Steen Jørgensen i TV2 Zulu i går aftes
Fra : Peter Kaas

Dato : 15-06-04 09:58

Hej

Jeg sad i går aftes og så en koncert fra Parken (jeg regner med at det var
den dér Rock Royal, eller hvad det nu var den hed, i anledning af Frederiks
og Marys bryllup). Der var en temmelig fed sang med Steen Jørgensen (jeg ved
ikke om hele Sort Sol var med). Er der nogen der kan sige mig hvad den hed,
hvor den er fra, om det er et Sort Sol nummer eller noget andet. Og hvor kan
jeg få fat på den (helst med Steen Jørgensen).

Mvh
Peter

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-06-04 19:21

Hej Peter

Spørgsmålet har været oppe her tidligere.
Jeg mener det var nummeret "Democrazy" - et nummer,
som Leonard Cohen også synger på sit album "Future".

Mvh. Martin

Fra : PSG

Dato : 17-06-04 14:03

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Peter
>
> Spørgsmålet har været oppe her tidligere.
> Jeg mener det var nummeret "Democrazy" - et nummer,
> som Leonard Cohen også synger på sit album "Future".
>
> Mvh. Martin

Jeps - den hedder Democracy in the USA.

--
Patrick