ROTK Extended Edition
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 29-07-04 21:22

Jeg synes ikke lige jeg kan se at det har været nævnt herinde, så jeg smider
lige et link til online-udgaven af mit yndlingsmagasin:

http://www.empireonline.co.uk/site/news/NewsStory.asp?news_id=16041

Det ser ud til at Peter Jackson gør ROTK til en endnu bedre film med de
scener - og 250 minutter - det er bare for godt til at være sandt. Så til
november trækker jeg telefonstikket ud, begraver mig under en varm dyne og
forsvinder ind i eventyrland i sådan cirka fire timer - så må verden undvære
mig så længe (hvilket den nok også sagtens kan).

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- er din kat Årets Mis Randers?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-07-04 21:31

Hej!

Tina Susanne Johansson wrote:
> [...]
> forsvinder ind i eventyrland i sådan cirka fire timer - så må verden undvære
> mig så længe (hvilket den nok også sagtens kan).

Ehh, skal du ikke se FOTR og TTT før ROTK da?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 29-07-04 21:52

Kim Voss Schrader skrev i en meddelelse...

> Ehh, skal du ikke se FOTR og TTT før ROTK da?

Det var faktisk planen jo, meeeen...........jeg er nok nødt til at lægge
tissepauser ind mellem filmene - man er vel kvinde Der kunne jeg så
meget passende sætte telefonstikket i hvis nu der var nogen der død og pine
skulle have fat i mig (ligesom der altid død og pine altid er nogen der skal
have fat i mig de enkelte søndage TV2 sender Buffy og Angel - typisk!)

Mvh Tina

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-07-04 00:06

> [...]
>
> Det ser ud til at Peter Jackson gør ROTK til en endnu bedre film med de
> scener - og 250 minutter - det er bare for godt til at være sandt.

Det er da en (meget) gammel nyhed? As in: fra omkring februar?

/David

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 30-07-04 00:13

David Rasmussen skrev i en meddelelse...

> Det er da en (meget) gammel nyhed? As in: fra omkring februar?

Det kan da godt være at jeg har misset noget der, men blev det virkelig
offentliggjort hvilke scener der ville blive tilføjet til EE? Var det ikke
bare en masse spekulationer der var oppe den gang?

Mvh Tina

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-07-04 03:23

> [...]
> offentliggjort hvilke scener der ville blive tilføjet til EE? Var det ikke
> bare en masse spekulationer der var oppe den gang?

Peter Jackson har i hvert fald ved forskellige lejligheder nævnt
forskellige ting som ville være med i EE. Der ser ikke ud til at være
overraskelser i denne officielle udtalelse. Og de 4 timer og 10 minutter
er heller ingen overraskelse. Men det er da rart at få noget "officielt" :)

/David

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 30-07-04 09:36

David Rasmussen skrev i en meddelelse...

> Men det er da rart at få noget "officielt" :)

Jeg gad i hvert fald godt have været en af Comic Con deltagerne der rent
faktisk fik lov til at se noget fra de nye scener. Nøøøj hvor kunne man
blære sig helt til november måned - eller til en eller anden spade braldrer
op med at de ligger på internettet.

Mvh Tina

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-07-04 10:10

> [...]
> blære sig helt til november måned - eller til en eller anden spade braldrer

http://dvd.monstersandcritics.com/archive/dvdarchive.php?item_id=863&action=download&file_id=3206

:)

/David

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 30-07-04 14:28

http://dvd.monstersandcritics.com/archive/dvdarchive.php?item_id=863&action=
download&file_id=3206

Hæ-hæ, feeeedt klip. En ting er indholdet, en anden ting er reaktionen fra
salens publikum mens klippet bliver vist. På den ene side synes man folk er
åndssvage (især pigerne) over at gå så meget i flip over
en-forlænget-udgave-af-en-eller-anden-film, på den anden side er man jo selv
med i hypen. DET KAN KUN BLIVE GODT!!!

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-07-04 16:00

C. H. Engelbrecht wrote:

> [...]
> åndssvage (især pigerne) over at gå så meget i flip over
> en-forlænget-udgave-af-en-eller-anden-film, på den anden side er man jo selv

Ja :)

Jeg fik gåsehud flere gange.

