Medley med "forkerte sangtekster" :-)
Fra : Niels T

Dato : 15-06-04 12:28

Kanon griner medley fra P3...

Lidt OT, men i får den alligevel
http://www.dr.dk/p3/pbs/medley.asp

Fra : Thomas H.

Dato : 15-06-04 21:25

"Niels T" <FJernDETTEniels_t79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:40cedd34$0$133$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Kanon griner medley fra P3...
>
> Lidt OT, men i får den alligevel
> http://www.dr.dk/p3/pbs/medley.asp

Ville skide gerne høre den, men nægter simpelthen at installerer RealMedia
på min computer, ad ad ad og atter føj
Nå, det er jeg jo selv ude om, men er det bare en af de der jalla-sange,
hvor det lyder som noget dansk, ligesom bl.a. de der fede svenske flash-film
?

Thomas

Fra : Lange

Dato : 15-06-04 21:43

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nå, det er jeg jo selv ude om, men er det bare en af de der jalla-sange,
> hvor det lyder som noget dansk, ligesom bl.a. de der fede svenske

Hvis du gerne vil høre filen, men ikke vil installere RealMedia, så er Real
Alternative ...ja et godt alternativ....
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm cirka halvt nede på siden kan den
downloades.

Det bedste er, at dette program rent faktisk virker, og derved kan du
afspille real-media filer i den normale medie-player du bruger.

hilsen Jacob

Fra : Niels T

Dato : 15-06-04 22:32

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in message
> [...]
snip

> Ville skide gerne høre den, men nægter simpelthen at installerer RealMedia
> på min computer, ad ad ad og atter føj

er heller ik stolt over at have det på min Men hvad kan man gøre..

yeps, bl.a. med Coldplay og Gipsy Kings

-Niels

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-06-04 11:02

"Niels T" <FJernDETTEniels_t79@hotmail.com> writes:

> yeps, bl.a. med Coldplay og Gipsy Kings

Og Rocazino, såmænd.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-06-04 11:14

Niels T wrote:
> er heller ik stolt over at have det på min Men hvad kan man gøre..

Det her kan man gøre:

http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm

Der er også en Quicktime Alternative.

Jeg ved ikke om det er det mest officielle link jeg har fundet ovenfor,
men begge programmer roses af alle. Selv bruger jeg mplayer under linux,
såeh...

/David