DVDSoon
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-08-04 23:36

Nogen der kender DVDSoon.com i Canada ?

Jeg fandt en film igennem nedstående glimrende link til kun 37 kr.
http://www.kjaerland.dk/DVD/

Mon det går godt at bestille filmen, eller skal ordren være større ?
(det er ikke de 37 kr jeg er bange for)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Jesper Lund

Dato : 08-08-04 01:30

Ja. Du kan også finde mange i www.danskhjemmebioforum.dk

> Jeg fandt en film igennem nedstående glimrende link til kun 37 kr.
> http://www.kjaerland.dk/DVD/
>
> Mon det går godt at bestille filmen, eller skal ordren være større ?
> (det er ikke de 37 kr jeg er bange for)

Intet problem.
Du skal blot være opmærksom på følgende
- Der kan godt gå et par måneder for du får filmen, da mange
titler er "on order" (men du skal nok få den).
- De trækker pengene på dit kort med det samme

--
Jesper Lund

Fra : PerX ...

Dato : 08-08-04 15:59

In article <41157497$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
jelu@despammed.com says...

> - Der kan godt gå et par måneder for du får filmen, da mange
> titler er "on order" (men du skal nok få den).

Så de lever ikke rigtig op til deres navn? ;)

Fra : Jesper Lund

Dato : 08-08-04 16:14

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> Så de lever ikke rigtig op til deres navn? ;)

Tjaaah, du skal vælge DvdSoon pga. prisen. Derudover har det et ret
stort udvalg, hvis du altså er lidt tålmodig (en lille detalje: når
DvdSoon sender filmen fra Canada, går der under en uge til du har den.
Jeg har modtaget forsendelser fra England som var længere undervejs).
Det er dog langt fra altid at DvdSoon er billigst, så det er en god ide
at starte med
www.dvdpricecheck.co.uk
som har DvdSoon med.

--
Jesper Lund

Fra : PerX ...

Dato : 09-08-04 01:41

In article <4116433a$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
jelu@despammed.com says...

> [...]
> DvdSoon sender filmen fra Canada, går der under en uge til du har den.
> Jeg har modtaget forsendelser fra England som var længere undervejs).

Men hvis det kommer fra canada skal man så ikke betale extra told?

Fra : Tim Christensen

Dato : 09-08-04 14:38

PerX ... wrote:

> Men hvis det kommer fra canada skal man så ikke betale extra told?

Kun hvis prisen er over de ca. 80 kroner, så det kan ikke betale sig at
bestille nye og dyre titler.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 08-08-04 21:48

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <41157497$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> jelu@despammed.com says...

> Så de lever ikke rigtig op til deres navn? ;)

Hehe.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-08-04 22:57

PerX ... skrev :
> In article <41157497$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> jelu@despammed.com says...

> Så de lever ikke rigtig op til deres navn? ;)

Måske en forkortelse for Sooner or later...

Tak til Jesper for svar!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/