Abel Ferra??
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 27-07-04 07:45

Har hørt meget om Driller Killer.... den skulle være åh så vild og
blodig.... personligt syntes jeg den er noget kedeligt makværk....

Har han egentligt lavet nogle gode (læs: voldelige/blodige) film
overhovedet?

Fra : Søren Søndergaard

Dato : 27-07-04 08:52

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blodig.... personligt syntes jeg den er noget kedeligt makværk....
>
> Har han egentligt lavet nogle gode (læs: voldelige/blodige) film

Ja da. King of New York (1990) og Bad Lieutenant (1992) er nok hans bedste
periode.

mvh Søren

Fra : Jesper

Dato : 27-07-04 15:20

Rune Vestergaard <runwest@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> blodig.... personligt syntes jeg den er noget kedeligt makværk....
>
> Har han egentligt lavet nogle gode (læs: voldelige/blodige) film

Ms .45 AKA Angel of Vengence
King of New York
Bad Liutenant

er alle fremragende film.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Thanks Fresh Prime S~

Dato : 27-07-04 16:35

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> Har hørt meget om Driller Killer.... den skulle være åh så vild og
> blodig.... personligt syntes jeg den er noget kedeligt makværk....

Jeg kan nu godt lide den, men den har jo også fået en af de bedste danske
titeloversættelser nogensinde: Boret Fanger.

Fra : Morten DH

Dato : 27-07-04 19:41

"Thanks Fresh Prime Skeleton" <spam@spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg kan nu godt lide den, men den har jo også fået en af de bedste danske
> titeloversættelser nogensinde: Boret Fanger.

Hmm jf. en tidligere tråd om danske titler... kunne man ha forventet noget i
stil med "På røven med bor i hovedet"

Har i øvrigt bestilt den nye 2-disc dvd så jeg endelig kan få set den

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 27-07-04 20:38

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stil med "På røven med bor i hovedet"
>
> Har i øvrigt bestilt den nye 2-disc dvd så jeg endelig kan få set den

Håber den VHS version jeg så fra Vipco var klippet, selvom der stod Strong
Uncut Version!!
Ellers kommer du til at fortryde.....