Ny Batman!
Fra : J

Dato : 29-07-04 18:52

Det ser sgu' ret lovende ud, synes jeg, selv om teaseren er ringe.
Batmobilen er i hvert fald noget af et monster, og så er det da en
overvældende cast: Christian Bale, Gary Oldman, Morgan Freeman, Liam Neeson,
Rutger Hauer...!

http://batmanbegins.warnerbros.com/

Jonas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 19:52

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> writes:

> Det ser sgu' ret lovende ud, synes jeg, selv om teaseren er ringe.

HVaba? Teaseren lover en tilbagevenden til den ægte Batman. Det er
ikke så ringe.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : J

Dato : 29-07-04 20:40

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> HVaba? Teaseren lover en tilbagevenden til den ægte Batman. Det er
> ikke så ringe.

Næ, det har du ret i. Jeg synes som sagt også at det ser lovende ud.
Min kommentar om teaseren skyldes kun at det er ret uinteressant at se en
mand gå tur i bjergene, når man nu forventede at se noget om Batman...
Håber der snart kommer en "rigtig" trailer med noget action og gadgets i!

Jonas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 23:50

> [...]

> mand gå tur i bjergene, når man nu forventede at se noget om Batman...
> Håber der snart kommer en "rigtig" trailer med noget action og gadgets i!

Det gør der nok. Den her var i typisk teaser-stil.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Zeki

Dato : 30-07-04 08:29

> [...]
> Batmobilen er i hvert fald noget af et monster, og så er det da en
> overvældende cast: Christian Bale, Gary Oldman, Morgan Freeman, Liam

Hmm... Christian Bale - en af mine favoritskuespillere. Ser ganske lovende
ud.

Mvh Zeki

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-07-04 08:51

> [...]
> Batmobilen er i hvert fald noget af et monster, og så er det da en
> overvældende cast: Christian Bale, Gary Oldman, Morgan Freeman, Liam

Ja, det ser lovende ud.

Det ser ud til, at filman er baseret en blanding af Frank Millers "Year One"
og på Sam Hamm's historie, som han skrev efter at have lavet manuskriptet
til den første Batman film. Der bruger han flashbacks til at beskrive Bruce
Wayne "De unge år", hvor han forestiller sig, at Bruce Wayne har beskæftiget
sig med orientalsk filosofi og kampsport med henblik på senere at blive
Batman. Han kommer også i lære hos en Henri Ducard, som også er med i
filmen. En figur som er ret interessant, men jeg ved ikke om han senere er
med i tegneserierne.

Resten af handlingen må så kredse om Batman/Gordon som den til dels foregår
i "Year One".

Spændende nok.

Mark