OT:godt køb
Fra : Henning B.

Dato : 30-07-04 23:19

Hejsa.
Til dem der ikke har set Band of Brothers er den lige kommet på tilbud i
http://www.axelmusic.dk/ til 269 i region 2 med danske undertekster.

Jeg har ikke noget med axelmusic at gøre,men synes det er et kanon tilbud.
Jeg købte den i sin tid til 700 i tinbox.
MVH Henning

Fra : Devast8or

Dato : 31-07-04 00:32

Henning B. wrote:
> [...]
>
> Jeg har ikke noget med axelmusic at gøre,men synes det er et kanon
> tilbud. Jeg købte den i sin tid til 700 i tinbox.

Hvis du kan undvære danske tekster kan den fås til omkring £10 på eBay ;)

Devast8or

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 31-07-04 08:55

"Henning B." <brockhoffFJERNDETTE@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ikke noget med axelmusic at gøre,men synes det er et kanon tilbud.
> Jeg købte den i sin tid til 700 i tinbox.

Denne udgave er ikke i tinbox, vel? Hvor kan den evt. købes billigst i tin?

Fra : N. Christensen

Dato : 31-07-04 16:42

> Til dem der ikke har set Band of Brothers er den lige kommet på tilbud i
> http://www.axelmusic.dk/ til 269 i region 2 med danske undertekster.

http://www.axelmusic.dk/productDetails/cr9325336011768

Er det den komplette Band of Brothers?

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-07-04 17:51

On Sat, 31 Jul 2004 17:42:05 +0200, "N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk>
wrote:

>http://www.axelmusic.dk/productDetails/cr9325336011768
>
>Er det den komplette Band of Brothers?

Jo det er alle episoder, jeg gav selv 250,- hos Axel for en måned
siden, hvis man ikke vil give 300,- mere for en tin boks er dette et
godt køb.

Ps. der kommer en slags fortsættelse har jeg hørt rygter om, der
foregår i stillehavet.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : N. Christensen

Dato : 31-07-04 18:27

> Jo det er alle episoder, jeg gav selv 250,- hos Axel for en måned siden,
> hvis man ikke vil give 300,- mere for en tin boks er dette et godt køb.

Mange tak. Jeg har også lige bestilt den.

Er der nogen der har erfaringer med Club Racoon/Axel Music? Hvor langt går
der normalt? Nu ved jeg godt det er weekend. hvis vi regner med mandag og
frem?

> Ps. der kommer en slags fortsættelse har jeg hørt rygter om, der
> foregår i stillehavet.

Det hørte jeg også om et sted. Men jeg kunne ikke lige finde et link om
det.

> My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Du har da et par film ;)

Min egen beskedne liste:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/IsoNick

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Devast8or

Dato : 31-07-04 23:22

N. Christensen wrote:

> Er der nogen der har erfaringer med Club Racoon/Axel Music? Hvor
> langt går der normalt? Nu ved jeg godt det er weekend. hvis vi regner
> med mandag og frem?

Jeg har bestilt der er en enkelt gang (en de havde hjemme, og en der skulle
sendes fra det store udland). Den ene var der på 2 dage og den anden på 4
eller 5.

Devast8or

Fra : Henning B.

Dato : 31-07-04 21:35

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt køb.
>
> Ps. der kommer en slags fortsættelse har jeg hørt rygter om, der

Hvor og hvad er det for nogle rygter.
Har i nogle links.

MVH Henning B.

Fra : Taba

Dato : 31-07-04 21:59

> Hvor og hvad er det for nogle rygter.
> Har i nogle links.

http://filmz.dk/forum/item/3070/ som henviser til
http://www.comingsoon.net/news.php?id=733

/Taba

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-08-04 00:04

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> writes:

[Band of BRothers]
> Ps. der kommer en slags fortsættelse har jeg hørt rygter om, der
> foregår i stillehavet.

Man skal aldrig sige aldrig, undtagen når man siger, at man aldrig
skal sige aldrig, men BoB's kvaliteter lå da ikke i valget af
krigsskueplads, men snarere i det tematiske omkring krigens helvede og
det mod, den kan opildne i mennesker.

Det virker i den sammenhæng ikke interessant om en given kamp foregår
i Bastogne eller på Guadalcanal - en ny serie vil derfor meget nemt
bare blive til en gentagelse.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Da vi formoder, at det netop er forkyndelses-
The RockBear. ((^)) muligheden, der ligger Grosbøll og støtter på

Fra : Morbid Angel

Dato : 01-08-04 00:53

On 01 Aug 2004 01:04:05 +0200, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

> [...]
>
>Det virker i den sammenhæng ikke interessant om en given kamp foregår
>i Bastogne eller på Guadalcanal - en ny serie vil derfor meget nemt

Ja som de fleste andre film som er filmet, hvor mange Draculaer,
Sherlock Holmes og westerns har vi ikke set? ja men de fleste er gode
anden og tredie gang også :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : J

Dato : 01-08-04 12:44

> [...]
>
> Jeg har ikke noget med axelmusic at gøre,men synes det er et kanon tilbud.
> Jeg købte den i sin tid til 700 i tinbox.

Godt tip. Tak for det!
Har lige bestilt to, én til mig selv og én til min stedfar som snart har
fødselsdag.

Jonas