Shrek 2 for "disney"-agtig?
Fra : John Sahl

Dato : 21-07-04 22:48

Er jeg den eneste der synes 2'eren er blevet for disney-agtig,
for meget sang og sang, sådan lidt for søgt..?

Ikke at den ikke har sine fede tider, for det har den bestemt,
men totalt set er jeg faktisk lidt skuffet, jeg havde forventet mig
noget mere af den...

/John Sahl

Fra : Morten Nielsen

Dato : 21-07-04 22:54

"John Sahl" <john@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget mere af den...
>
> /John Sahl
>
> Jo.. på en måde minder den for meget om den 1. men mangler dog alle de
elementer i humoren som gjorde 1'eren så genial

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-07-04 00:09

On Wed, 21 Jul 2004 23:47:46 +0200, "John Sahl" <john@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>
>Ikke at den ikke har sine fede tider, for det har den bestemt,
>men totalt set er jeg faktisk lidt skuffet, jeg havde forventet mig

Helt enig. De kedeligste er hovedpersonerne mens kongen er særdeles
vellykket. Men _alt_ for meget sang!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-07-04 11:16

"John Sahl" <john@mandezonen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ikke at den ikke har sine fede tider, for det har den bestemt,
> men totalt set er jeg faktisk lidt skuffet, jeg havde forventet mig

Jeg sige vil Fary-Godmother sangen med de magiske møbler var til at kvæles
i! Det var alt for pinligt. Men resten af filmen syntes jeg nu er ret sjov,
og er en værdig efterfølger. Donkey er stadig min favorit

Mvh. Martin

Fra : John Sahl

Dato : 02-08-04 21:52

John Sahl wrote:
> Er jeg den eneste der synes 2'eren er blevet for disney-agtig,
> for meget sang og sang, sådan lidt for søgt..?

Efter endnu en gang at have set filmen kan jeg konstatere
at den er væsentligt bedre anden gang.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk