Juni måneds "Hvad hører du for tiden?"
Fra : -V-

Dato : 17-06-04 14:49

Vi skal til det igen.

Denne gang med lidt færre begrundelser, der er jo trods alt fodbold.

I denne måned hører jeg rigtigt meget:

Beastie Boys - To The 5 Boroughs

Halford - Resurrection (tak til Thomas Lund for at have åbnet mine øjne)

Master Fatman - Hail Hail!

Boblere:
Jackson 5 - 'Dancing Machine' fra soundtracket til Starsky & Hutch.
Maria Mena - 'You're the only one'
Superheroes - 'Miami'

Speak now, or forever hold your tongue - hvad hører I?

-V-

Fra : Ironi

Dato : 17-06-04 15:12

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Speak now, or forever hold your tongue - hvad hører I?

The Corrs - Borrowed Heaven.

Sangen Long Night kan godt gå hen og blive et stort radiohit. I mine ører er
den sang allerede en klassiker!

Fra : Morten Nielsen

Dato : 17-06-04 15:39

Fra : Larson

Dato : 17-06-04 15:41

> [...]
> Maria Mena - 'You're the only one'
> Superheroes - 'Miami'
>

> Speak now, or forever hold your tongue - hvad hører I?

Hey!

Jeg hører Death In June for tiden-All Pigs Must Die.
En cd,i den grad dedikeret til svin.
Plus jeg har fundet Sex Pistols,Never Mind The Bollocks frem.Det er faktisk
stadig noget af det fedeste punk der er,syntes jeg.
Punk passer bedst til engelsk/irsk bonderøvs accent.:)
Plus guitarikonet Reverend Horton Heat,Liquor In The Front,måtte også lige
en tur på cd-afspilleren.
Hvor er han hård til at spille guitar.Det er fedt at høre,når man kører i
bil,iøvrigt.
Og så måtte Spiritualized også på her i dag.Det er noget af et stilskift,men
jeg elsker Let It Come Down.
Jeg er især vild med Do It All Over Again,selvom nogen nok vil mene det er
en banal popsang,men jeg kan ikke forklare hvorfor jeg er vild med den
sang.Det er jeg bare.:)Jeg letter nærmest.

Mvh Larson

Fra : Flemming N.

Dato : 17-06-04 17:07

The Broadway version of Boy George's musical Taboo

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 17-06-04 16:29

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in
news:40d1a299$0$225$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> Maria Mena - 'You're the only one'
> Superheroes - 'Miami'
>

> Speak now, or forever hold your tongue - hvad hører I?

Hos mig er det koncertoptagelsen af Metallica i kbh, og Ride the lightning
fra samme band. Det sidste fordi at den er den jeg hører lige inden jeg skal
til eksamen. Og så er bliver det også til noget Avril Lavigne, Under my
skin, kan ikke sætter finger på det, synes bare at det er fedt album.

/Søren Hjelholt

Fra : Otto J.

Dato : 17-06-04 17:04

> Speak now, or forever hold your tongue - hvad hører I?

Lige nu har jeg Double Trouble - Been a long time i afspilleren, lånt af en
ven - fed plade. Derudover ligger der på bordet lige nu blandt andet:

En masse Stevie Ray Vaughan som sædvanligt...
Et par Nirvana plader
The The - Dusk
Roger Waters - Amused to Death (faktisk første gang i lang tid at jeg har
hørt den fra ende til anden, men en fornøjelse hver gang...)
Noget Chris Minh Doky, Jennifer Warnes, Mary Chapin Carpenter

Og så den plade jeg nok har hørt mest på det seneste: Mighty Orq - Prayer
Book. Det er blevet én af mine yndlingsskiver. Den kan mig bekendt ikke
købes i Europa, jeg købte den til en live-koncert i Vejle for et par måneder
siden. Det er noget meget stille, akustisk Robert Johnson-blues, og han har
bare en rigtig fed stemme. Og så er den dejligt råt og direkte indspillet
uden lir, bare "The Orq" og hans guitar,. Og så er han en rigtigt flink
fyr... Synd han ikke er slået mere igennem end han er, men det kan
selvfølgelig nås endnu.

Mvh. Otto

Fra : Søren 35 - Ølstykke

Dato : 17-06-04 17:11

Lenny Krawitz - Mama Said!

Efterdønningerne fra koncerten er ved at lægge sig.

Søren

Fra : Davidsen

Dato : 17-06-04 22:10

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi skal til det igen.
>
> Denne gang med lidt færre begrundelser, der er jo trods alt fodbold.
>

> Speak now, or forever hold your tongue - hvad hører I?

