Bedste Bruce Lee Doku-DVD ?
Fra : Cleo

Dato : 29-07-04 20:37

Jeg leder efter den ultimative dokumentar DVD om Bruce Lee som indholder masser
af de bedste behind-the-scenes og private optagelser, som feks. fra den
legendariske optræden ved et kampsportshow sidst i 60'erne i LA, hvor han bla.
demonstrerer sit "Two-inch punch" og laver armbøjninger på to fingre. Jeg har
kigget lidt rundt omkring i den jungle af Bruce Lee udgivelser der findes på
nettet, og må indrømme at jeg frygter og spilde mine penge på en eller anden
elendig skod-udgivelse, så har i nogle gode anbefalinger til hvilken doku-DVD
der er mest interessant ?

Hilsen Cleo

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-07-04 07:29

"Cleo" <Mail@in.valid> wrote in message news:<cebjh9$1ebh$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> elendig skod-udgivelse, så har i nogle gode anbefalinger til hvilken doku-DVD

Hvis du ikke har noget imod "omveje", så køb Black-Belt eller nogle af
de andre blade og så bestil DVD'en der igennem.
Mvh
Klavs.

Fra : Per

Dato : 30-07-04 09:38

> [...]

anden
> elendig skod-udgivelse, så har i nogle gode anbefalinger til hvilken

Jeg har selv denne i min samling:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7340
Den indeholder de ting du efterlyser og meget mere. Kan godt anbefales.

Fra : Cleo

Dato : 30-07-04 19:36

> Jeg har selv denne i min samling:
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7340
> Den indeholder de ting du efterlyser og meget mere. Kan godt anbefales.

Den ser OK ud - Tak for tippet.

/ Cleo