Aftermath!
Fra : Kenneth F

Dato : 21-07-04 21:59

Nogle der har set Aftermath af Nacho Cerdà?

Jeg så den igår, og blev temmelig chokeret over at det var rigtige lig
han brugte.

Den mest syge film jeg har set omhandlende bede mænd der skamfere lig,
og voldtager dem...

Er der nogen der ved hvor man kan få den enten på dvd eller vhs?

Fra : Morten DH

Dato : 21-07-04 23:06

"Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan få den enten på dvd eller vhs?

Helst et sted der har 2 så - for det lyder absolut som et gabende hul i
samlingen

Fra : Jesper

Dato : 25-07-04 09:52

gMorten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> "Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Helst et sted der har 2 så - for det lyder absolut som et gabende hul i
> samlingen

3!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 25-07-04 18:08

> 3!
> --
> There is no place like 127.0.0.1

4!!

Fra : Peter Lind

Dato : 21-07-04 23:26

"Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> han brugte.
>
> Den mest syge film jeg har set omhandlende bede mænd der skamfere lig,

Okay, hvor mange film har du da set om bedemænd der skamferer og voldtager
lig? Er det ligefrem en genre?

> Er der nogen der ved hvor man kan få den enten på dvd eller vhs?

Ifølge http://www.unearthedfilms.com/ står den stadig under Future Releases,
og har været der siden marts i år. Men det er en nyere udgave med ekstra
gøgl - men det skal det vel også være.

Mvh
Peter Lind
-der godt nok ik' lii er til den slags film.

Fra : Kenneth F

Dato : 23-07-04 20:17

> Okay, hvor mange film har du da set om bedemænd der skamferer og voldtager
> lig? Er det ligefrem en genre?

Kort og godt!
1
ja

MVH
KF

Fra : Morbid Angel

Dato : 25-07-04 19:39

On 21 Jul 2004 13:59:12 -0700, marrerit@hotmail.com (Kenneth F) wrote:

>Nogle der har set Aftermath af Nacho Cerdà?
>
>Jeg så den igår, og blev temmelig chokeret over at det var rigtige lig
>han brugte.

Hvem siger det er rigtige lig? når jeg læser om den så skrives der at
det er special effects.

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Kenneth F

Dato : 26-07-04 20:27

Det står der i mit Flesh And Blood Compendium, og det tror jeg mere
på, end en tilfældig hjemmeside, iøvrigt interviewer de ham også, og
han fortæller hvorfor han bruger rigtige lig.

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-07-04 18:45

On 26 Jul 2004 12:27:17 -0700, marrerit@hotmail.com (Kenneth F) wrote:

>Det står der i mit Flesh And Blood Compendium, og det tror jeg mere
>på, end en tilfældig hjemmeside, iøvrigt interviewer de ham også, og
>han fortæller hvorfor han bruger rigtige lig.

Så det vil sige at der bruges rigtige lig når der også bliver
vodltaget? jeg tror nok, hvis det var sandt ville denne film +
instruktør blive retsforfulgt

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Kenneth F

Dato : 28-07-04 14:51

Han voldtager dem ikke ved at stikke sit lem op i, men ved at stikke
en kniv op i, for derefter at skære dele af hendes krop af. Og det er
rigtige lig, da der var premiere på den til en film festival i spanien
den gang den blev lavet, blev mange folk også forarvet over filmen.
Og hvorfor skulle han lyve om det + en flesh and blood redaktør, og
flere relativt kendte skuespillere + Jesus Franco?