The Cult - Sonic Temple/Electric
Greenland Whalefishers - Loboville/Streets Of Salvation
Shane MacGowan & The Popes
Pogues
Bob Dylan - Highway 61/Blonde On Blonde

Mvh
Davidsen

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 17-06-04 22:54

N.E.R.D. - Maybe
-De kommer til at blive husket, de der folk

the Stills - Changes Are No Good
-De gør de her nok ikke :)

Cee-Lo - Sometimes / Childz Play
-Vanvittig og livsklog

Nada Surf - Blizzard of '77
-Mere end bare 'Popular'!

Longview - Will You Wait Here
-Lyder som alt fra 90'erne, bare nu

City High - Best Friends
-Jeg er ikke stolt af det, men det er sandt! Kan slet ikke få nok af det
klaver.

Derudover kan man se hvad jeg hører her:
http://www.audioscrobbler.com/user/Zalgon26McGee/
Og jeg opfordrer alle andre til at få en profil og poste den her!

hæj
Mads

Fra : Kasper Aae

Dato : 19-06-04 23:57

On Thu, 17 Jun 2004 23:54:21 +0200, "Mads Rahbek Hougaard"
<m@INGENSPAMmadshougaard.dk> wrote:

>Nada Surf - Blizzard of '77
>-Mere end bare 'Popular'!

Mmm, god smag.

--
Kasper Aae

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-06-04 00:30

Nok engang gået i barndom

Daimi

M.V.H....Benny..

Fra : Q

Dato : 18-06-04 06:17

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi skal til det igen.
>
> Denne gang med lidt færre begrundelser, der er jo trods alt fodbold.
>
> I denne måned hører jeg rigtigt meget:

Hjemme:
Illdisposed - Submit ( En klassiker fra metalkongerne )
Portishead - Portishead ( for lækker at høre, når man sumper ovre i sofaen )
PJ Harvey - Uh Huh Her
Tom Waits - Alice
Lollipop Lust Kill - My So Called Knife

I Bilen:

Ry Cooder - Paris Texas ( soundtracket fra filmen af samme navn.. lækker
akustisk slideguitar..)
Iniquity - Bloody Iniquity
Thyrfing - Urkraft

Går forresten seriøst og overvejer om jeg skal pakke bilen og trille til
Wacken i år.. Nogen kommentarer til programmet?

For lige at være helt OT vil jeg da lige nævne at palmeolieosten faktisk
blev til en rigtig ost, venter dog lige en uge eller 2 mere med at smage på
resultatet, da den kun er godt 8 uger på nuværende tidspunkt..

/peter

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 18-06-04 08:11

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Går forresten seriøst og overvejer om jeg skal pakke bilen og trille til
> Wacken i år.. Nogen kommentarer til programmet?

Fear Factory: Archetype.( Det er deres bedste album ever!)

Wacken? Hvem har råd til det... *SS*

Fra : Q

Dato : 18-06-04 14:34

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <Bces@midtfyn.net> skrev i en meddelelse

> Fear Factory: Archetype.( Det er deres bedste album ever!)

Har ikke hørt så meget Fear Factory, men det kunne da godt være man skulle
forske lidt mere i det..

> Wacken? Hvem har råd til det... *SS*

Det har jeg heller ikke, men jeg tror nu jeg vil tage afsted alligevel..

Jeg tror nu heldigvis der er mulighed for masser af overtid og ekstra vagter
iløbet af sommeren på min arbejdsplads. Det burde lette lidt på det

/peter

Fra : -V-

Dato : 25-06-04 11:51

Q wrote:

> [...]
> faktisk blev til en rigtig ost, venter dog lige en uge eller 2 mere
> med at smage på resultatet, da den kun er godt 8 uger på nuværende

Det er da næsten ikke OT....

Sender du et stykke til storstaden, så jeg kan få lov til at smage den?

-V-

Fra : Jesper

Dato : 18-06-04 08:08

-V- wrote:
> I denne måned hører jeg rigtigt meget:
> Halford - Resurrection (tak til Thomas Lund for at have åbnet mine øjne)

Uh, ja, fed skive. Duetten med Bruce Dickinson styrer!

Nå, hos mig er det:

Metallica: St. Anger
Cornerstone: Once Upon Our Yesterday
Megadeth: The World Needs A Hero
Union: Union
Slayer: Seasons In The Abyss
....og Symbolic(.dk). Host-host...reklame :-/

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-06-04 10:57

Jesper wrote:

> Uh, ja, fed skive. Duetten med Bruce Dickinson styrer!

Bruce Dickinson styrer vist bare generelt.

/David

Fra : Søren Nielsen

Dato : 18-06-04 12:08

David Rasmussen wrote:

> Bruce Dickinson styrer vist bare generelt.
>
> /David

Amen :)

Søren

Fra : Propellen

Dato : 18-06-04 15:22

On Thu, 17 Jun 2004 15:49:11 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Vi skal til det igen.
>
>Denne gang med lidt færre begrundelser, der er jo trods alt fodbold.

