T2: Hvilken version ?
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 01-08-04 17:10

Hej NG

Hvilken DVD version af Terminator 2 er den ulmativt fedeste ? Både når det
kommer an på lyd og billed kvalitet.

Jeg har "Ultimate Edition" fra On-Air, men for pokker den stinker... og jeg
VIL bare ha den film den er for fed.

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Taba

Dato : 01-08-04 18:10

Der er komemt en version der hedder Extreme Edition som har (udover alt det
der var på Ultimate Edition) et rigtigt kommentator spor med bl.a. James
Cameron. Det er den eneste grund jeg kan se man skal vælge den fremfor
Ultimate Edition

/Taba

Fra : J

Dato : 01-08-04 18:24

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:aB8Pc.132$Pe.83@news.get2net.dk...

> Jeg har "Ultimate Edition" fra On-Air, men for pokker den stinker... og
jeg
> VIL bare ha den film den er for fed.

"Stinker"? Hvordan, sådan lidt mere specifikt?
Jeg har den også og er vældigt tilfreds.Den eneste anke jeg har er den
manglende DTS, men det var jeg dog klar over inden jeg købte den for den
enorme sum af 80,-

Jonas

Fra : Jan Andersen

Dato : 01-08-04 18:48

On Sun, 1 Aug 2004 18:09:43 +0200, "Morten Wulff Nielsen"
<wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote:

>Hvilken DVD version af Terminator 2 er den ulmativt fedeste ? Både når det
>kommer an på lyd og billed kvalitet.

Tja, det er vel ret subjektivt men jeg vil mene UE. Og ikke OnAirs
parodi, men Artisan's.

Den har kommentarspor af 26 personer, hvilket jeg ikke mener EE har.
Men måske vigtigst så indeholder den også Special Extended version
vha. seamless branching.

(Og så skal den selvf. være med metalomslaget
--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-08-04 00:28

Morten Wulff Nielsen wrote:
> [...]
> kommer an på lyd og billed kvalitet.
>
> Jeg har "Ultimate Edition" fra On-Air, men for pokker den stinker... og jeg

Du skal da have den hvor der følger en HD-udgave med som WMA. Smid den
op på projektor fra en HTPC, og du gider aldrig mere se dvd.

/David

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 02-08-04 16:23

> Du skal da have den hvor der følger en HD-udgave med som WMA. Smid den
> op på projektor fra en HTPC, og du gider aldrig mere se dvd.

Den lyder fed.... men nu har jeg bestilt "Black Tin" udgaven fra Axel Music
til 79,- Den var med DTS og 2.35:1 Anamorphic og det passer mig fint. Og så
gør det jo ikke noget at den kommer i så'n fin æske..

- men tak for hjælpen til alle..

MVH

Morten Wulff Nielsen