægges noget power i, uden det er forstærkeren der leverer den.

M.V.H.....Benny..