Boxe: Kill Bill og Matrix?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 24-07-04 00:11

Var der noget om at Kill Bill ville blive klippet sammen til en samlet film
og udgivet i en box?

Og kom der evt. en box med alle tre Matrix-film?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-07-04 10:15

matrix skulle være på vej.
http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=4260&n=1&k=matrix&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dmatrix%26x%3D0%26y%3D0

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten DH

Dato : 24-07-04 11:26

> matrix skulle være på vej.

http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=4260&n=1&k=matrix&burl=r%3D0%26g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dmatrix%26x%3D0%26y%3D0

Og Kill Bill er også på vej i nyere udgaver - dette er dog kun
semi-officielt indtil videre

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 27-07-04 01:29

> matrix skulle være på vej.

http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=4260&n=1&k=matrix&burl=r%3D0%2
6g%3Dinfo%26s%3D1%26k%3Dmatrix%26x%3D0%26y%3D0

Hold da lige godt k..., det var sgudda noget af en box! Jeg tror det var
sådan noget jeg var på udkig efter, jeg venter gerne lidt endnu.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-07-04 09:32

> Hold da lige godt k..., det var sgudda noget af en box! Jeg tror det var
> sådan noget jeg var på udkig efter, jeg venter gerne lidt endnu.

den bliver lækker - personligt ser jeg frem til reloaded en lille time
længere - jeg er nødt til at indrømme over for mig selv at jeg ikke fangede
store dele af dialogen - måske denne udgave forklarer llidt mere

animatrix er jeg osse spændt på - jeg har aldrig set det og mine
forventninger der desværre ret høje.

det bliver dejligt at se hvor meget de har pyntet på billede og lyd - dts
ville jo være lækkert.

Fra : J

Dato : 27-07-04 19:17

Lige nu ser det jo unægteligt lidt rygteagtigt ud, men hvis det viser sig at
være sandt.... Waauw!

> [...]
fangede
> store dele af dialogen - måske denne udgave forklarer llidt mere

Okay, så tør jeg også godt indrømme at jeg ikke fattede hver eneste stavelse

En ekstra time har efter min mening aldrig gjort en god film dårligere.

> animatrix er jeg osse spændt på - jeg har aldrig set det og mine
> forventninger der desværre ret høje.

Uanset hvor høje forventninger du har, så forbered dig på at blive positivt
overrasket! Animatrix er noget af det allerbedste der er sket på
animationsfronten siden... well, ever. Meget forskellige film i meget
forskellige stilarter, men allesammen strålende på hver deres måde. Efter
Matrix 1 er Animatrix den bedste del af den serie (am I making sense?).

> det bliver dejligt at se hvor meget de har pyntet på billede og lyd - dts
> ville jo være lækkert.

Så du! Nu ikke grådig! Der er 10 plader i sættet, og så kommer du dér og
kræver yderligere ind

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-07-04 09:31

> Okay, så tør jeg også godt indrømme at jeg ikke fattede hver eneste
stavelse

> En ekstra time har efter min mening aldrig gjort en god film dårligere.

nej - rotk *savle*

> [...]
> forskellige stilarter, men allesammen strålende på hver deres måde. Efter
> Matrix 1 er Animatrix den bedste del af den serie (am I making sense?).

ja det gør du - jeg glæder mig til de tegnefilm - jeg har hørt de stadig
følger filmenes handling - bare andre steder i historien - ligner stilen det
vi ser i kill bill 1 eller hvad?

> Så du! Nu ikke grådig! Der er 10 plader i sættet, og så kommer du dér og
> kræver yderligere ind

gimme gimme gimme

Fra : J

Dato : 28-07-04 20:17

> nej - rotk *savle*

Og hvis mindre end en time også gælder, hvad så med de to andre i
"LOTR"-serien eller Cameron's "The Abyss", "Terminator 2", "Aliens"....
Long is gooood!

> [...]
>
> ja det gør du - jeg glæder mig til de tegnefilm - jeg har hørt de stadig
> følger filmenes handling - bare andre steder i historien - ligner stilen

Én er i stil med "Final Fantasy", en anden som "Kill Bill", andre som
Moebius' tegneserier eller "Ghost in the Shell" o.s.v. Et par af dem er
endda virkeligt surrealistiske i stilen. Det fedeste er dog historierne. De
er forbundet til filmene på forskellige måder. En af filmene ("Final Flight
of the Osiris") er meget direkte forbundet med "Reloaded", andre tangerer
kun spillefilmene på enkelte punkter, atter andre gør slet ikke. De bedste
er IMHO de to "Second Renaissance"-film, som fortæller hele den gyselige
forhistorie og stiller os mennesker i et lidet flatterende lys. Se dem! NU!

> gimme gimme gimme

I know, I know...

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-07-04 20:38

> [...]

> er IMHO de to "Second Renaissance"-film, som fortæller hele den gyselige
> forhistorie og stiller os mennesker i et lidet flatterende lys. Se dem!

jeg glæder mig allerede!