Top Gun, hvem er underviseren.
Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-04 16:40

Hvem er underviseren i Top Gun og nej, jeg tænker ikke på Kelly McGilles,
men den herrer der underviser før Kelly McGillis tager over. Det er samme
person som langt henne i filmen siger at hvis der ikke er nogen der kan
flyve sammen med Tom Cruise, så flyver han selv med ham, under et angreb.

Måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg leder efter en film med den herrer,
men det er lidt svært ved at finde filmen, når jeg ikke ved hvad han hedder.

Kort om den film kan jeg sige, at jeg så den engang sidst i 80'erne eller
først i 90'erne. Han er en familie far som sammen med sin familie lever
undre beskyttelse fra FBI, men deres søn ved ingen ting. Sønnen bliver sendt
på sommerlejer, men stikker af fra lejeren og da han komme hjem er familie
flyttet, uden at han har fået besked, hvor efter den vilde jagt går på
forældrene med FBI og mafiaen´s morder i hældene. Familiehunden i filmen
hedder "kom her", meget mere kan jeg ikke huske om den, noget som kan komme
med et bud på hvilken film det kan være?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Carl Drud

Dato : 25-07-04 16:45

Søren Blom wrote:

> [...]
> person som langt henne i filmen siger at hvis der ikke er nogen der kan
> flyve sammen med Tom Cruise, så flyver han selv med ham, under et angreb.

Er det ikke Tom Skerritt.

http://us.imdb.com/title/tt0092099/fullcredits#writers

Carl

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 25-07-04 16:51

Søren Blom skrev i en meddelelse...
> [...]
komme
> med et bud på hvilken film det kan være?

Tag den her:
http://www.imdb.com/title/tt0092099/

Tjek dem en af gangen til du finder ham her:
http://www.imdb.com/name/nm0000643/
Find 80'erne og en film der kunne lyde som om den handlede om det du taler
om - og du har den her:
http://www.imdb.com/title/tt0095663/

Ser det rigtigt ud?

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- er din kat Årets Mis Randers?

Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-04 18:51

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev
> Find 80'erne og en film der kunne lyde som om den handlede om det du taler
> om - og du har den her:
> http://www.imdb.com/title/tt0095663/

Det er Moving Target som Tina Susanne Johansson fandt frem, det er lige
nøjagtigt den film jeg tænker på, men desværre er det ikke den Movin Target
som TvDanmark har på programmet i aften, må se om den kan findes på en anden
måde.

Fra : Jesper Lund

Dato : 25-07-04 16:51

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
>
> Måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg leder efter en film med den
> herrer, men det er lidt svært ved at finde filmen, når jeg ikke ved

Med http://www.imdb.com/title/tt0092099/ skulle du kunne indkredse
søgningen til et par personer. Her kan du også se hvilke andre film de
har medvirker i.

--
Jesper Lund