The Last Samurai: Men det er jo 2½ time. ~
Fra : Torben

Dato : 05-08-04 18:44

Hej
Jeg har lejet The Last Samurai. Gik så ind på
http://www.imdb.com/title/tt0325710/
der står at den varer 154 minutter. Men det er jo 2½ time. Er den virkelig
så lang?
Jeg vil gerne vide det inden jeg begynder at se filmen.
Skal afleveres imorgen. Så hurtigt svar ville være super.
-
Torben

Fra : Kasper Møller

Dato : 05-08-04 18:58

"Torben" <Spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil gerne vide det inden jeg begynder at se filmen.
> Skal afleveres imorgen. Så hurtigt svar ville være super.

Står det ikke bag på kassetten? Hvis det er dvd, kan du vel bare sætte den
i, starte den og se hvor meget tid der er tilbage?

---

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-08-04 19:07

Torben wrote:
> [...]
> Jeg vil gerne vide det inden jeg begynder at se filmen.
> Skal afleveres imorgen. Så hurtigt svar ville være super.

Ja, så lang er den. Det er vel en meget normal længde til den type film?

/David

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-08-04 19:39

Torben wrote:

> Jeg har lejet The Last Samurai. Gik så ind på
> http://www.imdb.com/title/tt0325710/
> der står at den varer 154 minutter. Men det er jo 2½ time. Er den
> virkelig så lang?

Hint: filmen bliver af nogle kaldt "Danser med samuraier".

Mark

Fra : Torben

Dato : 05-08-04 20:23

Jeg har prøvet at smmenligne med True Lies's runtime (filmlængde) Den var
normal nemlig på 1 t og ca 25 min. Men på runtime på imdb står der noget med
2 timer, så imdb ved jeg nudet kan jeg ihvertfald ikke stole på.

PS.
Nå ja jeg kan jo prøve at se hvad 'time siger på dvd'en.
Collateral Damage 1:40:00
The Last Samurai 2:18:00

Så den er altså ca. 40 min længere. Det giver ihvertfald 30 minutters mere
spilletid end den normal spilletid for en "almindelig" film.
Så kan jeg roligt forvente en længere film

-

Fra : ML-78

Dato : 05-08-04 21:17

Torben skrev:

> [...]
noget med
> 2 timer, så imdb ved jeg nudet kan jeg ihvertfald ikke stole på.

Hvor har du 1 t 25 min fra? Alle steder jeg slår den op angives den til
141 min. DVD'en angives også til at være 141 min, så mon ikke IMDB's tid
er korrekt?

ML-78

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-08-04 08:57

> [...]
> var normal nemlig på 1 t og ca 25 min. Men på runtime på imdb står
> der noget med 2 timer, så imdb ved jeg nudet kan jeg ihvertfald ikke

True Lies er i hvert fald to timer lang. Det er jo en James Cameron film, og
han har altid haft et afslappet forhold til hvor lang en film skal være. Han
er ret ligeglad med 110 min. (1 t. 50 min.) konventionen.

Du må forveksle den med Commando i TV3s udgave.

Mark

Fra : Morten DH

Dato : 06-08-04 09:36

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du må forveksle den med Commando i TV3s udgave.

Så har 1t 25min da været med reklamer

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-08-04 09:45

> Så har 1t 25min da været med reklamer

Jojo. Når de fjerner alle de voldelige scener varer filmen 1 t. 10 min.

Mark

Fra : Per

Dato : 06-08-04 10:46

"Torben" <Spamfri@spamfri.dk> wrote in message
> [...]
> spilletid end den normal spilletid for en "almindelig" film.
> Så kan jeg roligt forvente en længere film

eh hvor gammel er du?

Fra : Per

Dato : 06-08-04 11:01

> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0325710/
> der står at den varer 154 minutter. Men det er jo 2½ time. Er den virkelig

eh ja! Næste gang skulle du måske kigge bag på kassetten inden du lejer
filmen? Men bortset fra det, så er True Lies en af de absolut fedeste
actionfilm der er lavet.

> Jeg vil gerne vide det inden jeg begynder at se filmen.
> Skal afleveres imorgen. Så hurtigt svar ville være super.
> -

LOL! Du vil altså hellere lige bruge ½-1 time på at få svar i stedet for
bare at gå i gang med filmen? Det giver da ingen mening!