I Robot, anmeldelse
Fra : Anders Houmark

Dato : 28-07-04 20:45

Hej..
Der er lige kommet en anmeldelse af I, Robot, på den bedste side i
universet.. Synes ikke den indeholder spoilere, til gengæld er den dog lidt
sjov at læse... havde dog bare forestillet mig lidt mere af filmen end hvad
anmeldelsen giver udtryk for den er værd..

http://maddox.xmission.com/c.cgi?u=i_robot

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : PerX ...

Dato : 28-07-04 23:02

In article <YjTNc.27951$Vf.1602465@news000.worldonline.dk>,
anders@andersh.fjerndette.dk says...
> [...]
> sjov at læse... havde dog bare forestillet mig lidt mere af filmen end hvad
> anmeldelsen giver udtryk for den er værd..

Lool :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 29-07-04 01:41

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> writes:

> http://maddox.xmission.com/c.cgi?u=i_robot

Han overdriver - men han har ret i det med produktreklamerne. Speciel
skoene er pinlige.

"I, Robot" er en underholdende, ikke imponerende actionfilm med
robotter i skurkerollen. Asimov vender sig helt sikkert i sin grav,
for selv om det naturligvis påstås, at skurkens motiver er aldeles
logiske, så er det stadig noget forvirret vås.

Men se endelig ramasjangen.

Bare husk, at når rulleteksterne siger "Suggested by the book by Isaac
Asimov", så er selv det en mild overdrivelse.

Sjovt nok er der en enkelt scene, der minder meget om noget i en
novelle. Little Lost Robot, tror jeg den hedder. Men da
sexbomben(??!!) dr. Calvin skal lige til at gøre noget kedeligt og
logisk, træder Will Smith heldigvis til og drejer handlingen væk fra
den slags non-action-fis.

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 29-07-04 14:27

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message
> [...]
hvad
> anmeldelsen giver udtryk for den er værd..

LOL! Maddox er så fucked up

Mvh Martin