Mad Max 4 og Russel Crowe
Fra : Jacob E.

Dato : 29-07-04 01:03

Jeg så her til aften filmen "Romber Stomper" fra 1992, med Russel Crowe som
en dybt psykotisk nynazistisk skinhead.
Sjovt at se ham i sådan en rolle, som han spillede knaldgodt iøvrigt.
Det fik mig til at tænke på, at han kunne have været en god "Mad Max", og
det igen fik mig til at tænke... var der ikke noget med, at der ville blive
lavet en Mad Max 4? Har kigget lidt på nettet, men der står ikke så meget,
virker som om det kun var flyvske planer, eller...?

Nogen der ved noget?

Mvh Jacob

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 29-07-04 02:10

> [...]
> lavet en Mad Max 4? Har kigget lidt på nettet, men der står ikke så meget,
> virker som om det kun var flyvske planer, eller...?

Du tænker vist for meget ;)

Mad Max 4 har længe skiftet imellem at nu skal den laves og nu skal den ikke
alligevel.
Lige nu står den til ikke at skulle laves.

Er Romber Stomper iøvrigt noget ved? Den er jo dejlig billig på DVD.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Jacob E.

Dato : 29-07-04 20:31

Johnny Jakobsen wrote:

> [...]
> Lige nu står den til ikke at skulle laves.
>
> Er Romber Stomper iøvrigt noget ved? Den er jo dejlig billig på DVD.

Ja, jeg fik sat nogle tanker igang, dér!

Øv, med hensyn til MM4 - er vild med de gamle film, bortset fra 3'eren, som
nok aldrig skulle have været lavet.

"Romber Stomper" - tjaaah... ved sq ikke rigtig. Som nævnt, Crowe er fed nok
som psyko-skinhead, men af den slags film så synes jeg nu at der var
væsentligt mere kød på "American History X". Men der er en meget sjov scene
med dem imod en bunke Vietnamesere. Men måske er der en dybere mening med
filmen, som jeg ikke fangede...?

Mvh Jacob

Fra : keldo

Dato : 03-08-04 17:26

Rumper Stomper er meget bedre end american history X.

Har også læst at ahx instruktøren fortalte at Edward Norton skulle se hver
scene ligeså snart den var i kassen. Hvis hans udseende ikke var perfekt,
ville han tage scenen om. Rigtig Hollywood superstar agtigt. Endeligt er der
det sædvanlige Hollwood filter ver filmen, hvilket gør den altfor pæn,
hvilket ikke ligefrem passer til filmes tema og historie.
RS er uden hollywood filter, hvilke gør den meget mere rå og tilsyneladende
mere realistisk.

Skynd dig at købe den.

Fra : John Hinge

Dato : 04-08-04 09:55

On 03 aug 2004 keldo was heard to say:

> [...]
> passer til filmes tema og historie. RS er uden hollywood filter,
> hvilke gør den meget mere rå og tilsyneladende mere realistisk.

Det er ellers sjældent jeg ser folk lægge et offers mund klar på en
kantsten og derefter træde offeret hårdt på hovedet.
komplet med små klynke fra offer, den lede lyd af tænder som skurrer
imod kantstenen medens offeret lægges klar etc..

Hvis du kalder det for hollywoodfilter ja så....

Jeg synes at American History X er en dybt foruroligende film, på
en god måde. Absolut en film som små glatnakker med sympatier på
heil'eriets overdrev sku tvangsindlægges til før de kom for langt ud.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..