Alien Vs Predator
Fra : PerX ...

Dato : 27-07-04 23:42

Hey, Lance Henriksen er med ! Godt så :)

Men ellers, er der nogen som ved hvornår den kommer op her hjemme?

Fra : Benny

Dato : 28-07-04 01:38

Men ellers, er der nogen som ved hvornår den kommer op her hjemme?

Kommer til november. Se link

http://biografer.sandrewmetronome.dk/templates/Page_coming_movies.asp?id=6845

Benny

Fra : Morten DH

Dato : 28-07-04 10:09

"Benny" <benny333@tiscali.fjerndetteord.dk> skrev i en meddelelse
> Kommer til november. Se link

Det er alt for sent IMHO - de fleste har hentet den på nettet til den tid...
Shrek 2 er begyndt at dukke op også - de blir nødt til at gøre de release
vinduer mindre på så store titler...

Men jeg skal nu selv se den i biografen

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 28-07-04 17:06

> [...]
tid...
> Shrek 2 er begyndt at dukke op også - de blir nødt til at gøre de release

Kommer du til KBH og ser den i biffen med mig?

.....så tæsker vi alle dem med mobil telefoner samtidig

Fra : Morten DH

Dato : 29-07-04 17:27

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kommer du til KBH og ser den i biffen med mig?

Det kunen da faktisk være ret sjovt - har vist kun prøvet Imperial
derinde...

> ....så tæsker vi alle dem med mobil telefoner samtidig

Alle som en

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-07-04 10:17

"Benny" <benny333@tiscali.fjerndetteord.dk> wrote in message
> Men ellers, er der nogen som ved hvornår den kommer op her hjemme?
>
> Kommer til november. Se link

http://biografer.sandrewmetronome.dk/templates/Page_coming_movies.asp?id=6845

> Benny

Jeg undrer mig stadig over hvorfor den hedder "Alien vs. Predator" og ikke
"Aliens vs. Predator" :-|

Hvis der kun er én enkelt Xenomorph med, så er det helt oki, ellers er det
noget mærkeligt noget.
Spillene hed jo også "Aliens vs. Predator"

Mvh. Martin

Fra : Morbid Angel

Dato : 28-07-04 11:36

On Wed, 28 Jul 2004 11:17:05 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>noget mærkeligt noget.
>Spillene hed jo også "Aliens vs. Predator"

Så skulle den vel hedde Aliens vs. Predators, da der også er flere
Predators :)

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : PerX ...

Dato : 28-07-04 22:48

In article <t90fg0lngqrflheql8nhb6v0c1n2h26rem@4ax.com>,
morbid_angel@hotmail.com says...

> Så skulle den vel hedde Aliens vs. Predators, da der også er flere
> Predators :)

Eller Aliens vs. Predators vs. Humans - vi er vel også med? *g*

Fra : PerX ...

Dato : 28-07-04 22:48

In article <7ACNc.27760$Vf.1586058@news000.worldonline.dk>, benny333
@tiscali.fjerndetteord.dk says...
> Men ellers, er der nogen som ved hvornår den kommer op her hjemme?
>
> Kommer til november. Se link

Sent.

> http://biografer.sandrewmetronome.dk/templates/Page_coming_movies.asp?id=6845

Hvad?? Kun i Kinopalæet? Fyda føjda.

Fra : Benny

Dato : 29-07-04 01:11

Det er den bio, som jeg fortrækker at bruge. De har også en rimelig website,
med kommende film.
Eller er der andre bio i Københavns området, som har er god website ??
Mvh.
Benny