Billeder af Kim Novak/Tippi Hedren
Fra : Lærerinde MK

Dato : 06-08-04 10:20

Hej,

Jeg søger gode, store billeder af Kim Novak i Vertigo og Tippi Hedren i
Fuglene, hvor de er iført deres grå suit. Og jeg synes selv, jeg har
støvsuget nettet, men har måtte give op.

Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig? Nogen, der evt. har lyst til at
tage screenshots fra dvd og maile det til mig? Billederne skal nemlig helst
være forholdsvis store.

På forhånd tusind gange tak

Mvh
MK

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-08-04 11:25

On Fri, 6 Aug 2004 11:20:09 +0200, "Lærerinde MK" <l@ererinde.mk>
wrote:

>Jeg søger gode, store billeder af Kim Novak i Vertigo og Tippi Hedren i
>Fuglene, hvor de er iført deres grå suit. Og jeg synes selv, jeg har
>støvsuget nettet, men har måtte give op.

Her er nogle billeder i fuld opløsning fra dvderne:

http://img.photobucket.com/albums/v388/front243/vertigo2.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v388/front243/fuglene1.jpg

Vedr. fuglene. Jeg har ikke fundet nogle billeder hvor hun har grå tøj
på! Det er også et stykke tid siden jeg har set filmen, kan du evt.
huske hvor i filmen hun har grå suit på?

Fra : Lærerinde MK

Dato : 06-08-04 17:43

Tusind tak, billedet fra Vertigo er helt perfekt. Prøver lige at undersøge
om Tippi Hedren rent faktisk har grønt tøj på og ikke gråt

Mvh
MK

Fra : Michael Hansen

Dato : 06-08-04 18:32

Tjekkede lige dine links, superbilleder - men hvad er det her photobucket?
Kunne ikke lige se en søgefunktionalitet, så hvordan finder du billederne??
eller er det udelukkende til upload af egne billeder?

vh
Michael

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-08-04 21:40

On Fri, 6 Aug 2004 19:31:41 +0200, "Michael Hansen"
<nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> wrote:

>Tjekkede lige dine links, superbilleder - men hvad er det her photobucket?
>Kunne ikke lige se en søgefunktionalitet, så hvordan finder du billederne??
>eller er det udelukkende til upload af egne billeder?

www.photobucket.com

Det er til at man selv kan lægge billeder, som jeg så har gjort

Fra : Michael Hansen

Dato : 06-08-04 21:46

"Thomas Jespersen" <front243@removemepls.jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> www.photobucket.com
>
> Det er til at man selv kan lægge billeder, som jeg så har gjort

oki, thought so

Fra : PerX ...

Dato : 07-08-04 04:06

In article <d3r7h05qkll2ml45l94a52f20lk1tmivk7@4ax.com>, front243
@removemepls.jubiimail.dk says...

> www.photobucket.com
>
> Det er til at man selv kan lægge billeder, som jeg så har gjort

Har du valgt public album eller read only password?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-08-04 06:09

On Sat, 7 Aug 2004 05:06:06 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Har du valgt public album eller read only password?

public

Fra : PerX ...

Dato : 07-08-04 23:31

In article <tvo8h09493k601jmcrns7dtvtj0m5v58os@4ax.com>, front243
@removemepls.jubiimail.dk says...

> public

Smart. Kan du se hvormeget der er blevet hentet af din quota?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-08-04 00:10

On Sun, 8 Aug 2004 00:31:16 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Smart. Kan du se hvormeget der er blevet hentet af din quota?

195 hits eller 0,3 % (jeg har også et billede liggende i en tråd på
danskhjemmebioforum.dk)