Hitchhikers.. teaser trailer
Fra : bb

Dato : 29-07-04 21:21

Så er der en teaser trailer ude til Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Den ser umiddelbart god ud :) Man må håbe de er nogenlunde tro mod
bogen.

http://hitchhikermovie.free.fr/pages/trailer.html
http://hitchhikermovie.free.fr/trailer_hitchhikers.avi

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 23:54

bb <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> writes:

> Så er der en teaser trailer ude til Hitchhiker's Guide to the Galaxy
> Den ser umiddelbart god ud :) Man må håbe de er nogenlunde tro mod
> bogen.

Tjah. Den trailer siger jo ikke rigtig noget.

Så vidt jeg ved noget DNA at skrive et manuskript, før han døde. I så
tilfælde håber jeg, at de er tro overfor det. Med undtagelse af den
noget povre TV-serie har der jo ikke være to udgaver af fortællingen,
der har været tilnærmelsesvis ens.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-07-04 00:04

On 30 Jul 2004 00:54:05 +0200, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Så vidt jeg ved noget DNA at skrive et manuskript, før han døde. I så
>tilfælde håber jeg, at de er tro overfor det. Med undtagelse af den

De er tro over for det han nåede at skrive:
http://hitchhikers.movies.go.com/hitchblog/interview.html

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-07-04 10:03

Thomas Jespersen <front243@removemepls.jubiimail.dk> wrote:

>De er tro over for det han nåede at skrive:
>http://hitchhikers.movies.go.com/hitchblog/interview.html

Alene ideen, at manusforfatteren laver et interview med sig selv, passer
fint med Adams ånd.

Peter

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 30-07-04 10:00

"bb" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote in message
> Så er der en teaser trailer ude til Hitchhiker's Guide to the Galaxy
> Den ser umiddelbart god ud :) Man må håbe de er nogenlunde tro mod
> [...]

Det ser jo super lækkert ud! Jeg vil dog have en længere trailer! NU!

Men nu vi er ved det, er det "kun" bog nr. 1 der bliver filmatiseret? eller
er det hele "trilogien" der bliver presset ned i én film?

Jeg vil ved Gud håbe på det blot er bog nr. 1, så alle detajler kan få lov
til at flyde..

Mvh. Martin