Karen - Ballarina Det track er simpelthen for fedt. Ved ikke
hvorfor
Nephew - Wannabe Darthwader
Tori Amos - Lidt blandet (hørere ALTID Tori Amos)
Alanis Morisette - Lidt bootlegs, har ikkke fået So Called Chaos
endnu :o/
Christine Milton -
Pantera - VDOP
Nailbomb
White Zombie

Det var sq en noget blandet denne måned. hehe

--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Fax_Modem

Dato : 19-06-04 13:28

Juni-måneds hitlist for mit vedkomne ser sådan ud:

Crystal Method - Legion of Boom

en rigtig fed plade med en vidunderlig rå lyd. Acid-breaks når det er
aller-bedst

VAST - Nude

nyt album fra den altid lytværdige Rammstein/U2-krydsning.

og så var der lige månedens overraskelse:

Jamshied Sharifi - A prayer for the soul of Layla

perfekt når skal have lidt blid musik til dybe tanker

vi lyttes ved

- Fax_Modem

Fra : S. Sørensen

Dato : 20-06-04 21:44

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> [...]
> Maria Mena - 'You're the only one'
> Superheroes - 'Miami'
>

> Speak now, or forever hold your tongue - hvad hører I?

Er det ok jeg først lige speaker nu?

Jeg hører i denne måned:

Alice Cooper: The Eyes Of Alice Cooper, Billion Dollar Babies (Deluxe
Edition), Trash, Love It To Death, Hey Stoopid. Dette naturligvis med
grundlag i den nys overståede koncert i Ringsted. Bloody Awesome! Det var
fandme nice.

Cult - Love

Dio - The Collection

Whitesnake - 1987

W.A.S.P - The Ballads

Rainbow - The Very Best Of

Quireboys - Bitter Sweet And Twisted

Nightwish - Oceanborn

Beastie Boys - Anthology

Black Sabbath - The Eternal Idol

Guns'n'Roses - Appetite For Destruction

Mötley Crüe - Decade of Decadence

Mötley Crüe - Dr. Feelgood

thats about it... tror jeg...

Steinbjørn

Fra : Morten Andersen

Dato : 21-06-04 21:53

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev:
>Speak now, or forever hold your
>tongue - hvad hører I?

Juni måned har primært stået på:

Keane - Hopes and Fears...en stilfærdig lille sag med en del fine
popsange.

Alice in Chains - Dirt...klassisk grungealbum, som jeg først fik
anskaffet mig for ganske nylig. Fremragende er
det.

Soundgarden - Superunknown...en af mine absolutte favoritplader. Flere
ord er overflødige.

Sophie Zelmani - Precious Burden...jeg sætter egentlig mest pris på
hendes to seneste, Sing and Dance og Love Affair, men
Precious Burden er bestemt også glimrende. Jeg kan slet ikke stå for
hendes lillepigestemme og små folkpopsange.

Teenage Fanclub - Grand Prix...det er en større uretfærdighed, at TF
aldrig er blevet superstjerner.

Alt hvad der står Mark Kozelek på. Både solo - hans album med
akustiske AC/DC-covers er fremragende - og sammen med sine
bands Red House Painters og Sun Kil Moon er han i særklasse. Enhver
med hang til amerikansk singer/songwritermelankoli bør
kaste sig frådende over Kozeleks arbejde.

Og endelig har jeg også, med største fornøjelse, gnasket mig igennem
U2s og Grant Lee Buffalos bagkataloger. Uhm, de smagte
godt!

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-06-04 18:47

Således skrev -V- den Thu, 17 Jun 2004 15:49:11 +0200:

>Vi skal til det igen.

Lidt sent, men jeg når det lige:

Det lader til at juni blev den hårde måned, for jeg er begyndt at høre
(og købe) de gamle med Metallica, sandsynligvis inspireret af den
hype, der har været om dem på det sidste.

Kill'em all har jeg haft i mange år, men jeg har lige fået Ride the
lightning ind af døren og jeg så lige at cdwow havde Master of Puppets
og And Justice For All til £6.99 stykket, så de røg lige med.

Slipknots den nye har også kørt et par gange, primært pga. en god
anmeldelse i Gaffa, men jeg kan så konstatere at jeg ikke er voldsomt
begejstrede for dem. I det hele taget.

Satriani og Vai-samlingen er også blevet støvet af pga. koncerten i
KB-hallen den 14. Den nye med Joes, Is there love in space, er
forresten også lige kommet ind af døren, så den kommer på senere i
dag.

Ellers er det 7 for 4's Time og Contact, der ligesom sidste gang,
stadig sidder fast i afspilleren.

Knud
--
Lotus 6-6-6 = Spreadsheet of the Beast

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-06-04 14:07

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message news:<40d1a299$0$225$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Maria Mena - 'You're the only one'
> Superheroes - 'Miami'
>

> Speak now, or forever hold your tongue - hvad hører I?

Celine Dion
Blackmore's Night
JMJ Concert AERO