DVDPacific - ADVARSEL
Fra : Søren

Dato : 21-07-04 17:01

Hej,

Kan ikke lige se en tråd om det her og for dem der ikke ved det vil jeg lige
poste en notits om at de der har handlet ved DVDPacific nok lige bør checke
deres bankkonto og se om der skulle være blevet hævet et beløb de ikke
kender til...

Se flg. tråd om emnet:
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9655

Har selv fået hævet $39.99 af et vist firma ved navn Lip, Inc.

MVH

Søren

Fra : Coronado

Dato : 21-07-04 20:06

"Søren" <tomandsbriller@hotmail.com> wrote in

> [...]
> http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=9655
>
> Har selv fået hævet $39.99 af et vist firma ved navn Lip, Inc.

Nu ligner Norsk tekst meget det Danske, så prøv at læse den her igennem:
www.dvdarkivet.no/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=6927&forum=5
&start=0
I den står der både om Nordmænd og Svenskere der har prøvet det du har.

Per

Fra : Søren

Dato : 22-07-04 15:49

Ved det godt....... Der er RIGTIG mange der er ramt... Så folk bedes checke
deres kontoer og se om der indenfor de sidste par dage skulle være blevet
hævet et beløb de ikke lige kender til.....

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-07-04 19:45

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=293346/

Fra : Gromit

Dato : 22-07-04 22:32

Jeg tror ikke, at disse Hackere udelukkende har tappet kontonumre fra
DVDPacific alene. Der er uden tvivl flere e-tailers, der er berørt. Ingen
kender sagens omfang endnu, og man må gå ud fra at flere perosner vil blive
ramt indefor de nærmeste dage.

mvh.
Gromit

Fra : Morten DH

Dato : 23-07-04 10:35

"Gromit" <stfa@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ingen
> kender sagens omfang endnu, og man må gå ud fra at flere perosner vil

Heldigvis er det en formalitet for den enkelte forbruger at få sine penge
igen - banken hænger på regningen

Fra : PerX ...

Dato : 24-07-04 02:14

In article <4100dbce$0$14520$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
morten@FJERNdrejoe.dk says...
> Heldigvis er det en formalitet for den enkelte forbruger at få sine penge
> igen - banken hænger på regningen

Og de fleste af os bliver snart tvunget til at få et nyt kort alligevel
;)