Ny dansk cd med "voksenmusik"
Fra : KO

Dato : 16-06-04 08:21

Hej

Hørte i radio'en om en ny cd, med nogle meget sex-fikseret tekster. Atlså
såsom kneppe, kusse og sin store pik.

Men fik slet ikke fat i, hvem det er der har lavet den. Kunne da sikkert
være meget sojv at høre en enkelt gang ;)

Fra : preben nielsen

Dato : 16-06-04 09:16

"KO" <kim.mailSLET@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hørte i radio'en om en ny cd, med nogle meget sex-fikseret
tekster. Atlså
> såsom kneppe, kusse og sin store pik.

Kalder du det "voksenmusik" ?? I min verden er det
"børnemusik"...... LOL

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ironi

Dato : 16-06-04 15:17

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "KO" <kim.mailSLET@c.dk> skrev i en meddelelse

> tekster. Atlså
>
> Kalder du det "voksenmusik" ?? I min verden er det
> "børnemusik"...... LOL

I min verden er sådan noget slet ikke musik!

Fra : Morten Guldager

Dato : 16-06-04 21:08

Wed, 16 Jun 2004 at 14:17 GMT Ironi wrote
> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> I min verden er sådan noget slet ikke musik!

Og i min verden kan det kun blive til lyrik.

Musikken er netop ikke teksterne.

Og så findes der forøvrigt meget god musik hvor den lyriske del er
ret "pervers". Zappa har f.eks. været ret langt ude.

/Morten

Fra : Ironi

Dato : 17-06-04 00:57

"Morten Guldager" <spamtrap@mogul.dk> skrev i en meddelelse
> Wed, 16 Jun 2004 at 14:17 GMT Ironi wrote

> Og i min verden kan det kun blive til lyrik.

Når lyrikken er så lav klasse, så er der store chancer for at "musikken"
også er det!

> Musikken er netop ikke teksterne.

Det har du da ret i.

> Og så findes der forøvrigt meget god musik hvor den lyriske del er
> ret "pervers".

Jeg tvivler!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-06-04 10:00

"KO" <kim.mailSLET@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hørte i radio'en om en ny cd, med nogle meget sex-fikseret tekster. Atlså
> såsom kneppe, kusse og sin store pik.

det er sikkert Dario von Slutty - Ganz Geil
se mere på www.dariovonslutty.dk

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Pipeline

Dato : 16-06-04 10:08

"KO" <kim.mailSLET@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hørte i radio'en om en ny cd, med nogle meget sex-fikseret tekster. Atlså
> såsom kneppe, kusse og sin store pik.

Er det ikke Jokeren???

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-06-04 17:02

KO wrote:

> Hej
>
> Hørte i radio'en om en ny cd, med nogle meget sex-fikseret tekster. Atlså
> såsom kneppe, kusse og sin store pik.

Det skulle vel aldrig have været på The Voice?

> Men fik slet ikke fat i, hvem det er der har lavet den. Kunne da sikkert
> være meget sojv at høre en enkelt gang ;)

Hvis det var Dario von Slutty (hvilket det jo højst sandsynligt var) kan
det undre du kunne holde mere ud end reklamen.

Fra : Flemming N.

Dato : 16-06-04 19:20

Hvis det er lidt hen af en xxx rated udgave af Diskofil er det Dario
von slutty, ganske smagløst, men også rigtigt underholdende *S*

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-06-04 11:03

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> writes:

> Hvis det var Dario von Slutty (hvilket det jo højst sandsynligt var)
> kan det undre du kunne holde mere ud end reklamen.

den skal nok blive et hit i Løkken.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst