Episode 3 Revenge of the Sith
Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 25-07-04 19:48

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-07-04 19:55

Fra : J

Dato : 25-07-04 20:51

Desværre kan jeg kun sige det samme.

Jonas

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-07-04 20:57

J wrote:

> Hehe... Det *vidste* jeg du ville sige!

Ja, det vidste du :)

> Desværre kan jeg kun sige det samme.

Den har potentiale til at blive ondere, mørkere og bedre end de to
foregående. Men lad os nu se...

/David

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-07-04 07:32

David Rasmussen wrote:
> Den har potentiale til at blive ondere, mørkere og bedre end de to
> foregående. Men lad os nu se...

Det er jeg sikker på den bliver.

George Lucas her hele tiden vidst at det-der-sker (du ved godt
hvad det er, men vi skal jo ikke spoile hende der ikke har set
filmene endnu) i III'eren vil opleves som meget mørkt og
dystert, og derfor har han gjort de to foregående film (især
I'eren) meget glade og muntre, ja næsten barnlige.

--
Peter Knutsen
knutsen.dk

Fra : Koeffe

Dato : 26-07-04 16:28

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.invalid> skrev i en meddelelse

> (du ved godt
> hvad det er, men vi skal jo ikke spoile hende der ikke har set
> filmene endnu)

ROFL!

--
Koeffe

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-07-04 21:00

> Hehe... Det *vidste* jeg du ville sige!
> Desværre kan jeg kun sige det samme.

hørt

sw har mistet magien...
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 25-07-04 22:00

> hørt
>
> sw har mistet magien...

Jeg er glad for at jeg ikke er enig.

Fra : bb

Dato : 25-07-04 22:38

>hørt
>
>sw har mistet magien...

eller også er du bare blevet voksen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-07-04 08:55

> eller også er du bare blevet voksen

måske - men jeg er nu stadig en tosse mht. eventyr film (lotr, spidey
etc.) - jeg er da osse den første til at købe boxen... jeg synes at lucas
har sat os i en dum situation - for første gang kommer filmene i et
fantastisk format og ud fra de meldinger der er kommet om filmene er de så
flotte at de kunne være skudt igår - jeg burde glæde mig som en åndssvag...
men jeg glæder mig kun - jeg må ikke se dem som jeg helst vil - jeg vil
da uden tvivl nyde de nye - men min fokus vil være flyttet, jeg tror jeg
skal koncentrere mig godt og grundigt for at det ikke bare bliver en "find
det ændrede" - oplevelse når jeg nu smider dem i dvd'en. jeg har altid
kunnet prale til gutterne (nogle af mine venner er 10 år yngre end mig) at
jeg så empire og jedi i biffen til premiererne men istedet for at have den
slags fede minder er jeg nu bare irriteret over alt det han gør ved dem -
hvilket jeg kunne acceptere hvis han gav os et valg - dir. cut eller
theatrical - sværere er det ikke - jeg så osse de nye i biffen i '97 så jeg
er ikke gammeldags eller bare brokker mig for at brokke mig - men jeg vil
have et valg - med alle de ændringer (ikke bare i sw men stort set alt han
har lavet) føler jeg han fratager os det valg... og så lige med sw - jeg er
fra en årgang hvor de film måske er dem der har gjort størst indtryk på
mig - sammen med indy - som stort set gik uændret gennem maskineriet - de er
renset digitalt og og nogle småfejl er ændret digitalt - men filmen er "sig
selv" og intet mindre end fantastisk!... men voksen er man nok osse
blevet

Fra : PerX ...

Dato : 25-07-04 22:28

In article <ce0v7j$urn$1@news.net.uni-c.dk>, nah@nah.org says...
> Så er det officielt:
>
> http://www.starwars.com/episode-iii/bts/production/news20040724.html
>
> Fed titel. Glæder mig helt vildt :)

Han VILLE have en title hvor "Revenge" indgik *g*

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-07-04 22:33

PerX ... wrote:
> In article <ce0v7j$urn$1@news.net.uni-c.dk>, nah@nah.org says...

> Han VILLE have en title hvor "Revenge" indgik *g*

"Star Wars III: The Apology" ville være mere passende.

/David

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-07-04 07:33

David Rasmussen wrote:

> "Star Wars III: The Apology" ville være mere passende.

Enig.

--
Peter Knutsen
knutsen.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-07-04 07:28

Ronny Roy Nielsen wrote:
> Så er det officielt:
>
> http://www.starwars.com/episode-iii/bts/production/news20040724.html
>
> Fed titel. Glæder mig helt vildt :)

Så for George Lucas endelig sin "revenge"-titel

--
Peter Knutsen
knutsen.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-07-04 11:13

"Ronny Roy Nielsen" <nah@nah.org> writes:

> Fed titel. Glæder mig helt vildt :)

Nu får vi så se, om den ændrer sig til "Return". Eller "Blue Harvest".