hvilken titel ?
Fra : jytte

Dato : 03-08-04 10:23

Jeg kan ikke komme på titlen på en børnefilm som kom for nogle år siden.
Thomas Bo Larsen spillede engel og gav en dreng gode råd. Det var en kvinde
som instruerede den, (vistnok) Jeg mener hun hed noget med Arcel ?
Kan nogle hjælpe, jeg ville meget gerne se den.

venlig hilsen
Jytte

Fra : Frank Press

Dato : 03-08-04 10:32

Prøv at kigge her!

http://www.imdb.com/name/nm0488917/

Hilsen Frank

Fra : -USH-

Dato : 03-08-04 11:20

> [...]
> som instruerede den, (vistnok) Jeg mener hun hed noget med Arcel ?
> Kan nogle hjælpe, jeg ville meget gerne se den.

Den hedder Mirakel

-Ulrik Sarp H-

Fra : Per Andersen

Dato : 03-08-04 22:03

Den hedder da "Mirakel" og er en fantastisk god film

per