dvd afspiller ?
Fra : jytte

Dato : 01-08-04 22:42

jeg kunne godt tænke mig en dvd afspiller. Men jeg har ikke en skid forstand
på sådan nogle, er der nogle i gruppen som kan hjælpe ?
Den behøver ikke at være super duper kval. skal være rimelig i pris. Og
hvilke spcifikationer skal der være for at sådan en er nogenlunde ok.
På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Jytte Jensen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-08-04 22:47

On Sun, 1 Aug 2004 23:41:30 +0200, "jytte" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

>jeg kunne godt tænke mig en dvd afspiller. Men jeg har ikke en skid forstand
>på sådan nogle, er der nogle i gruppen som kan hjælpe ?

Prøv at spørge i dk.teknik.dvd gruppen

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-08-04 00:31

jytte wrote:
> [...]
> Den behøver ikke at være super duper kval. skal være rimelig i pris. Og
> hvilke spcifikationer skal der være for at sådan en er nogenlunde ok.

Spørg i dk.teknik.dvd

/David

P.S. Køb en Pioneer DV-370 kodefri for 995.

Fra : jytte

Dato : 02-08-04 13:52

tak for link, jeg havde ellers selv kikket på grupperne, men var ikke nået
til T.
jytte

Fra : J

Dato : 02-08-04 18:12

> [...]
> Den behøver ikke at være super duper kval. skal være rimelig i pris. Og
> hvilke spcifikationer skal der være for at sådan en er nogenlunde ok.

Du kan også prøve Dansk Hjemmebioforum på www.dahf.dk og klikke på
"hardware". Det er et af de oftest stillede spørgsmål. Men hvis du ikke
gider søge der, så gør som David anbefaler (og som jeg har gjort): Køb en
kodefri Pioneer DV-370 for 995,-, f.eks. på www.laserdisken.dk. Det kommer
du ikke til at fortryde!

Jonas