Andreas Schanss
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 31-07-04 08:09

Hej

Nogen der ved hvor jeg kan købe følgende på dvd?
absurd online har kun en enkelt af dem

Nikos (2003)
Parts of the Family (2003)
Fog²- Revenge of the Executed (2002)
Dämonenbrut (2000)
Midnight's Calling (2000)
Diabolica (1999)
Mutation (1999)
Anthropophagous 2000 (1999)
Violent Shit 3 - Infantry of Doom (1999)
Violent Shit II (1992)
Violent Shit (1987)

Fra : Morten DH

Dato : 31-07-04 08:52

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor jeg kan købe følgende på dvd?
> absurd online har kun en enkelt af dem

Hvis ikke Kenneth har dem på Absurd Online, så tror jeg du skal kunne trylle
for at finde dem

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 31-07-04 14:51

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvis ikke Kenneth har dem på Absurd Online, så tror jeg du skal kunne
trylle
> for at finde dem

Hvad så med Olaf Ittenbach filmene?

Er de også kun tilgængelige hos Kenneth?
Jeg syntes han er lige lovligt dyr

Faktisk har jeg fundet en enkelt her
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=31217
13$ er jo et fund

Fra : Ole Kofoed

Dato : 31-07-04 15:12

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Faktisk har jeg fundet en enkelt her
> http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=31217
> 13$ er jo et fund

Kanon underholdning. Bemærk der er ikke engelske tekster til det tyske
lydspor. Jeg har selv den spanske DVD der også er uden tekster.

Ellers er der en 5-DVD Ittenbach box (kan sikkert også købes enkeltvis) i
Tyskland

http://www.medienhandel.at/gAT002.htm

Ellers har butikken et stort udvalg af titler der sikkert vil tiltale dig:

http://www.medienhandel.at/eckert.htm

Portoen er rimelig høj hvis man kun bestiller 1 DVD.

Mvh.

Ole

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-07-04 14:22

On Sat, 31 Jul 2004 09:08:30 +0200, "Rune Vestergaard"
<runwest@post6.tele.dk> wrote:

>Hej
>
>Nogen der ved hvor jeg kan købe følgende på dvd?
>absurd online har kun en enkelt af dem
>
>Nikos (2003)
>Parts of the Family (2003)
>Fog²- Revenge of the Executed (2002)
>Dämonenbrut (2000)
>Midnight's Calling (2000)
>Diabolica (1999)
>Mutation (1999)
>Anthropophagous 2000 (1999)
>Violent Shit 3 - Infantry of Doom (1999)
>Violent Shit II (1992)
>Violent Shit (1987)

har du spurgt om han kan skaffe dem hjem?

Ellers var det den der hollandske webshop, jeg har glemt navnet på.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel