Slut med mobilos i biffen måske
Fra : Jakob

Dato : 26-07-04 11:25

Lyder godt. Bliver rart hvis man fremover kan få lidt mere fred i det
offentlige rum for BIBIP

Fra : Morten DH

Dato : 26-07-04 11:55

"Jakob" <joakoss@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyder godt. Bliver rart hvis man fremover kan få lidt mere fred i det
> offentlige rum for BIBIP

Dejligt, hvis vi så også kunne få en opfindelse der kunne forhindre man skal
se lys fra de mange displays rundt om i biografen i øjenkrogen konstant så
ville det være perfekt... men egentlig ville det hele jo være noget nemmere
hvis folk bare havde lidt mere plig... eller man måtte tæve dem der ikke
havde samme mening

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-07-04 13:10

Morten DH wrote:

> [...]
> hvis folk bare havde lidt mere plig... eller man måtte tæve dem der ikke

Jeg synes det kunne være rart hvis man slukkede for skiltene med "UD" og
"NØDUDGANG" i biografen. De "larmer".

/David

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-07-04 13:29

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Jeg synes det kunne være rart hvis man slukkede for skiltene med "UD" og
>"NØDUDGANG" i biografen. De "larmer".

Hvis de slukkes, må der ikke være folk i salen. Brandmyndighederne
kræver, at de skal være der og lyse uafhængigt af lysnettet.

Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-07-04 13:32

Peter Rongsted wrote:

> Hvis de slukkes, må der ikke være folk i salen. Brandmyndighederne
> kræver, at de skal være der og lyse uafhængigt af lysnettet.

Ja, det havde jeg gættet. Men det er stadig ærgeligt.

/David

Fra : Morten DH

Dato : 26-07-04 13:32

> Jeg synes det kunne være rart hvis man slukkede for skiltene med "UD" og
> "NØDUDGANG" i biografen. De "larmer".

De kan også være generende hvis man sidder uheldigt - men det er nok
påkrævet ved lov vil jeg gætte på... godt os brokhoveder har vores egen
lille hjemmebif

Fra : Klaus G.

Dato : 27-07-04 11:32

> Jeg synes det kunne være rart hvis man slukkede for skiltene med "UD" og
> "NØDUDGANG" i biografen. De "larmer".

Da de total renoverede biografen her i holstebro så var det også på tale, de
skiftede så pærene ud til nogle meget små, og nu er det faktisk ikke noget
problem. Nu er rækkenummer lyset noget der irretere...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Tim Christensen

Dato : 27-07-04 15:40

Klaus G. wrote:

> Da de total renoverede biografen her i holstebro så var det også på tale, de
> skiftede så pærene ud til nogle meget små, og nu er det faktisk ikke noget
> problem. Nu er rækkenummer lyset noget der irretere...

Ja rækkenummer lysene er faktisk også de mest irreterende her i Esbjerg.
Jeg mener også kun at nøsudgangslysene er gansek svage her.

Mvh

Tim

Fra : Torben Simonsen

Dato : 26-07-04 23:05

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:

> Ja, det havde jeg gættet. Men det er stadig ærgeligt.

Meget enig. De har også altid irriteret mig. Jeg er meget begejstret
for de UD-lamper, vi har fået os i BioCity Aalborg. Det er nogle
specielle "teater-lamper", som kun lyser yderst svagt under normal
drift. Hvis strømmen forsvinder, så de går over på batteridrift,
skifter de til en højere lysstyrke. De er suveræne til biografbrug.
Ved normal drift lyser de så svagt, at jeg faktisk er overrasket
over, at de er godkendt af brandmyndighederne - men det er de.

--
-- Torben.

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-07-04 18:50

Torben Simonsen wrote:

> [...]
> Ved normal drift lyser de så svagt, at jeg faktisk er overrasket
> over, at de er godkendt af brandmyndighederne - men det er de.

Øv, sådan nogle burde de få i Imperial :(

/David

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-07-04 12:06

Jakob wrote:

> Lyder godt. Bliver rart hvis man fremover kan få lidt mere fred i det
> offentlige rum for BIBIP

Jeg synes aldrig jeg har haft problemer med andre folks
debiltelefoner i biffen. Men jeg har også kun været i Imperial
sådan noget som 10 gange indenfor de sidste 3 år. Det kan være
at garvede bifgængere har et andet indtryk.

--
Peter Knutsen
knutsen.dk

Fra : Morten DH

Dato : 26-07-04 13:30

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan noget som 10 gange indenfor de sidste 3 år. Det kan være
> at garvede bifgængere har et andet indtryk.

Prøv en film som rammer debiltelefon målgruppen omkring de 12-16 årige... fx
Hellboy eller StarWars så skal du se displays, høre ringetoner og irriteres
af "hensynsfulde" personer som trods alt forlader biografsædet for at
gennemføre denne her enormt vigtige samtale der netop er tikket ind

Jeg var oppe at se Dawn of the Dead fredag aften - vi sad ikke så mange i
biografen (lille sal i lokal provins bio)... men en bestemt person tiltrak
min opmærksomhed - han forlod salen 5 (FEM!) gange under filmen - var jeg
lidt mere autonomt anlagt skulle han ha haft klø... helt seriøst...

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 26-07-04 15:33

> [...]
> min opmærksomhed - han forlod salen 5 (FEM!) gange under filmen - var jeg
> lidt mere autonomt anlagt skulle han ha haft klø... helt seriøst...

Jaaa... lad os smadre alle dem med tændte mobiler i biosalen!!

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-07-04 15:52

Rune Vestergaard wrote:

> Jaaa... lad os smadre alle dem med tændte mobiler i biosalen!!

Bare I ikke larmer mens I gør det...

/David

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-07-04 19:08

David Rasmussen wrote:

> Bare I ikke larmer mens I gør det...

Hverken slag mod kraniet, eller angreb på luftrørets integritet,
kan anbefales herfra hvor jeg sidder. Garroterring vil muligvis
være fuldstændig lydløst, men jeg ville i hvert fald lige spørge
om det i enten news:dk.videnskab.sundhed eller min lokale
ninjaklan, før jeg forsøgte mig med en sådan teknik under en
vigtig filmpremiere i Imperial.

--
Peter Knutsen
knutsen.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-07-04 19:14

Peter Knutsen wrote:

> [...]
> enten news:dk.videnskab.sundhed eller min lokale ninjaklan, før jeg
> forsøgte mig med en sådan teknik under en vigtig filmpremiere i Imperial.

LOL!!

/David

Fra : J

Dato : 26-07-04 21:35

> [...]
> om det i enten news:dk.videnskab.sundhed eller min lokale
> ninjaklan, før jeg forsøgte mig med en sådan teknik under en

Nu siger du godtnok Ninja.... Kender du tilfældigvis
www.realultimatepower.net? Dér er en fyr som ved noget om ninjaer, kan jeg
godt lige love dig!

Jonas - og husk lige at skrue op for lyden!

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-07-04 22:13

On Mon, 26 Jul 2004 22:35:04 +0200, "J"
<albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:

>Nu siger du godtnok Ninja.... Kender du tilfældigvis
>www.realultimatepower.net? Dér er en fyr som ved noget om ninjaer, kan jeg
>godt lige love dig!

Nej! Han har sgu' udgivet en bog nu!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-07-04 14:51

Peter Knutsen <peter@knutsen.invalid> writes:

> [...]
> i biffen. Men jeg har også kun været i Imperial sådan noget som 10
> gange indenfor de sidste 3 år. Det kan være at garvede bifgængere har

Jeg synes heller ikke problemet er så stort, hvis man sørger for at
vælge de rigtige biografer.

Jeg har vist aldrig oplevet problemet i Palladium eller Empire og ikke
så tit igen i Imperial. En enkelt gang for et par måneder siden var
der en idiot, der tillod sig ikke bare at lade den ringe, men faktisk
føre en samtale. Han blev meget hurtigt verbalkastreret af de
omkringsiddende.

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-07-04 15:38

Peter B. Juul wrote:

> Jeg synes heller ikke problemet er så stort, hvis man sørger for at
> vælge de rigtige biografer.

Tror du det handler om prisen? Palads er, såvidt jeg ved, et par
kroner billigere end Imperial. Og det tiltrækker måske de helt
unge bifgængere, der jo, som vi alle ved, lider voldsomt under
mangel på opdragelse & pli.

Selv plejer jeg altid, når reklamerne starter, at sikre mig at
mit urs "timebip"-funktion er slået fra, og at alarmen ikke er
sat til at ringe i løbet af filmen.

--
Peter Knutsen
knutsen.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-07-04 17:06

Peter Knutsen <peter@knutsen.invalid> writes:

> Tror du det handler om prisen? Palads er, såvidt jeg ved, et par
> kroner billigere end Imperial

Nej, jeg tror ikke, at det er det. CinemaxX er er voldsomt dyr og den
er meget ramt. Tror jeg. Den og Palads er "de store biografer", som
masserne "defaulter" til, når de skal se en film. Begge steder kan man
møde op og først beslutte sig for en film, når man står i køen.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-07-04 20:13

On Mon, 26 Jul 2004 12:25:02 +0200, Jakob <joakoss@hotmail.com> wrote:

>Lyder godt. Bliver rart hvis man fremover kan få lidt mere fred i det
>offentlige rum for BIBIP

Den er nok ikke helt lovlig, men hvad med:
http://www.globalgadgetuk.com/mgb1.htm

Fra : PerX ...

Dato : 29-07-04 21:28

In article <ttm9g0tcmqdmlvj4g4lqopvrdki1oa2gtu@4ax.com>,
joakoss@hotmail.com says...

> Lyder godt. Bliver rart hvis man fremover kan få lidt mere fred i det
> offentlige rum for BIBIP

Så har de jo en undskyldning for at sætte bilet priserne op igen ;)