Sonofon SelvHenter film (Ny DVD)
Fra : PC

Dato : 07-08-04 18:16

Hej,

Der står noget om at en ny film udkommer på DVD nederst på de Sonofon
SelvHenter reklammer som er oppe på plakatsøjlerne for tiden. Titlen
"Bulldozeren rykker Ud" er en gammel film med Bud Spencer, men jeg går
da ud fra, at man taler om en ny, og dansk, version af denne gamle
film.

Er der nogen derude, som ved noget om denne nye film? -Er det noget
som skal bruges i sonofons reklamer, og hvor meget har det at gøre med
den gamle film af Bud Spencer?

Jeg undrer mig en smule. Jeg har desværre ikke set den gamle film med
Bud Spencer, så jeg kender ikke helt temaet. Hvad bliver det for noget
med den DVD som udkommer til efteråret?

MVH
PC §

Fra : PerX ...

Dato : 08-08-04 02:50

In article <8f944897.0408070915.5bfd0463@posting.google.com>,
peterchristensen@lycos.com says...
> [...]
> "Bulldozeren rykker Ud" er en gammel film med Bud Spencer, men jeg går
> da ud fra, at man taler om en ny, og dansk, version af denne gamle

Tror du du får andre svar end sidst du spurgt om dette?

Fra : PC

Dato : 08-08-04 12:01

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message news:<MPG.1b7fa519911b76ab98abc4@news.usenetserver.com>...
> In article <8f944897.0408070915.5bfd0463@posting.google.com>,
> peterchristensen@lycos.com says...

> Tror du du får andre svar end sidst du spurgt om dette?

Ja.

Hvad handler filmen om? -Jeg ved det ikke, og ingen svarede. Måske er
det heller ikke kendt endnu hvad Sonofon vil med den film, men det
bliver det vel på et tidspunkt.

MVH
PC §