/David

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 30-07-04 21:46

> [...]
> åndssvage (især pigerne) over at gå så meget i flip over
> en-forlænget-udgave-af-en-eller-anden-film, på den anden side er man jo

Jeg er også med i hypen, men derfor lød deres skrig alligevel tåbeligt :)

Men det bliver fedt... rigtigt fedt.

Fra : J

Dato : 01-08-04 12:57

"Ronny Roy Nielsen" <nah@nah.org> skrev i en meddelelse
> er
> selv
>
> Jeg er også med i hypen, men derfor lød deres skrig alligevel tåbeligt :)
>
> Men det bliver fedt... rigtigt fedt.

Det gode ved poptøsernes hysteriske skrigeri, er at det minder mig om
hvorfor jeg *ikke* skal se den på premieredagen! Jeg tror jeg venter til
sidste dag i sal 1.
Lagde I forøvrigt mærke til at de skriger lige så meget når Dominic Monaghan
er på skærmen, som når Orlando Bloom er? Det fatter jeg ikke. Mandens ansigt
ligner jo en misdannet røv...

Jonas

Fra : Kim Odgaard

Dato : 30-07-04 18:08

http://dvd.monstersandcritics.com/archive/dvdarchive.php?item_id=863&action=download&file_id=3206

Hmm jeg har kun windows media player, og den vil sgu ikke afspille filen

Hva skal jeg have fat i og hvor kan det findes?

På forhånd tak!

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 30-07-04 21:45

"Kim Odgaard" <odgaard1XXX@mail.dk> skrev i en meddelelse

http://dvd.monstersandcritics.com/archive/dvdarchive.php?item_id=863&action=download&file_id=3206

> Hmm jeg har kun windows media player, og den vil sgu ikke afspille filen

> Hva skal jeg have fat i og hvor kan det findes?

Apple Quicktime.

http://www.apple.com/quicktime/

> På forhånd tak!

np

Fra : Martin Johansson

Dato : 30-07-04 22:26

> "Kim Odgaard" <odgaard1XXX@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg vil nu anbefale Quicktime Alternative, langtfra lige så irriterende som
Quicktime.
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-07-04 10:14

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:

> [...]
>forsvinder ind i eventyrland i sådan cirka fire timer - så må verden undvære
>mig så længe (hvilket den nok også sagtens kan).

Der er endnu ikke fastsat nogen officiel udgivelsesdato, med New Line
har ved flere lejligheder sagt december, så dt kan være du må vente lidt
længere. Du kan se lidt om hvad der kommer i EE her:

http://dvd.monstersandcritics.com/archive/dvdarchive.php?item_id=863&action=download&file_id=3206

Det er et klip fra Comic-Con - ikke høj kvalitet, men lidt kan man da se

Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-07-04 10:17

Peter Rongsted wrote:

> Der er endnu ikke fastsat nogen officiel udgivelsesdato, med New Line
> har ved flere lejligheder sagt december, så dt kan være du må vente lidt
> længere. Du kan se lidt om hvad der kommer i EE her:

Men altså... Det er vel blevet postet her i gruppen at ROTK EE kommer i
biografen i oktober, to måneder før den kommer på dvd, ikke? Cinemaxx
har allerede annonceret en marathon med FOTR EE + TTT EE + ROTK EE d.
22. oktober. Jeg er sikker på at Imperial følger med.

Så er det sagt!

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-08-04 10:51

David Rasmussen wrote:

> [...]
> har allerede annonceret en marathon med FOTR EE + TTT EE + ROTK EE d.
> 22. oktober. Jeg er sikker på at Imperial følger med.

Det var åbenbart kendt i gruppen. Der har i hvert fald ingen reaktioner
været :)

/David

Fra : Peter Knutsen

Dato : 01-08-04 12:28

David Rasmussen wrote:

> Det var åbenbart kendt i gruppen. Der har i hvert fald ingen reaktioner
> været :)

Der er i hvert fald ingen der har *svaret* på dit indlæg.

Det er et generelt problem med Usenet, at man stort set kun får
feedback på det man skriver, hvis der er nogen der er uenige i det.

--
Peter Knutsen
knutsen.dk

Fra : J

Dato : 01-08-04 12:59

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er i hvert fald ingen der har *svaret* på dit indlæg.
>
> Det er et generelt problem med Usenet, at man stort set kun får
> feedback på det man skriver, hvis der er nogen der er uenige i det.

Du tager fejl. Jeg er *helt* uenig!

Jonas