Junk?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 29-07-04 17:45

Nogen der ved om ovennævnte film er noget værd hvis man er til vold og gys?

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 29-07-04 17:53

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om ovennævnte film er noget værd hvis man er til vold og
gys?

og hvad med den her? Boy Meets Girl

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 29-07-04 17:59

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message

> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> gys?
>
> og hvad med den her? Boy Meets Girl

Det er godt nok meget længe siden jeg så den, men jeg HADEDE den. Det er
sjældent jeg overvejer at gå fra en film, men jeg var så tæt på. En typisk
debut film med alt det overgjorte og prætentiøse der nu følger med det.

Kasper

Fra : Morten DH

Dato : 30-07-04 20:44

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> gys?

Så vidt jeg husker er den udmærket; men ikke noget specielt... Den udgave
jeg har er frygtligt plaget af dårlig kompression - det er en jeg købte på
Absurd Online i sin tid...

> og hvad med den her? Boy Meets Girl

Den vil jeg også gerne høre om, står også på min måske liste

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 29-07-04 17:56

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> Nogen der ved om ovennævnte film er noget værd hvis man er til vold og
gys?

Jeg kunne godt lide den som pastiche over klassiske zombiefilm som Zombie
Flesh Eaters og Dawn of the Dead. Ikke et mesterværk, men hvis man er til
zombie-film, så er den et godt bud blandt nyere film. Jeg husker den dog
ikke som særlig blodig.

Kasper