Far til fire.
Fra : LH

Dato : 31-07-04 23:36

Hej.
Hedder far i "Far til fire" bare - "far" - eller har han et navn?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-08-04 00:04

"LH" <l_hansen@post.tele.dk> writes:

> Hej.
> Hedder far i "Far til fire" bare - "far" - eller har han et navn?

Han hedder bare "Far". Det står der endda på havelågen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : ersen

Dato : 01-08-04 12:40

Hvad hedder de til efternavn?

Fra : Coronado

Dato : 01-08-04 14:23

"ersen" <en@aa.dk> wrote in news:ceikna$78v$1@news.net.uni-c.dk:

> Hvad hedder de til efternavn?

Det er en gåde, selv danskefilm.dk er tom angående fammiliens
efternavn.
Jeg ved ikke om man skulle være så heldig at se bryllupet mellem
Søs og Peter, for i Far Til Fire Med Fuld Musik er Søs og Peter
pludselig blevet gift.
Hvis en bryllups scene skulle være der, så måske hører man et
efternavn der.

Fra : LH

Dato : 01-08-04 14:31

Ja - efternavn, hunden hed i hvert fald "Jensen"

Med hensyn til faderens navn, mener jeg et program på P3 har efterlyst det
og nogen mente at hans navn var bleven nævnt i en af de første film. Nu er
det bare lige at jeg ikke husker hvad man fandt frem til.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 01-08-04 19:13

> Ja - efternavn, hunden hed i hvert fald "Jensen"

Hunden hedder Jensen, fordi den tidligere ejer, som Per købte hunden af, hed
Jensen...

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : NPS

Dato : 01-08-04 20:57

I den film hvor søs og peter får en søn, taler de om hvad han skal hedde,
(han ender med at hedde sofus), spørger mie om de ikke skal kalde ham op
efter far, men de syntes det er synd at han skal hedde Albinus, så det må
faren vel hedde.

Niels Peder Sørensen